Gå til innhold

*Gullfiskbollen* Ny 15. februar


*Ruger på novembersnuppe*

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen! :)

 

Håper alle får en fin dag! jeg skal bare vente, vente, vente, for jeg har ul sent i ettermiddag. blir vel til at jeg rydder huset. har planlagt å få besøk i morgen og håper på gode nyheter i kveld...

 

kommer innom og oppdaterer dere senere i dag ;) klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig med de andre her cornflake...foreldre skal kunne holde på hemligheter hvis man ber om det! Det vet jeg mine gjør i allefall:)

 

God morgen, jeg går å legger meg nå etter den siste nattevakten for nå, påan igjen til helgen....jeg fikk foresten økt stillingen min til 65% :D er fra første april, så det blir bra...

 

Lykke til på ul i kveld lilleblomst!!!!:):)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Cornflake: Nei, syns heller ikke du overreagerer..hun burde holdt det for seg selv og når du i tillegg sier at du trodde det ble mellom dere så bør hun ikke fortelle videre neste gang du forteller henne noe.

 

Tigerlise: Hvordan er formen til Anton i dag? Håper han blir fort frisk igjen, god bedring :)

 

lilleblomst: Skjønner godt at dagen i dag kommer til å gå sakte! Håper du får gode nyheter i ettermiddag :)

 

Vi var på skirenn i går, snøen dalte tett i tett i tett, men det gikk greit :) Leah var kjempeflink å gå på ski, og etterpå fikk de varm saft og pappan min kjøpte vaffler :) Ble litt sent før hun kom seg i seng da, men hun har sovet godt i natt og sov til 7.30 :)

 

Renate: Håper det ordner seg for dere.

 

Hos oss er jeg den eneste som vil ha en til, sambo vil egentlig ikke ha flere barn, og i hvertfall ikke nå. Men han prøver for min del likevel. Han ble jo glad begge gangene vi klarte det, og lei seg da det gikk galt..så selv om han ikke ønsker det akkurat nå så vet jeg at han vil bli glad hvis det skjer. Men kanskje han syns det er greit å få fri fra babystyret denne mnd og ikke klager så mye neste mnd når jeg begynner å maser etter sex igjen :P

 

I dag har jeg ikke så mange planer, skal snart få Leah i barnehagen..må ut å måke fram bilen først. Og så blir det vel zumba og litt rydding :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Søte Cornflake, du overreagerer ikke i det hele tatt! Slik skal ikke foreldre oppføre seg, de skal klare å holde på en hemmelighet når du ber om det. Så du får full forståelse fra meg vennen :) Leit at du ble lei deg og at det endte med at du måtte be om unnskylding. Kom fra feil part, er din mamma som burde beklage seg.

Sender deg en god klem søta :wub:

Ojoj ikke lenge att før dere reiser på tur :D

 

Tigerlise, er det bedre med Anton idag? Huff ikke gøy med syke unger, så håper han blir fort frisk att :) God bedring!

 

Metti, tenker på deg og sender deg en god klem :)

 

Renate, er det bedre med dere? Leit å høre at dere har noen knuter på tråden. Jeg håper det ordner seg for dere snuppa :)

 

Verpesjuk, deilig å våkne opp idag og vite at du har en spire i magen din :wub: Dette unner jeg deg virkelig søta :D

 

Lilleblomst, masse lykke til seinere idag når dere skal på UL :) gleder meg til å høre hvordan det gikk. Skjønner tida frem til UL vil gå sakte, men prøv å slappe av :)

 

Lilla, koselig å høre fra deg igjen :)

 

Tessy, så bra at du fikk økt stillingsprosenten :) Du får nyte fri dagene frem til neste nattevakt :) Men nå sover du vel, så god natt og sove godt :D

 

Ungene skal til mine foreldre idag. De skal sove der til imorra :)

Strofe skal til dyrlegen idag. Skal snipp snipp, få vaksine og chippes :) Han mjauer ved døra og vil ut men må holde han inne til vi skal reise :)

 

Spent på om jeg får et smil på EL testen seinere idag :) veit hva mannen og jeg skal gjøre ikveld uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter, og takk for alle fine hilsener i går. Dere er så søte og opptenksomme alle sammen at jeg blir helt rørt! TAKK!

