Gå til innhold

LItt sent ute, jeg,og så har dere rappa alle tomatene på solfang??


Gjest amandine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sug lut

Men hvis du vil kan du få tomatfrø av meg? Det ER jo tross alt bare i eget hode at jeg har ni mål hage, så det er ingen sjans i havet for at jeg skal plante alle de busktomatene jeg har frø til. Eller, egentlig er vel sannheten at jeg alltid sår altfor mye og så har et helvete med å bli kvitt plantene når jeg kommer dithen at jeg må innse de kalde plass-fakta.

Det er disse: http://www.impecta.se/sv/artiklar/gronsaker/fruktgronsaker/tomat/dekorationstomat.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amandine

ÅH! Vil du dele, altsÅ? Takker takker! Skal tenke meg frempÅ sÅ blir det overraskelse i posten til deg som takk;-)

 

Og agurker fÅr jeg kjøpt hos svensken..hi hi

Endret av amandine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sug lut

Kult, jeg skal så max ti av det de påstår er førti frø, så du har potensielt tredve tomatplanter til sommeren:)

 

Svensken er skummel for lommeboka, særlig fordi alt hver for seg koster ingenverdensting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amandine

Kult, jeg skal så max ti av det de påstår er førti frø, så du har potensielt tredve tomatplanter til sommeren:)

 

Svensken er skummel for lommeboka, særlig fordi alt hver for seg koster ingenverdensting.

NEMLIG::: Men jeg har shoppet noe så avsindig i dag at litt fra eller tilgjør vel ikke så mye(rettferdiggjørerettferdiggjøre).. Gryter, håndklær, dyner og sengetøy så kontoen gråter blod..Og nå frø.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg adopterer bort mine jeg, når de er store nok til å omplasseres. De er så søte når de er 2,5 cm. lange. Da ser det veldig søtt ut med 20 små babyspirer som perler på en snor langs med vinduet.

 

Virkeligheten treffer dog når de plutselig er taggete beist på over 1.40 i høyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Amandine, min skjønne blomst, jeg har nå sådd åtte og de 32 gjenværende er puttet i konvolutt og reiser vestover så snart jeg kommer meg til ei postkasse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...