Gå til innhold

*Gullfiskbollen* Ny 15. februar


*Ruger på novembersnuppe*

Anbefalte innlegg

god morgen jenter :)

 

I dag skulle Leah opp 6 igjen, skjønner ikke hva det er oppe å gjøre så tidlig :P Heldigvis var sambo våken enda, så sendte henne ned til han og sov en time til :D I dag må jeg vel danse zumba, men tror det er det eneste fornuftige jeg gidder i dag.

 

Tessy: Har desverre ingen tips når det gjelder snuppa di, håper det ordner seg..slitsomt med sure barn på ettermiddagene. Så synd at du ikke har hørt mer ang den stillingen, spesielt etter at du sa du var gravid..ikke bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isj, så kjipt at du ikke får fast stilling, Tessy :( Jeg er så utrolig takknemlig for at jeg har en trygg og god jobb som jeg attpåtil elsker. Penger er ikke alt, men det er godt å ha en stabil og forutsigbar økonomi, iallfall når man skal lage barn... Håper det ordner seg snart :)

 

Har heller ingen tips når det gjelder dagsoving. Anton sover fremdeles 1-2 timer på dagen, og det håper jeg han fortsetter med leeenge! Han er såpass lenge i bhg hver dag at han trenger en pause. Dessuten står vi opp såpass tidlig at det blir vanskelig å få til lang nok natt uten... Kanskje du skal prøve å legge snuppa di enda litt tidligere på kvelden sånn at hun får tatt igjen enda mer av den manglende duppen?

 

Verpesyk, har du testet igjen i dag? Håper streken er sterkere og at vi snart får se den ;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa, Cornflake og Tigerlise: Jeg har sendt dere et bilde på FB :)

Endret av verpesyk!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg ENDELIG funnet ut hvordan man legger ut bilder..

10 dpo idag tror jeg, og tenkte å vente et par dager før jeg tester igjen.

Jeg ser en strek, men tror ikke at det er noe der før jeg eventuelt får se noe som spreller på en skjerm :S

post-818371-0-33617200-1329810632_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare gratulere deg her også, sååååå glad på dine vegne!!! :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Tessy, fy så slemt at du ikke får mer stilling bare fordi du var ærlig og sa at du er gravid :( Dårlig gjort av sjefen din synes jeg.

Ojoj det er ikke lett å hanskes med små djevel unger :P

men jeg har ingen gode råd, det beste er vel å prøve å legge ho tidligere. Klemme på :) Du må ikke slite deg ut vennen, du får ingen takk for at du sliter deg helt ut, passe på deg <3

 

Verpesjuk, jeg sitter med tårer i øynene og ser på testen din :wub: endelig ble det din tur og siden jeg veit hvor etterlengta denne spiren er så blir det bare enda mer rørt :)

GRATULERER så masse snuppa!!!!!!

Dette unner jeg deg virkelig :D

 

Sove godt dere gode og søte nattevakter :)

 

Jeg sitter faktisk på jobben og jobber litt.

Jentene er i barnehagen, de skulle ha ski og ake dag og kose seg masse ute i sola :)

Gullet er hos svigers til jeg blir ferdig.

 

Tjohei og Lillefie <3 så koselig å se dere på fb :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verpesyk: Gratulerer :D Den streken blir bare sterkere og sterkere de neste dagene, det er jeg sikker på :)

 

Dossa: Har ikke du ferie da? Kom deg hjem ;) Høres koselig ut for jentene i barnehagen i dag :) Her hos oss har snøen lavet ned i hele natt og så langt i dag, masse masse snø :) Vi skal på skirenn i ettermiddag, og da håper jeg at det er opphold så vi ikke snyer ned :P Men det blir fint skiføre i alle fall :)

 

Jeg har dansa zumba og dusjet, satt på vaskemaskin og ryddet kjøkkenet og stua, men nå blir det ikke gjort mer fornuftig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke Leah som rydder i heimen :)

Jepp det er ferie, veldig deilig :) Vesla og jeg sov til kl 0830 idag :D De to andre sto opp en time før oss, gikk ned og ordnet seg med frokost :)

 

Har kommet meg hjem nå :)

Har sittet hjemme og retta en god del bøker. Men nå skal jeg ikke gjøre noe mer fornuftig :P

 

Skal hente jentene om noen timer. Fikk ikke lov å komme før frukten :P den skulle de ha med seg *smiler*

 

Nå skal jeg gå ut og måke vekk snøen på terrassen.

Sola skinner, snøen smelter og livet er herlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Gratulerer så mye verpesyk :)

 

Metti: Tenker på deg <3

 

Jeg er litt sånn i bollemodus i dag gitt. Håper alle har hatt en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verpesyk!!!!! Herregud, den testen er jo positiv:):):) hipp hurra og gratulerer...spent på hvordan den blir enda nærmere ikm!

