Gå til innhold

Hvor blir det av alle smokkene??


Lille- MO

Anbefalte innlegg

Hender jeg har funnet en og to bak senga og under sofaen.. men nå mangler jeg mange og de er sporløst forsvunnet.. Noen som har ideer om hvor disse små luringene har glemt unna alle smokkene sine? Her er mini straks 11 mnd. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er her!! Jeg har flere smokker enn jeg har kjøpt, tror jeg i alle fall... Og gutten min bruker dem ikke heller, så de bare ligger i skuffen på badet. Kom og hent om dere vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok smokketrollet ;) Vi har ett her også :) Et lite tips er å bare ha to smokker i gangen...(og så heller bytte dem ut oftere) det er faktisk mye lettere å holde styr på 1-2 smokker- enn 7, det har forbedret situasjonen her hvertfall ...hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaha, så smokketrollet har vært her å plukket med seg noen ja.. ;) hehe.. ja det er vel sånn i de fleste hjem.. akkurat som med å finne igjen to like sokker etter noen klesvask;)

takk for tips Lengter84 med jente<3 , da skal jeg prøve på det :)

har fått en uvane med å løpe å hente ny hver gang en blir borte, siden mini Må ha smokken for å sove. Men nå er det snart ingen nye igjen å hente;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme skjer her!

finner ofte noen under sengen henens, sofan og hyller... men over halvparten av de jeg har kjøpt har hun hatt noen dager før dem er helt vekk !

nå har jeg en skål i vinduskarmen på kjøkkenet som jeg putter smokker i, når jeg finner smokker som ikke er i bruk, skyller jeg dem og legger dem i bollen :)

 

værste jeg vet er å lete etter smokker når vesla skal legge seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har også ei lita skål på kjøkkenbenken som jeg samler opp brukte smokker i.. men den blir aldri full lenger.;) . hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vårt hjem er smokker omtrent som sokker, i det ene øyeblikket har du alle, i det neste omtrent ingen... Og selvfølgelig er de sporløst borte! Har mang en gang dratt meg i håret i fortvilelse etter å ha endevendt hele leiligheten i letingen, hvor mange hemmelige gjemmesteder kan en liksom klemme inn i en 75 kvadratmeter stor leilighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja her beveger lillegutt seg kun i 1 etasje, og det er ikke så mange steder å gjemme en smokk.. men jammen blir de bortevekk.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...