Gå til innhold

2 små mirakler:)


Live87

Anbefalte innlegg

Ville bare fortelle om mine to små mirakler som er på vei. Jeg ble veldig raskt gravid med min samboer. 2 uker etter at jeg tok ut p-ringen ble jeg gravid. Lykken var stor og vi begynte å glede oss så smått. Hadde i bakhodet at jeg kunne spontanabortere, men etter uke 9 begynte jeg å slappe mer av.

 

Jeg var hos en veninne da jeg plutselig begynte å blø mye friskt blod.:/

Måtte låne bukse og dra hjem å legge meg ned med mye magesmerter. Panikken var begynt å komme på om at jeg ikke skulle få beholde den lille..

Etter toalettbesøk da jeg så det kom koagler og en klump ble sorgen stor.

 

Det min samboer og jeg hadde holdt hemmlig i 9 uker, fortalte jeg til mine nærmeste at var nå mistet.

Etter et legebesøk noen dager etter, ble blodprøver tatt og jeg dro hjem.

Hverdagen kom jeg meg gjennom og trøstet meg selv om at det var normalt å miste tidlig i svangerskapet.

 

Legen ringte meg etter en uke å fortalte at jeg måtte komme med en gang å ta en blodprøve. Hcg verdiene i blodet var visst veldig høye. Jeg hadde ikke mulighet å komme den dagen, så da anbefalte han meg å bestille time til utralyd.

Neste dag var time til utralyd booket. Jeg regnet med at det var mulig utskrapning jeg måtte gjøre pga de høye verdiene. Heldigvis hadde jeg ikke satt meg inn i hva høye hcg-verdier kan bety.

 

Da jeg lå på undersøkelserbenken å kikket i taket hos gynekologen var nervøsiteten stor. Gleden ble plutselig nesten for mye å bære da han sa det var tvillinger på vei!! De var 11 uker, hadde hver sin morkake å så friske å raske ut.

Tenk å gå inn på utralyd å tro at en har mistet, å gå ut døren me 2 stk på vei! Jeg er så lykkelig :) Travelt blir d nok, men det skal jeg klare! :)

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk for så fine tilbakemeldinger! Kjempekoslig å lese! :) Lykke til videre alle dere andre med små i magen! Gleder meg til å følge med på trådene her :)

Lenke til kommentar

Gratulerer med 2 små mirakler.

Er selv 32+5 med tvillinger og bare venter på å få hilse på mine to små.

Lenke til kommentar

Åhh gratulerer sÅ mye :)

Sitter her med tÅrer i øynene, for jeg vet akkurat hvilken følelse du gikk inn til UL med, har nemlig vært der selv, men i vÅrt tilfelle hadde det vært tvillinger og sÅ mistet vi den ene. Men heldigvis fikk vi verdens fineste gutt, som nÅ er 21 mnd og vi er sÅ heldige at han ska bli storebror i august :)

Lenke til kommentar

Annonse

Tusen takk for d:)) Nå er skuldrene mer senket etter å være 13 uker på vei. Gleder meg til ultralyd for å se kjønnet :) Håper dere andre har det bra med deres voksende mager=)! Lykke til :))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...