 

Jeg har egentlig ikke noen god følelse i det hele tatt, og har vært helt nervevrak det siste døgnet. Har ikke testet på nytt i dag, men tenkte å vente til i morgen. Dersom streken blir sterkere, eller ihverfall ikke er svakere enn i går kan jeg kanskje senke skuldrene litt. Vet jo at flere av dere andre har hatt tilsvarende streker uten å være gravide, så derfor er jeg ikke overbevist. Jeg krysser uansett fingrer, folder hender og håper så inderlig at dette går den rette veien!

 

I natt ble jeg liggende våken og hadde den sykeste drømmen om at jeg innledet et forhold til en viss norsk trønder og verdensmester på ski! *rødme* Og for å si det sånn, vi gikk ikke bare på ski sammen.. Har aldri synes det mannen har vært noe særlig, og synes derfor det var rart at jeg drømte om han. Er nesten litt flau over meg selv :P

 

Lilleblomst og Tessy, hører at dere er utrolig slitne begge to. Ikke noe gøy :( Heldigvis så vil det sannsynligvis bli bedre om noen uker. Og lilleblomst, skal tenke masse på deg i kveld <3

 

Cornflake, jeg synes så absolutt ikke at du overreagerte! Mammaen din skulle ikke gått videre med det du fortalte, det er et tillittsbrudd. Men det er jammen ikke lett med de mammaen som sannsynligvis alltid vil vårt eget beste. Min mor fortalte jo til flere at jeg var gravid før jeg mistet, og fikk streng beskjed etterpå at det måtte hun ikke gjøre igjen. Forstår også veldig godt at du har behov for å dele dette med henne. Håper at dere kan få en god samtale sammen om dette, slik at det ikke blir så sårt. Ellers så er jeg så langt imponert over treningsmoralen din. You go girl!

 

Tigerlise, håper Anton er bedre idag! Ikke kjekt med den feberen. Snuppa har hostet seg gjennom tre netter nå, og jeg sitter i halvkoma på jobb idag. Slitsomt når de små ikke er pigge.

 

Dossa, idag er jeg sikker på at du bil se et smil!

 

Leah, god klem til deg også. Kos deg med Zumba :)

 

Metti, jeg sender deg en melding på FB <3

 

Til dere andre, ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy: Så flott at du fikk økt stillingsprosenten din da :D

 

Dossa: I dag blir det nok et smil å få fra el-testen for deg, så bare å hoppe i høyet ;)

 

verpesyk: Håper det blir en sterkere strek i morgen :) Du vet, rare drømmer er jo et tegn det også ;)

 

Jeg hadde også en rar drøm i natt, drømte at jeg skulle til en lege for å snakke om at det nå har gått snart 1 1/2 år med prøving uten resultat. Måtte ha Leah med meg og da jeg kom inn til legen så begynte Leah å gråte og var plutselig en liten baby igjen. Og jeg satt og tenkte at "ånei, hun vil jo sikkert ikke tro at vi har prøvd så lenge på nr.2 når nr.1 bare er noen få mnd"! Hahaha, nei tror du det du? :P Knis, skikkelig smart i den drømmen ja ;)

 

Kan jeg spørre om dere er ekstra trøtte når dere har mensen? Jeg er så sykt trøtt og uten energi, og det har jeg i grunn vært de siste dagene mens mensen har vært her..så prøver å huske om det pleier å være sånn, og lurer på om ikke det kan være sånn, at jeg blir så trøtt av å ha mensen. Kunne skjønt det om jeg blødde masse i mange dager, men det er jo bare litt i 2-3 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dere er så snille jenter! takk for at dere krysser fingrene! vet en del kommer til å huske på meg i kveld! ;)

 

krysser fingrene sååå veldig! tiltakslysten min er totalt borte nå (har ryddet kjøkkenet og satt på oppvaskmaskin før jeg kjørte mini) burde få ordnet litt og vet det ikke tar lang tid, men har mest lyst til å legge meg og sove bort dagen!