 

Metti: den filmen var rørende, beskriver godt hva dere slitere går igjennom vil jeg tro! Og jeg med mine gravidos hormoner måtte felle noen tårer. Og føler meg veldig taknemmelig over hvor heldig jeg er som snart har to barn og få kjærlighet fra. Helt uvirkelig egentlig. Gir deg en god klem jeg metti:)

 

Nå har demonteringen av badet nede begynt!! Gubben er i full gang så her går det unna! Fliser er bestillt, håndtverkere snart klare, og vi skal rive ting og gjøre det klart!:) og det betyr blant annet at jg kan kose meg med badekar om ikke veldig lenge!!!! Hadde ikke trodd jeg kom til å få gleden av det før om lenge..hehe gleder meg til ferdig resultat:)

 

Håper alle gullfiskene har det bra:)?!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verpesyk!: Gratulerer!!!! No vart det endeleg DIN tur! Så fantastisk!!!! <3 <3 <3 Gleder emg stor med deg!

 

Metti: Nydeleg sang. Neste som tester positivt no er deg <3

 

Mamma kom heim med presang til meg i dag. Min første mamma-topp! Blei glad langt inn i hjerta. Eg drømmer så utruleg rart om nettena. I natt drømte eg at eg skulle føda, men det var ok, for var 9 mnd, men så då eg endeleg kom meg på sjukehuset stoppa det opp, og eg var tilbake til 13 veker. Då sa eg at eg måtte jo få snakka med min lege og få ein udnersøkelse, ofr hadde blødd så masse og nesten fødd. Men det syns alle var unødvendig.(!) Og så drømte eg at eg hadde fått hår på magen. rundt navlen, gankse langt og krøllete, graviditetsrelatert. Vart letta då eg kjente på magen i dag at det ikkje var tilfelle :) HAr hatt vondt i livmora i dag, men det skal visst vera ufarleg har eg forstått. Har ebstilt ultralyd privat i veke 16, men flytter den gjerne til 14. Kjenner eg blir urolig av at det er så lenge sidan eg har sett den vesle.

 

Sender ein god klem til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det visst vår tur til å ha syke barn... Barnehagen ringte i ettermiddag at Anton hadde litt feber. Var egentlig i fin form da vi kom hjem og kjentes ikke så varm ut, men da klokka passerte halv seks var han sliiiten og varm stakkar :( Fant ut at vi like godt kunne legge ham. Tempen hadde steget til 39,6 og det er ganske høyt for ham. Vet faktisk ikke om han har hatt feber før en gang. Tror det var godt å finne senga :) Har fått rydda ganske mye på kontoret da, på tide å få inn alle bilagene for 2011 til regnskapsfører :) (på jobben er jeg a jour, men hjemme... Not!)

 

Lilleblomst, hvordan går det med formen din? Når skal du på ul igjen?

 

Metti, en stor klem går din vei... <3

 

Lilla, kos å høre fra deg igjen. Alt er helt sikkert bra med den lille :) Det er visst ganske normalt å ha rare drømmer når man er gravid. Husker ikke helt om jeg hadde det, utrolig hvor fort man glemmer på bare et par-tre år...

 

Hmm, bollemodus jeg også... Ha en fin kveld alle sammen :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter :)

 

Gratulerer verpesyk! den streken så veldig lovende ut! :)

 

Måtte nesten felle tårer pga filmsnutten din metti... kjenner på det at det er utrolig med disse små vidunderene og jeg er sååå klar for å endelig få det til!

 

Sliter egentlig med det meste om dagen, sliten og kvalm og orker omtrent ikke gjøre husarbeidet en gang :( lei av å kjempe i alle bauger og kanter, har gitt opp å bytte gyn, skal bare dit to ganger til og så er det sykehuset som tar over uansett... Neste ul er i morgen kveld... hvordan jeg skal få dagen til å gå i morgen vet jeg nesten ikke... sukk...

