Gå til innhold

Hadde det ikke vært for i siste liten så hadde jeg ikke fått gjort noen ting


Gjest Lykke Fryd ♥

Anbefalte innlegg

Gjest Lykke Fryd ♥

Sitter her og skal egentlig skrive på en oppgave, men neida.... Jeg finner på alt mulig annet for å slippe unna mens jeg håper at oppgaven skriver seg selv mens jeg rydder, vasker, drikker kaffe og nerder på nett. Har aldri hatt det som rent, bortsett fra uken før eksamen. Jeg er seriøst håpløs!

 

Hadde det ikke vært for i siste liten og skippertakseffekten så hadde jeg seriøst aldri fått gjort noe som helst!

 

Inspirasjon kom til meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er likens:) Hovedoppgaven min på Bacheloren ble skrevet over 4 netter fra kl 21-07 og en ettermiddag dagen før innlevering... Bare sånn jeg er...Mååå ha press før jeg gjør noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og diagnosen din er: Helt normal!

 

Mora mi driver ikke med skippertakmetoden, og ho er ikke normal. Jeg driver med "hva kan gå galt om man ikke overholder frister og bestandig kommer for sent"-metoden, og det er kanskje ikke det lureste, men mer normalt enn mora mi likevel. Så jeg anser metoden din for å være den beste, sikreste og mest vanlige. :)

 

(Jeg vet ikke hvorfor jeg deler ut diagnose, men det virket bare så naturlig akkurat nå...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykke Fryd ♥

Diagnoser er bra. Etter psykologien har jeg de fleste i boka og nå er jeg adferdsvanskelig i tillegg. Diagnoser er bra så man har noen knagger å henge håpløsheten og ansvaret på. Ansvarsfraskrivelse er sikkert også en diagnose? Jeg tror det.

 

å komme igang med en oppgave er den virkelige "dørstokkmila"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å komme igang med en oppgave er den virkelige "dørstokkmila"!

 

Ja, her var det det at jeg måtte ha noe å levere til veiledningen som gjorde at jeg skrev noe, hadde fire veiledninger...leverte elektronisk i 7 tiden på morran og veiledning kl 12 på dagen:) Men, tenkte jo mye på oppgaven i mellom jeg skrev da...så når jeg først satte meg til, så hadde jeg alt klart i hodet.

 

tror det er mange udiagnosiserte med denne formen for "sykdom"

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykke Fryd ♥

Hehe! Du aner ikke hvor god det er å bli klassifisert som normal, og det på Dib til og med, hehe :)

 

Nå er det prinsessenavn som står på plakaten. Det er viktige saker å få med seg!

Har veiledning neste fredag så jeg har litt tid på meg og jeg har tenkt litt.... yderst lite... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Siklerotte

Prokrastinering har vært en del av livet mitt i mange år. Tenker at jeg skal bli en ny og bedre person hver eneste gang jeg sitter med en oppgave til klokken syv fordi jeg bare ikke kunne bruke de fire ukene jeg fikk for en grunn, men to uker senere er jeg der igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siklerotte

Dagens erfaring, forresten; du får gjort enda mindre arbeid når det står to undulater på dataskjermen din, som med jevne mellomrom tar seg en flytur opp på hodet ditt. Da sitter du bare der, ingenting gjort, ikke engang rent hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykke Fryd ♥

Dro ut for å kjøpe ny snøskufle. En god dag å få gjort slike viktige ting på og nå er det helg så da er det for sent å begynne å skrive uansett. Puh! Reddet igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbroken

Noen jobber best under press - jeg jobber kun under press :/

 

Har en drøm om å bli strukturert og være ute i god tid, men det blir nok ikke før jeg blir voksen - jeg er tross alt bare førti!

 

Når jeg i tillegg hater å komme for sent til ting, er det en solid kræsj i personligheten som sikkert ingen psykolog har funnet ut av enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykke Fryd ♥

Hahaha, god utsikt til innsikten, Heartbroken! :)

 

Nå har det faktisk løsnet her og det går så der griner! Fått skrevet masse i dag (skal selvsagt leveres i morgen) og det jeg har skrevet så langt er pikadø ganske så bra, sa hun skamløst. Tjohoo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...