 

Håper jeg kommer til de fine ukene etter ca uke 14-15, da jeg gikk med mini så hadde jeg masse energi og følte meg ikke veldig gravid de ukene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har EL :D :D :D fikk det flotte smilefjeset på testen nå nettopp *juhu juhu* Og vi er barnefrie, det kunne ikke ha passet bedre *knis* Så ikveld skal gubben tas :P

 

Verpesjuk, krysser fingra for at testen bare blir sterkere og sterkere :) og rare drømmer skal jo være et godt tegn ;)

Dette går bra snuppa, du må bare holde fast ved den tanken :wub:

 

Leah, hehe....rar drøm, tror ikke legen trodde mye på deg :P

Hvordan er det med Poffi forresten?

 

Jeg har nettopp hentet hjem Strofe.

Alt hadde gått så bra :) nå ligger han og sover i buret. Er litt godt at ungene ikke er hjemme slik at han får ro og fred :)

 

Plopp i bollen gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter for forståelse. Godt å høre at jeg ikke var helt på bærtur her. Jeg er sint på henne, men også lei meg for at forholdet mellom oss er ikke sånn som jeg ønsker. Men det ordner seg vel...

 

Renate: Håper dere finner ut av ting. Ikke noe særlig med samlivsproblemer :(

 

Lilleblomst: Lykke til på ul i dag :) Krysser fingrene på at det går bra.

 

Metti: Tenker masse på deg vennen.

 

Verpesyk: Skal du ta en ny test i morgen? Føler på meg at det er din tur nå :) Streken din var jo tydelig, ikke noe skygge eller spøkelsestrek her nei.

 

Dossa: Du får feie over mannen i kveld ;)

 

Tessy: Gratulerer med jobben :)

 

Leah: jeg blir ofte sliten under mensen jeg også, kanskje fordi jeg mister masse blod?? Hm....

 

Jeg har ikke trent i dag, har nesten litt dårligsamvittighet :( Men nå skal jeg kose meg med middag og et glass Pepsi max :) Pepsi Max er dagens høydepunkt, eneste søtt jeg får i meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går greit med oss. Mannen mener vi ikke har problemer (han sa det for seinest 10 min siden) og at alt er bra - jeg mener at det IKKE er det. Han mener at det er JEG som lager problemer ut av ingenting, men for meg er det faktisk et problem. Han spurte istad hvorfor vi reiser til Kiel uten han, og jeg måtte si at da jeg bestilte den turen ville jeg bare bort, og få litt avstand/pause fra hverandre... Nå må han gå på skole hele denne uka, så han kunne ikke ha blitt med uansett.

 

Tessy: Gratulerer med økt stilling!!!! :)

 

Verpesyk: Skjønner godt at du stresser, og håper at streken er enda sterkere når du tester i morgen!!! :)

 

lilleblomst: lykke til på UL :)

 

Dossa: HIPP HURRA for EL :) Da er det bare å kjøre på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og der var Anton i seng igjen... Andre barn blir slappe og sover masse når de er syke, men ikke denne karen, nei! Våkna litt over kl. 2 i natt og ville ligge sammen med oss. Og det fikk han jo, men verken han eller jeg er bygd for å sove når vi ligger så tett. Så ble ikke noe særlig mer med søvn resten av natta. Dagduppen varte selvfølgelig ikke mer enn en halvtime, og hele dagen har han vært helt turbo!! Skjønner ikke hvor han tar det fra, hadde 40,1 i formiddag (men fikk paracet, så var sikkert derfor han klarte å holde koken) og nå i kveld hadde han 40,2. Håper for hans del at han får sove godt og lenge i natt. Hadde forresten ikke vært meg imot heller... *gjesp*. Jeg er vant til å våkne tidlig, men kl. 2 er litt drøyt selv for meg ;)

 

Dossa, kjør på - nå skal gulleggene befruktes :D

 

Tessy, gratulerer så mye med økt stilling! Såå godt å høre, snuppa ;)

 

Lilleblomst, lykke til på UL. Du er vel snart på tur inn nå... Går sikkert kjempefint :) Gleder meg til å høre deg fortelle om det fine, bankende hjertet <3

 

Renate, håper dere finner ut av problemene, ikke godt å ha det sånn...

