Gå til innhold

*Gullfiskbollen* Ny 15. februar


*Ruger på novembersnuppe*

Anbefalte innlegg

Dossa: Vi hoppet over mars i fjor også, men ikke bare pga desemberbaby-problematikken, da var det jo også akkurat blitt klart at jeg mistet jobben og alt var veldig usikkert. Denne gangen har jeg bestemt at jeg ikke orker å prøve så hardt i mars fordi jeg er veldig redd for å måtte føde i jula, vil ikke det :P Men om el kommer når den skal så vil jeg vel rekke å føde før julaften selv om jeg skulle gå 2 uker over tiden, men jeg satser hardt på april som prøvemnd..da får ikke sambo være mye i fred ;)

 

Husker at du hadde termin i desember ja, kanskje det blir ny spire på deg nå i mars :) Tvillinger var det ikke det du skulle ha? ;)

 

Tigerlise: Så bra at ballen er i gang, får håpe det er mer og god oppfølging som skal til for at en ny liten spire skal få bli i magen din i 9 mnd :) Krysser fingrene for at ventetiden ikke blir så lang!

 

Renate: Takk for det :) Får satse på ny jobb i løpet av mars, så kan vi kjøre hardt på i april for å få ny spire :D

 

Metti: Enda noen dager igjen til testedagen, håper det blir masse jubel fra din kant snart :)

 

Det ble ikke mye soving på meg i dag :/ Fikk 1 times tid da. Men så var det masse som måtte gjøres og vi måtte handle og sambo måtte til lege og så var nå dagen gått og snuppelupp skulle hentes. I dag ble det bare tacorester, veldig deilig å slippe å lage middag :P Og så laga vi deilig smootihe nå i kveld :D

 

Nå skal jeg snart få Leah i seng og så skal jeg se frustrerte fruer og kose meg med farris bris :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk alle sammen, dere er så snille og gode

(hehe, skulle jukse med hjerte-smiley, men klarte å kopiere bilde av den istedet. Ikke akkurat nerd, nei...)

 

Slenger meg med Dossa, dere som jobber natt er jammen meg tøffe! Det hadde ikke jeg klart heller ;) Håper du får greie vakter, tjohei.

 

Renate, hvordan går det med formen? Fikk du ny sykmelding?

 

Dossa, du skal se det blir dobbel julegave i år ;)

 

Leah, smoothie høres deilig ut, lenge siden jeg har laget det nå. Lurer på hvorfor jeg gjør det så sjelden, det er jo både sunt og godt :D

 

Metti, teller ned sammen med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm smoothie er nam nam:)

Ja jeg jobber syv netter i strekk og det er helt greit :) slipper å snu døgnet hele tiden :)

Hrmf blir ikke klok på kroppen men tok en el test tidligere i dag og den ble super posetiv tok en til nå og den var helt negativ?? Hmm hva gjør jeg nå da?? Ikke lett dette :(

Ja ja ønsker alle i bollen en god kveld :)

Kose på :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Æsj Leah, dumt at tanta kom :( Krysse fingrene for neste pp :)

 

Tigerlise: Så bra at dere har tatt kontakt. Det trenger ikke tar så langt tid før dere kommer inn til samtalen på fertilitetsseksjonen, hos oss tok det bare to uker etter de mottok brevet vårt.

 

Dossa: <3 Håper alt er bra med deg snuppa :)

 

Tjohei: Kan jo hende at egget har blitt sluppet? Eller at urinen var litt fortynnet da du tok andre testen. Legg inn aksjer i tilfelle ;)

 

Jeg har så lyst på is og sjokolade :( Hvem skulle tro at dette er så hardt. Trente igjen i dag, 4. dagen på rad og det kjennes på kroppen. Jeg håper at denne harde innsatsen gir resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flink du er, Cornflake!!! *stolt av deg*

Hva gjør man vel ikke for Den Store Drømmen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohei: Kanskje du har EL akkurat nå da, siden rn ble veldig positiv og den andre negativ? Legg inn masse aksjer for sikkerhetsskyld ;)

 

Leah: Dumme tanta:( Er forøvrig imponert over hvor godt du takler det hver måned. Og kanskje desember blir deres måned? Du har jo laget ikke-planlagte barn før ;)

 

Tigerlise: Utrolig godt å høre at dere blir så godt ivaretatt, og at det er god dialog mellom de ulike partene. De medisinene som du snakket om, er det noe du eventuelt skal ta fra og med EL, eller hele syklusen?

