Gå til innhold

Tips,takk


SnekkerPelle

Anbefalte innlegg

Vår 2 år gamle Miele støvsuger er herved død. Den kostet kr. 4000 og var absolutt ikke verdt pengene.

 

Jeg trenger tips til en ny støvsuger. Vi har to uryddige barn og ei hårete bikkje.Den må ha en superb oppsugingsevne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sug lut

Da jeg hadde Miele var jeg max happy. Nå har jeg Nilfisk eller noe sånt og den bare suger - og ikke på en god måte. Du kan ikke få noe på garanti?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VAR max happy det første halvannet året. Så gikk det bare nedover. Garantien strekker ikke til. Den gikk nemlig nettopp ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eide en Nilfisk og 2 golden retrivere. Match made in heaven.

Savner bikkjene men savner jaggu nilfisken mer. Den er super på bikkjehår men ikke så god på tennhetter, da tok den repern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Eide en Nilfisk og 2 golden retrivere. Match made in heaven.

Savner bikkjene men savner jaggu nilfisken mer. Den er super på bikkjehår men ikke så god på tennhetter, da tok den repern.

Håper du er jeger og ikke hobbysnikskytter.

Hvordan tror du forresten de klarte å komme opp med et så usalgbart navn som Nilfisk? Det høres jo bare ekkelt ut.

Problemet med min Nilfisk er at en eller annen del ikke vil gjøre det den skal, spesifikt inni metallrøret som gjør det mulig å støvsuge uten å krabbe rundt med munnstykket rett på slangen. Ergo - her krabbes det om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eide en Nilfisk og 2 golden retrivere. Match made in heaven.

Savner bikkjene men savner jaggu nilfisken mer. Den er super på bikkjehår men ikke så god på tennhetter, da tok den repern.

Håper du er jeger og ikke hobbysnikskytter.

Hvordan tror du forresten de klarte å komme opp med et så usalgbart navn som Nilfisk? Det høres jo bare ekkelt ut.

Problemet med min Nilfisk er at en eller annen del ikke vil gjøre det den skal, spesifikt inni metallrøret som gjør det mulig å støvsuge uten å krabbe rundt med munnstykket rett på slangen. Ergo - her krabbes det om dagen.

 

Jeger! Krabber ikke rundt i skogen så hadde definitivt ikke krabbet rundt med nilfisken. Men hadde nok tredd metallrøret kledelig rundt halsen på selgeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om vi har lik støvsuger. Den ene gangen den stoppet å virke uten grunn, var den gangen jeg var over gjennomsnittet ivrig på støvsugingen. Den ble full og varm og sluttet plutselig å virke. Lot den få kjøle seg ned og skiftet pose og vips så virket den igjen. Mulig den har ett overopphetingsvern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk en biltema støvsuger. Den er poseløs, så jeg kan bare tømme den etterhvert.

Genialt

Og filteret dunkes rent.

Den bråker mye, men virker veldig bra.

Kostet 500 kr ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...