Gå til innhold

Noen fra Bærum? :)


Gundaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så stas:) hvor skal dere føde?:)

Vi har fått plass på Bærum, og hadde en supersøt jordmor da vi var på UL sist uke:) håper det fortsetter sånn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du spør, jeg er også fra Bærum ;) Men min mann har klart å få meg til Bergen. Termin 2.juli med jente nr.2 :)

Er ofte over på besøk, da gjerne en uke i strekk, og mer blir det nok i barseltiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fødte på riksen sist og skal dit denne gangen også siden det ble ganske akutt sist. Men har mange venninner som har født på Bærum og alle har vært veldig fornøyde. En av dem bor på andre siden av byen og kom dit ved en tilfeldighet første gang men har valgt å føde de to siste der også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, godt å høre at folk er fornøyd med Bærum Sykehus:)

Vet litt for lite om de forskjellige sykehusene, men føler det er veldig personavhengig om man er fornøyd eller ikke - er jo positivt og negativt om alle sykehusene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at jeg skal føde på Bærum sykehus, har ikke fått beskjed om noe annet ihverfall... Jeg bor på Rud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sogner" til Bærum sykehus, men valgte Riksen og har fått fødeplass der. Dette da jeg var med på en fødsel med en venninne på Bærum som ikke var så bra, og jeg fikk litt skrekken etter dette. Men det er 12 år siden, og hun kan ha vært uheldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

hei! jeg er 27, har en guttunge på 2 1/2 fra før og skal ha jente 21 juli. Jeg bor også på Bekkestua! da må vi jo klare å treffes gundaa;) (eventuellt andre i nærheten her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har nylig flyttet til Stabekk/Lysaker, så kjenner ikke så mange i området. Har en gutt på 2 1/2 år fra før og har termin med nummer to i begynnelsen av juli. Hadde vært supert å bli kjent med andre mammaer i nærheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Finnes det ikke noe gruppe på Facebook for bærumsbabyene:)?

Bekkestua er et meget bra sted å treffes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 og venter ei lita tulle 7.juli! :D <3 Bor på Østerås, og sogner til Bærum sykehus, men valgte Ullevål pga kollega som har handikappet sØnn etter legefeil på Bærum sykehus. Men jeg kjenner jo mange som har fine opplevelser med Bærum sykehus også....men i og med at Ullevål ikke er sååå mye lenger unna, så falt valget på Ullevål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å berolige oss som skal til Bærum

Sykehus og føde, så er det masse masse positive tilbakemeldinger på føden på Bærum også:) feil skjer over alt, men heldigvis veldig sjelden :)) statistikken er på vår side uansett hvor vi skal føde :)) nyt mandagen i solen :))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sant, Gundaa! Det går heldigvis stort sett alltid bra, på alle sykehus! :)

Veldig moro at det er flere her som venter jenter, for "alle" jeg kjenner som skal ha barn/nettopp har fått barn, venter/har fått gutter....hehe.

 

Treff hadde vært koselig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har også hørt at Bærum sykehus er et av de få stedene hvor de fortsatt bruker lystgass (og med førstemann klarte jeg meg med bare TENS maskinen og lystgassen - og håper jeg kan få det til med nestemann også...)

 

Jeg skal forresten også få en jente :)

 

Hadde vært koselig å få til et treff - Bekkestua virker som et bra sted å møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekkestua passer fint for meg :) Vi kan jo evt slenge ut et innlegg om tid og sted på tredje trimester også, kanskje noen flere vil være med.

 

Når passer det for dere? Jeg er delvis sykemeldt så det passer best med dagtid (ikke tirsdag/torsdag) for meg, men kan også treffes på kveldstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, ja, lystgass er en ting jeg føler meg snytt for pÅ UllevÅl!

Jeg sitter her med et hÅp og ønske om Å unngÅ epidural, og hadde sett for meg pÅ forhÅnd at lystgass var et fornuftig alternativ. Men det fikk jeg beskjed om pÅ ultralyden, at det hadde de sluttet med der.

Typisk! :)

 

Jeg jobber 50% nÅ, men typisk nok er det da tirsdag og torsdag jeg har fri...men jeg har fri halve fredagene, da. Men ellers fungerer jo kveldstid ogsÅ for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...