 

følger med i bollen her og på fb, men er ikke mye jeg orker å skrive for tiden... Glad jeg kan lese og følge med på så mange koselige snupper! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig ferdig på jobb !! I dag har eg bare låst meg inne i ei leilighet for som eg sa på fb så har eg grene i hele dag... Fikk en skikkelig knekk i dag. Har mistet fullstendig troen på dette forsøket og prøve forberede meg på nytt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Metti :( Skjønner at dette er hardt for deg. Det er vel bare meg og deg igjen som ikke har barn fra før :( Vi må bare prøve å ha tro på at det snart blir vår tur. Sender deg en klem vennen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du Metti og Cornflake får oppfylt deres drøm før min oppfylles. Ønsker av hele mitt hjerte at dere blir gravide før meg, jeg kan vente ei stund til, for har tross alt 3 deilige gull :)

 

Sender deg en god klem Meti :) Ikke mist håpet ennå søta. Jeg har troa på deg :)

 

Fikk negativ EL test idag men imorra tenker jeg at smilet kommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Dossa :)

 

Jeg må nesten høre litt med dere. Jeg har nettopp hatt en kjempekrangel med mamma. Da jeg fortalte til henne at jeg hadde blitt henvist til kikkhulloperasjon ang infertilitet, så ringte hun og fortalte det til min lillebror som igjen ringte til min pappa i Thailand og pappa ringte da til meg. Jeg ble sint på mamma, sa at jeg trodde at det var noe kun mellom oss. Hun mente jeg overreagerte og endte faktisk med at jeg sa unnskyld til henne for at jeg hadde blitt sint. Så fortalte jeg henne at jeg måtte slanke meg, og hun klarte ikke å la være å sladre om det! Hun fortalte til et vennepar av de at jeg skal slanke meg, hun sa ikke hvorfor jeg skulle det da. Jeg ble sint nå også, jeg mener at det er min privatsak. Hele vennekretsen henne trenger jo ikkeå vite det. Hun ble sint på meg og ba meg la være å ringe henne fra nå av hvis jeg er så redd for at hun skal snakke om meg til andre. Jeg må si jeg er frustrert!! Hva ville dere ha gjort? Er det jeg som overreagerte?

 

Sorry, lang innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overreagere virkelig ikkje .. jeg hadde blitt drit forbannet hvis eg hadde vert i din situasjon... Full forstålese fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Verpesyk!!!!

 

Cornflake: Du overragerer IKKE i det hele tatt. Jeg hadde reagert på akkurat samme måte.

 

Tigerlise: God bedring til Anton. Ilyas hoster enda, såpass at han våkner MANGE ganger om natta.. Skal ta han til legen i morgen for å ta en mykoplacma prøve. Jeg tok den idag. Kjedelige greier.

 

Metti: Sender deg en stor klem

 

Dossa: Håper EL er her snart :)

 

 

Her er mensen ferdig for denne gang. Jeg har begynt å tenke om jeg vil ha en til nå eller ikke.. Eller, jeg vil ha en til Nå, men mannen og jeg er inne i en litt dårlig periode.. Har bestilt parterapi time, da jeg føler at kommunikasjonen hjemme ikke alltid er på topp og at vi ikke oppfyller hverandres forventninger til hverdagen. Baah! Var de samme tankene jeg satt med da vi begynte å snakke om baby, og når jeg da satt der 3 uker seinere med en positiv test føltes det Så riktig... Ja!!

 

God natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer verpesyk:)

Cornflake du overreagerer ikke!! Dette er ikke greit!! Synd hvis moren din ikke forstår dette :( uansett når du forteller hvordan dette føles så burde hun respektere deg såpass at hun er der for deg når du trenger henne og hun burde holde dette for seg selv :) jeg har også sliti en del på dette område så vêr hvordan det føles og det at man sitter og sier unnskyld når man føler at det er motparten son burde si unnskyld er en vond følelse men hva gjør man ikke for å unngå familie krangler :(

Renate lykke til med minsten håper han snart blir frisk :)

Æsj ikke noe morro med samlivsproblemer... Håper dere finner ut av det :)

Kose på :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, sånn skal ikke en forelder oppføre seg!

Da vi fortalte om første graviditet (mini) i uke 8 den gangen, så ba vi dem (foreldre/søsken) holde det hemmelig... det klarte ikke mine foreldre, ringte omtrent samme kveld og fortalte tante +, det, pluss litt annet uenighet gjorde at jeg ved første gravidtet i fjord ikke fortalte noe før uken etter at det gikk galt. gjett om noen ble såret da... (hadde mange venninner som visste om graviditeten) men jeg måtte gjøre det jeg følte var riktig... ved sa'en i august hadde jeg ikke sagt det til noen da heller, men sa ifra til foreldrene mine etterpå. Denne gangen har jeg nå sagt det i uke 7 og nå vet jeg at de holder det hemmelig. alt snakket og styret rundt det siste året har iallefall lært dem en lekse... litt ego dette innlegget kanskje, men ville bare forklare litt og i tillegg støtte deg i at dette ikke er greit at foreldre gjør! de skal være en du kan vende deg til, hvis ikke så mister de tilliten din og så finner du venner osv som du deler med isteden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...