Gå til innhold

Jeg har en venninne som alltid skal blande seg i hvordan jeg gjør ting ... og dette begynner og gå meg på nærvene.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vist jeg er 50% sykmeldt og jobber halve dager så får jeg høre at jeg lar meg utnytte, dette hadde hun ALDRI gått med på. Du får det som du vil om du skriker høyt. Selv så synest jeg det er litt godt og jobbe halve dager.

 

Om vi sliter med og få ungen våres til og sove så får vi høre at vi ikke er direkte nok, og at vi må være mere bestemte. Hva vet hun om at vi ikke er det. Og hvordan kan kan hun sitte og si slik?

 

Dere har nå heller ikke så mye besøk eller er så mye borte at skjønner ikke at dere ikke får det til.

 

Men er det noe om henne så er det bare glamor ... jeg er så lei at jeg spyyyyr snart!!!!

 

Har lyst til og fortelle henne at jeg ikke vil at andre skal fortelle meg hvordan jeg skal gjøre ting, for det gjør meg sikkelig grinete. Og hun er slik at hun kan ringe meg vær dag når hun kjeder seg, og da får jo ikke jeg gjort noen ting i huset her.

 

Ble sikkelig irritert på henne i går, og det tror jeg hun skjønnte også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ryggrad! Du må gro deg en ryggrad! En ryggrad gjør deg nemlig døv for andres lite konstruktive kritikk og unødvendighe fordstyrrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ei (snart eks-)venninne som kommenterer ALT jeg gjør slik at HUN gjør det samme mye bedre. Hun er verdensmester i alt, og flirer hvis jeg gjør en liten feil. Hun presterte å si da jeg var singel og slet med mannfolk, at jeg må sminke meg mer, og at menn antaglig ikke vil ha meg fordi jeg har små pupper (tusen taaakk skal du faen meg ha!). Folk som er bedrevitere og "verdensmestere" styrer jeg langt unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det til henne ellers så kommer hun til å slite deg helt ut. Hadde en sånn venninne en gang jeg også. Og jeg ble mer sliten av henne enn med barna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert best å være anonym her, for nå skal jeg nok gjøre meg skikkelig populær.... hehe...

 

Jeg er antagelig en slik som du beskriver venninnen din. Når noen av mine venninner klager over noe eller forteller om noe som oppfattes som et problem når de forteller om det, så er jeg slik skrudd sammen at jeg gjerne vil forsøke å hjelpe henne med å finne en løsning på problemet. Og jo, da kan man kanskje av og til oppfattes som "besserwisser". Det er overhodet ikke noe vondt i det, snarere tvert imot!!

 

Men det jeg har lært meg i årenes løp er at noen (eller faktisk ganske mange) jenter egentlig bare liker å klage litt og de vil ikke at venninnene skal finne løsninger, men derimot bare jatte med dem.

 

Snakk med venninnen din og fortell henne at du ikke vil ha hennes løsninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert best å være anonym her, for nå skal jeg nok gjøre meg skikkelig populær.... hehe...

 

Jeg er antagelig en slik som du beskriver venninnen din. Når noen av mine venninner klager over noe eller forteller om noe som oppfattes som et problem når de forteller om det, så er jeg slik skrudd sammen at jeg gjerne vil forsøke å hjelpe henne med å finne en løsning på problemet. Og jo, da kan man kanskje av og til oppfattes som "besserwisser". Det er overhodet ikke noe vondt i det, snarere tvert imot!!

 

Men det jeg har lært meg i årenes løp er at noen (eller faktisk ganske mange) jenter egentlig bare liker å klage litt og de vil ikke at venninnene skal finne løsninger, men derimot bare jatte med dem.

 

Snakk med venninnen din og fortell henne at du ikke vil ha hennes løsninger.

Har ei i vår krets som også er slik, men det jeg synes er stor forskjell er noen som kommer med konstruktive løsninger når man selv har tatt opp et problem og noen som prakker sin mening på i tide og utide. Det er så irriterende, jeg har vett på å ta opp mine problemer selv og spørre om hjelp selv når jeg trenger det. Men sånn type konstant kommentering av alt man gjør er utrolig plagsomt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...