 

Cornflake, du overreagerer IKKE!!! Minner litt om mine egne foreldre. Tror ikke de sier videre akkurat sånne ting, men alt mulig annet som blir sagt skal gjenfortelles til alle de kjenner. Det har sikkert sammenheng med at de ikke opplever all verden selv, men det er så fryktelig irriterende! Har forresten ikke noe nært og godt forhold til dem uansett, så de er langt ut i køen for å få høre noe fra meg. Har aldri følt at de har støttet meg når det har vært noe, så jeg lærte tidlig å skjule det meste for dem og heller søke meg til andre. Tror de synes det er kjipt nå, men de har selv lagt opp til at det skal være sånn. Jeg klarer meg helt fint uten! Hmm, ble plutselig veldig ego dette, men ville egentlig bare si at du har min fulle støtte :)

 

Og der falt jeg i bollen igjen, ja... Ha en fin kveld alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter! :) Hjertet banket og knerten var 8+0 akkurat som h*n skulle :) takk og lov! nå kan mamman sove godt i natt! :)

 

lykke til i kveld dossa! :) nå må mannen trå til og befrukte gullegga dine! :)

 

alle dere andre må også ha en fin kveld! :) klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraaaaa, lilleblomst!!! Sååå glad på dine vegne :D Og det gir jo litt håp til oss andre "mistere" også...

 

Søv godt og drøm søtt om lille reka di :) Jeg laller nå, lenge siden klokka var 2...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter! :) Hjertet banket og knerten var 8+0 akkurat som h*n skulle :) takk og lov! nå kan mamman sove godt i natt! :)

 

lykke til i kveld dossa! :) nå må mannen trå til og befrukte gullegga dine! :)

 

alle dere andre må også ha en fin kveld! :) klems

 

Så bra, Lilleblomst! Senk skuldrene og sov godt!

 

Jeg klarte ikke å dy meg i ettermiddag, og tok en ny test. Streken kom frem iløpet av et par minutter, og den er helt klart sterkere enn for to dager siden. Så nå er skuldrene mine ikke fullt så langt opp under ørene :P

 

Tigerlise, sov godt du også! Kanskje filmmaraton kan være noe for han med feber? :) Håper han sover lengre imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter:) håper det går greit at jeg slenger meg inn her også:)

Håper du koser deg skikkelig i kveld Dossa, der kunne jo ikke vært bedre planlagt dette her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til bollen Ariel, her kommer du til å trives :) Det er bare å begynner skravle :D

 

Hm ja, lurer på hvorfor det er så rolig fra Dossa i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Da var aksjene på plass i dag også ;)

Vi har gjort vår jobb og nå er det opp til egget og spermen :P de må gjøre sin jobb ;)

 

Velkommen opp i bollen Ariel :D

Her vil du trives kjempe godt for det er en helt fantastisk gjeng med søte jenter som svømmer her ;)

 

Helt fantastisk å våkne opp når det er så stille og rolig :) må nytes litt til så kryper ikke ut av senga riktig ennå :)

 

Ha en flott dag søtnoser <3

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kos deg med "frimorgenen" din! :)

 

Jeg køyet i ni-tiden i går, var så utrolig trøtt! hehe :) sov før kl ble ti! Både jeg og mini har sovet hele natta og nå tar vi det med ro og koser oss med frokost før vi skal kjøre til barnehagen. Hun skal leke noen timer og jeg skal få besøk av ei venninne. blir en skikkelig kosedag! :)

 

Alltid håp for oss mistere også Tigerlise! :) Jeg har stor tro på din 3.gang også! :)

 

Cornflake, jeg er fremdeles helt sikker på at du får drømmen din oppfylt snart! husker første gang jeg "så" på deg, da var det desverre en stund til enda, men nå er vi allerede kommet dit... jeg har en god følelse for de neste mndene, om ikke det har skjedd enda så er det kanskje slankingen (tankene over på noe annet) eller ferien som gjør utslaget. uansett når det skjer så tror jeg du sitter med spire før sommern altså! :)

 

Velkommen ariel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, jenter!

 

Ny test idag tidlig, og fikk et stort kyss av mannen min retur: "Den er jo positiv!", utbrøt han. :D Våknet av kvalme i halv seks-tiden, og puppene har allerede vokst litt, så jeg håper at det er noe bra på gang der inne, og at denne spiren klorer seg fast!

