Gå til innhold

bibelske gutte navn?


funnytrolle

Anbefalte innlegg

foreldrene mine begynte med dobbelt navn på oss ungene og et av de er bibelske navn så tenkte jeg skulle fortsette tradisjonen, har en sønn som har et norrønt og et bibelsk navn og prøver nå å finne et bibelsk navn som passer til varg eller trym.. noen ideer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

foreldrene mine begynte med dobbelt navn på oss ungene og et av de er bibelske navn så tenkte jeg skulle fortsette tradisjonen, har en sønn som har et norrønt og et bibelsk navn og prøver nå å finne et bibelsk navn som passer til varg eller trym.. noen ideer??

 

Varg Emanuel

Varg Elias

Trym Theodor

Trym Adam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trym Samuel

Trym Elias

Trym Matteus

Trym Filip

Trym Lukas

Trym Daniel

 

Varg Elias

Varg Mathias

Varg Lukas

Varg Johannes

Varg Emanuel

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trym David

Trym Levi

Trym Andreas

Trym Johannes

Trym Daniel

Trym Lukas

 

Varg Thomas

Varg Emanuel

Varg Matteus

Varg Lucas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Dette var sannelig ikke lett! Faktisk så føler jeg vel egentlig at ingen av de bibelske navnene passer til noe så gjennomført hedensk som Varg og Trym...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes Trym Cornelius var litt søtt..

store bror heter Brage Timotheus. så norrønt og bibelke navn går ann.. takk får svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

foreldrene mine begynte med dobbelt navn på oss ungene og et av de er bibelske navn så tenkte jeg skulle fortsette tradisjonen, har en sønn som har et norrønt og et bibelsk navn og prøver nå å finne et bibelsk navn som passer til varg eller trym.. noen ideer??

 

Gå inn på navnekalkulatoren her og velg hebraisk opprinnelse, og huk av på gutt, så får du opp mange forslag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...