Gå til innhold

klikker men har så dårlig samvittighet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har en syk baby på 7 mnd snart og han griner nå hele tiden selv om han er så sinnsykt trøtt. Hører bare hylgrin så stopper det litt så gjesper han og så påan igjen. Han har ikke noe spes feber nå, men bæsjer hele tiden og ser rett og slett bare syk ut.

Jeg vet han trenger mye kos men klarer det ikke for holder på å klikke av sutringa hans, uansett om jeg koser med han, leker med han, legger han hva enn jeg gjør så sutrer han.

Det hjelper ikke stort på at jeg har influensa og lungebetennelse selv og har ikke sovet på 3 dager omtrent pga han..

 

akkurat nå hater jeg å være alene med barn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Been there, done that.. Det er grusomt å være mamma til en unge som sutrer hele tiden.. Jeg vet - Jeg hadde en unge som sutret i 1.5 år... Det startet med kolikk og fortsatte med sutring.. Og du blir helt riv ruskende gal av det:)

 

Jeg har ikke tips til deg, annet enn å låne barnet bort til besteforeldre litt, slik du får hvilt deg litt. Det er litt lettere å håndtere når man er skikkelig uthvilt:)

 

åh, så glad jeg er ferdig med den perioden der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat nå hater jeg bf enda mer som valgte å gå med elskerinna han hadde gjort gravid mens jeg var gravid.

 

min pappa vil ikke passe før han er ett år og mamma er barnevakt for søstra mine sine barm hele tidem for hun er så sliten...det skal sies at hun har samboer og...huff nei nå er jeg sliten og forbanna.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkars deg. Det føles uutholdelig når man er syk selv.

Har du prøvd å gi han en paracet? Kanskje det hjelper slik at han får sove litt... Har du selv tatt paracet? Hvis du har feber, kan den jo hjelpe selv om den ikke gjør deg frisk.

Kan du ikke ringe moren din og si at akkurat nå trenger du henne veldig, om så bare for et par timer slik at du kan sove litt?

God bedring, trøsteklem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...