 

Det som er litt creepy, er at at første dag av siste mens var 25. januar, og det samme var det i fjor da jeg ble gravid. Så hvis det skulle bli noe av denne spiren vil jeg få omtrent nøyaktig den samme termindatoen. Hva er oddsen for det?!

 

Ariel, velkommen til bollen! Her vil du trives! Hva er statusen din?

 

Dossa, godt at dere fikk lagt inn aksjer! Du får pøse innpå med grapefruktjuice. Det funket tydeligvis for meg :D

 

Renate, jeg kjenner meg så utrolig igjen i det du beskriver om forholdet deres. Vi har også vært der flere ganger, og det er ofte jeg som oppfatter at noe er et problem, og ikke han. Jeg har også funnet ut at de problemet ofte ekskalerer for min del særlig i starten eller slutten av syklusen min, da jeg er full av hormoner. Tror det er lurt at du kommer deg vekk til og får ting litt på avstand. Håper det ordner seg!

 

Metti, hvordan er det med deg i dag, vennen? Tenker på deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen jenter :)

 

Dossa: Nå er jeg sikker på at gullegget ditt koser seg med svømmerne ;) Denne gangen er det din tur :D

 

lilleblomst: Kos dere masse i dag :) Hørtes deilig ut med tidlig seng og god søvn hele natta :)

 

verpesyk: GRATULERER :D Du er GRAVID!! :) For et sammentreff med samme første mensdag som sist..men denne gangen skal det gå bra :) Kvalme og større pupper er jo veldig bra jo :)

 

I dag våknet jeg 7.45 av at Leah sa: "Mamma, jeg blør!" Og så satt hun der og blødde neseblod stakkars. Litt snørrete også, så hun spurte så pent om hun kunne være hjemme i dag også (vi hadde allerede avtalt at hun skulle få være hjemme i morgen), så nå har jeg ringt barnehagen og sagt at hun blir hjemme resten av uka :) Da jeg sa at jeg skal vaske huset i dag så lyste hun opp og sa: "Jeg vil veldig gjerne få lov å hjelpe deg da." Hehe, tenk om hun fortsatt sier det om en 10-års tid ;)

 

Og i morgen har jeg lovet henne at vi skal lage ny dose med makroner, vi syns jo de var helt utrolig gode de vi laget sist helg :D Må bare huske å kjøpe det vi trenger for å lage de, tror vi mangler et par ting..

 

Ha en super dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du spør verpesyk !! Jeg har det helt forferdelig og kommer meg såvidt gjennom dagene på jobb og hjemme..

 

Har mistet all håp og gnist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer verpesyk! dette fortjener du! :) oddsen er visst større enn vi skulle tro for det med lik syklus! jeg begynte syklusen 16.des denne gangen, for 1 år siden begynte den 24.desember. iom at mine er veldig lange hadde jeg ikm 25januar denne gangen og 2.februar da, med tvillingene fikk jeg 14.okt som termin, denne gangen 5.oktober ;) sammentreff gitt! hehe

 

Metti, får vondt i meg pga det du må igjennom nå! krysser fremdeles fingrene og satser på at de sitter, ikke gi opp enda snuppa! du skal bli mor! :) kjempe klem til deg! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en kjempe god klem Metti <3<3

 

Verpesjuk, åååååå det er så godt å høre at streken er sterkere :D

Du er gravid :) :) :) Gratulerer så masse snuppa, dette har du venta lenge på og jeg unner deg virkelig denne gleden du nå føler :wub:

 

Leah, ja hadde vært gøy om mini om 10 år spør pent om ho kan få hjelpe deg med husvaskinga :P Tviler vel på det *ler*

Dere får kose dere med vaskinga *smiler*

 

Sola skinner og det er ikke bra for vinduene mine :P Ser jo hvor møkkete de er jo *ler*

Så da er det vel bare en ting å gjøre, vaske vinduer og deretter resten av heimen. Greit å gjøre det mens unga ikke er hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære MEtti, tenkte på deg med ein gong eg vakna i dag. Vondt å høra koss du har det. Men har du testa no? Eg kryssar fingrane alt eg kan! stor klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...