Gå til innhold

Det er en strek der!!!


SiMaMi

Anbefalte innlegg

Jeg er bare på rugedag 4, men jeg er så ivrig av meg da.. så jeg bare måtte teste, mest for morroskyld kansje.. vet egentlig ikke hvorfor.

 

Men det er en svak strek!!!

Det er en strek!!

 

Hvordan kan det egentlig komme frem en strek etter 4 dager??

Var egentlig ganske overbevist om at det ikke kom til og komme fram noen ting uansett jeg.. hmh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kjære deg det er jo altfor tidlig å teste!!! Det er jo ikke rart at det blir negativt.

Vent noen dager og test igjen. Noen kan få svakt pos test på dag 9 mens andre får ikke pos test før dag 14.

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ er det en strek der igjen! RD 9!! :)

NÅ skal jeg ikke teste noe mer før jeg skal ta blodprøve pÅ Riksen pÅ onsdag.

 

HEEELT pÅ tuppa tester.. jeg vet det da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ er det en strek der igjen! RD 9!! :)

NÅ skal jeg ikke teste noe mer før jeg skal ta blodprøve pÅ Riksen pÅ onsdag.

 

HEEELT pÅ tuppa tester.. jeg vet det da:)

 

Gratulerer!!!!

 

Jeg hadde innsett pÅ fredag (men av blastocyst, sÅ er 6 dager etter uttak). Testet i dag for Å sjekke om eggløsningssprøyta er ute av kroppen, fikk en ultra, ultrasvak strek som nesten ikke var synlig. Da kan jeg vel gÅ ut i fra at en eventuell ny strek om noen dager er pga graviditet... spent!

 

Lykke til med blodprøven pÅ onsdag! Kos deg masse med vissheten om den fine streken i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ er det en strek der igjen! RD 9!! :) NÅ skal jeg ikke teste noe mer før jeg skal ta blodprøve pÅ Riksen pÅ onsdag. HEEELT pÅ tuppa tester.. jeg vet det da:)

 

Gratulerer! Jeg fikk ogsÅ en ultrasvak strek pÅ rugedag 10, litt sterkere pÅ dag 11, tydelig og uten tvil pÅ dag 12. Gleder meg til Å ringe klinikken i morgen (de har hatt ferie) og si at jeg er gravid ;:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...