Gå til innhold

Sympatigravid samboer..


Sunniva1988

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg i d siste har begynt å merke tegn til et sympati-svangerskap hos min samboer. Han har siden vi fant ut at jeg var gravid hadd kraftige ryggsmerter, altså såpass at jeg måtte ta hensyn til ryggplagene hans! Dem dagene jeg har vært ekstremt kvalm, har han kommet hjem fra jobb og å vært kvalm å uggen :P å nå i d siste har jeg merket at magen hans liksom har svulmet opp på en måte, ser litt ut som en liten gravidmage :P han som bestandig har hatt flat mage, haha.. Jeg fatter ikke :P jeg syns jo d bare er komisk, men er nå nettopp hoppet over til 2.trimester.. Hvis dette er tilfelle, er det jo ganske mange tegn tidlig eller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, slik var det de første mnd her og :-p magen hans ble betydelig støtte, han var oftere trøtt og slite, og lå gjerne med kvalme på sofaen. Han kunne også finne på å spise opp alt av søtsaker i huset :-p

 

Nå er det heldigvis blitt bedre og han har blitt mann igjen da :-p Så nå tar han seg av meg istede, og ikke omvendt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, morsomt! Her er det stikk motsatt, tror du ikke mannen har valgt å slanke bort magen han har hatt i mange år akkurat nå gjennom svangerskapet da! For første gang på de syv årene vi har vært sammen er han flat over magen. Makan til tidspunkt. Ikke mye sympati å spore her, nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nevnte det til han i sta å da ble han kjempe fornærmet, om jeg mente at han hadde lagt på seg? Nei uff, jeg får vell bare vise litt hensyn til stakkarsen ;) ja, optimisthoppa, d samme gjorde typen til søstern min, ble skikkelig jålete etter siste graviditet hos henne :P merkelig hvordan de guttene tar det altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, min samoboer sier at han har en tvilling i sin mage :-)

 

Hans er fremdeles større enn min, men jeg tar han snart igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nevnte det til han i sta å da ble han kjempe fornærmet, om jeg mente at han hadde lagt på seg? Nei uff, jeg får vell bare vise litt hensyn til stakkarsen ;)

 

Haha, du må huske at han går gjennom mye nå med alle de hormonene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, nevnte det til han i sta å da ble han kjempe fornærmet, om jeg mente at han hadde lagt på seg? Nei uff, jeg får vell bare vise litt hensyn til stakkarsen ;)

 

Haha, du må huske at han går gjennom mye nå med alle de hormonene ;)

 

Haha, ja ikke sant :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nevnte det til han i sta å da ble han kjempe fornærmet, om jeg mente at han hadde lagt på seg? Nei uff, jeg får vell bare vise litt hensyn til stakkarsen ;)

 

Haha, du må huske at han går gjennom mye nå med alle de hormonene ;)

 

Haha hormoner, ja var det noe jeg ikke slapp unna så var det disse hormonene til mannen da, humørsvingningene hans var verre enn mine! xD Men så er han en slik en som har mannsen en gang i mnd og da ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...