 

Og Tigerlise og dere andre, jeg har en liten oppgave til dere. Absolutt ikke klok av skade, tok jeg en test idag. 8 eller 9 dpo, med ettermiddagsurin :S Jeg ser en strek, men stor fare for kjemisk..Men hvordan legger jeg inn bilde, fra Iphone?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅÅÅÅh, du MÅ fÅ ut bilde av testen, ja!!! Testomanen strikes again :D Herrrlig :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Stille fra meg for tiden... tar helst opp mob og skriver på Fb siden når jeg er på jobb :-)

 

Her er pp9 over.. gikk så det suste og masse kooos ! Følte endelig at dette kan føre til noe! Har også handlet inn 12 graviditets tester! Og har IKM ca. 29.2 eller 1.3. Ikke så lenge til :)

 

Følger med på dere :-) Men er ikke så flink å skrive for om kveldene er jeg en TV slave! Huff og huff...

 

Natta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅh, du MÅ fÅ ut bilde av testen, ja!!! Testomanen strikes again :D Herrrlig :) :) :)

 

Jeg vil, jeg vil, men får det ikke til!! Skal få sendt bildet når jeg kommer på jobb i morgen. Her i huset er det bare Apple- maskiner. Det skjønner jeg meg ikke på! Og tørr ikke å spørre mannen heller, han vil bare synes jeg er teit, tjihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verpesyk: gå på FB App på iphonen din, så på Gullfiskbollen gruppa, øverst på side er det en fane som heter "share photo", så "choose from library". Spent spent altså, så håper eg noen andre kan sende bilde videre til meg på melding på FB ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise: Jada, fikk sykemelding. Men skal inn på legekontoret i morgen for å ta flere prøver. Er visst en type luftveisinfeksjon som ikke vises på blodprøver... De på legekontoret ville at jeg skulle vente med å ta disse prøvene til i morgen, for da er legen tilstedet OM de skulle være positive. Helt ok det!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo ikke i FB-gruppa lenger jeg... Men hvis noen kan legge meg til igjen kan jeg legge det ut :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillefie: Du må nok sende ditt navn til Metti eller Lilleblomst, det er en hemmeliggruppe, så de må nok legge deg til :)

 

Har sendt mail te deg Lillefie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt spillekveld med naboene og vi knuste dem i to runder med geni :D :D hihihi....det var artig :)

 

Verpesjuk, spennende å høre mer om testinga di *juhu*

 

Natta alle sammen :)

 

Cornflake <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:)

har litt dårlig samvittighet for at jeg er så lite her inne for tiden, men energien min er helt vekk og brukes på de dagligdagse tingene, samt jobbe. Vil si at jeg og sambo storkoste oss på farris bad i helgen, med behandlinger og god mat og himmelsk hotellrom, snille mannen min det<3<3 jeg hadde vel trodd at batteriene skulle lades litt i helgen, men på søndag var jeg så sliten at jeg kunne grini av mindre og da skulle vi hente snuppa hos mamma og pappa, i barnebursdag og innom et vennepar...og i natt sitter jeg på jobb og har en natt til som jeg vurderer og være "syk" på....tror ikke jeg orker da jeg har to nattevakter til helgen også. Kan ikke sykemelde meg heller da jeg har satt opp masse ekstra jobbing som vi må ha inn pengene til og ikke hører jeg no mer om den 65% stillingen jeg snakket om her for en tid tilbake..som det virket så sikkert at jeg skulle få:o æsj, ble litt sytete dette..ikke meningen!!

 

Men som dere sikkert skjønner så er overskuddet mitt lik null om dagen..også skal vi begynne å pusse opp badet nede nå også, er jo ikke lite som må fikses der heller. Og vet dere, snuppa vår har sluttet å sove på dagen!!:o hjelpes meg, 20mnd og en liten djevelunge hver ettermiddag, hun er jo stuptrøtt stakkars...noen tips? hun er ikke no stress å legge om kvelden, da er det ikke så mye som et pipp og hun legges kl 7.

 

nei fy skamme seg tessy, er ikke meninga å prakke på dere disse negativitetene, håper dere andre har noen fine dager!!:)

 

stor klem fra trøtta:P Tenker på dere alle sammen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at dere vant Dossa ;)

Tessy er jo viktig å få ting ut av systemet ;) er ikke greit å gå rundt med følelsen av å ikke ha overskudd... Hva er det som gjør at du ikke får høyere stilling??

Kose på dere alle i bollen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja si det, er vel fordi jeg var så dum å var ærlig med sjefa og sa jeg er gravid..etter det har jeg ikek hørt noe mer:S skulle få tilbakemelding sa hun men det har jeg ikke fått, så nå har jeg sendt en purremail, og skrevet at jeg syns det fungerer fint med netter (litt jug, men også sant siden dagvakter gjør meg kvalm og stressa). Håper på fortgang, trenger de pengene...

 

Ellers ønsker jeg alle en god morgen!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff håper det løser seg fort ;)

Nå er jeg hjemme og straks natta på meg ;) sov godt du også Tessy;)

Alle dere andre får ha en fin dag :wub:

Kose på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...