Gå til innhold

Flere fra Nedre Eiker som venter barn i sommerhalvåret 2012?


Tregodegaver

Anbefalte innlegg

Jeg er gjerne med :)

Men for meg passer det best på formiddagen.

Ettermiddagene flyr avgårde her i huset! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er gjerne med :)

Men for meg passer det best på formiddagen.

Ettermiddagene flyr avgårde her i huset! :)

Jeg har mulighet på dagtid nå siden jeg er sykemeldt. Blåklokkemamma jobber jo men har av og til fri på fredagene tror jeg? så vi kan jo høre om hun eventuelt kan snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjerne med :)

Men for meg passer det best på formiddagen.

Ettermiddagene flyr avgårde her i huset! :)

Jeg har mulighet på dagtid nå siden jeg er sykemeldt. Blåklokkemamma jobber jo men har av og til fri på fredagene tror jeg? så vi kan jo høre om hun eventuelt kan snart.

 

Jeg er også sykemeldt, ut resten av svangerskapet!

Så dagtid er mest optimalt for meg!

En fredag alle kan, passer bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann. Det er visst litt for lenge siden jeg har vært inne på barnimagen. Sorry. Nå er jeg også sykemeldt pga bekkenløsning;) så jeg kan flere dager. Har sykt barn nå, som jeg håper blir frisk i.l.a. helga, slik at han kan dra i barnehagen.

 

Hva med tirsdag 15. mai i halv elleve eller ellevetida? (Jeg har en ny avtale i Drammen kl 13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag passer fint for meg. Hva med kamille? Kanskje prøve halv elve da siden blåklokkemamma skal være i Drammen 13.00. Hvem blir med?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamille høres fint ut, vil gjerne teste ut den cafeen. Nå ser det jo igjen ut som det "bare" er deg og meg, sommerbabyspire, som kan. Jeg har også hatt sykt barn i ei uke nå som er nesten frisk, men jeg må vurdere med barnehagen om de vil ta ham imot for en halv dag i morgen. Hvis ikke, spøker det i allefall for avtalen min i Drammen... Skal prøve å få til cafètreff, men jeg kontakter deg, dersom det ikke er flere som melder seg på til i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det bare blir oss to blåklokkemamma så kan vi jo utsette det siden vi uansett skal møtes onsdag. Dessuten så er det dagstreff med resten av gjengen i morgen også på dagtid i Drammen. det er veldig hyggelig å møte deg altså, men vi får jo mange anledninger til det fremover :) Vi kan jo ta det på melding i morgen når vi ser om flere melder seg på. jeg sitter uansett bare hjemme med en stor rettebunke i morgen, så med nærmere ettertanke kunne det jo være deilig med et avbrekk også:) vi snakkes i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig... Vi ser det an. Hvis flere melder seg på her, kan vi prøve å få det til (hadde jo vært hyggelig), hvis ikke, kan vi heller ses evt på dagtreffet i Drammen i morgen, eller evt på onsdag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, jeg er litt treg med å svare. Ikke hver dag jeg er inne her. Ble vanskelig for meg med treff 16 mai. Hadde mye som skulle forberedes til 17 mai. I tillegg til jobb har jeg to"spreke" gutter som krever sitt.

Jeg er gjerne med på et treff for Eiker-mammaer. Det hadde vært veldig hyggelig. Jeg kan pt bare ettermiddager da jeg jobber hver dag. Men er veldig klar for å bli kjent med noen å følge gjennom permisjonstiden. Når er terminene deres og hvor gamle er dere? Jeg er 32, snart 33 og har termin 26 september. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Her var det lite aktivitet. Det er avtalt nytt treff på Pigen onsdag klokken 11:00. Bare å møte opp, regner med vi blir en god gjeng, som vanlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var Jonas B Gundersen kl 11? De ligger isåfall tett i tett, så bare å se etter en stor gjeng med store mager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...