Gå til innhold

Hvor sover din 2mnd (ca) gamle baby på dagtid?


msunicorn

Anbefalte innlegg

Noen som legger babyen i senga si på dagtid? Og er lyset på eller av på rommet da? Her sover hun som regel en liten dupp i vogga på morgenen, og rundt 11-12 så må jeg ut å trille en tur, da sover hun som regel godt også etter at vi har kommet hjem fra turen. Syns det er litt tidlig å begynne med dupper i senga ettersom hun ikke sovner så fort. Blir mange turer opp og ned loftstrappen for å gi smokk da. ;) Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er mye på farten. Handler, bringer/henter i barnehage etc etc så her sover hun overalt og kanskje mest i vogna :-) Når vi er hjemme lenge i strekk ligger hun noen ganger i vår seng.

På dagtid lar jeg det alltid være lys på slik at det ikke skal bli noe tull med nattesøvnen + at jeg ønsker at hun skal kunne sove på dagtid uten å måtte ha dempet belysning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille snuppe nekter som regel å sove alene på dagen, så jeg bruker å ha henne oppå meg eller i armkroken. Da sover hun som regel bare 1-2 timer i slengen, men sovner hun ute i vogna sover hun i flere timer.

Jeg lar det også være både lys og lyd på, slik at hun ikke blir så tander for sånt under søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen la jeg alltid jenta mi i vognbagen når hun skulle sove på dagtid, men nå legger jeg hun alltid i senga da det er litt lettere. Hun sover godt uansett. Men passer på å ha lyset på når det er dag. Hun sover utrolig mye enda. Første dupp på en time, andre dupp på ca tre timer og tredje på to-tre timer. Og så er det natt fra ca kl 21 - 10 med to måltid i mellom. Unntak av de dagene hun har vondt i magen. Glad for at hun sover så godt, men gleder meg til hun har mer våkentid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille prins på akkurat 2 mand og 5 dager gammelt sover kun i vogna si om dagen og i snega om natta :)

Jeg pleier å ha både lys og lyd i stua når han sover. trilleturer har vi dessverre ikke så mye, ( jeg er lat ;) ) Han er våken 1 til 2 timer på dag så vi koser oss sammen, ellers sover han det meste tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sov tilsammen 3-4 timer på dagtid.. Ikke sammenhengende, men 30 min om gangen.. :-P Heldigvis har han blitt litt større nå, og klarer å underholde seg litt selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...