Gå til innhold

*Gullfiskbollen* Ny 15. februar


*Ruger på novembersnuppe*

Anbefalte innlegg

Kjære kjære MEtti. Eg har ikkje ord eg. Føler så sterkt med deg. Ein dag så skal alt ordna seg, og eg håpar det blir snart! Dette du opplever er urettferdig, og gjer ingen meining. Eg ønsker så sterkt at du snart får bli mamma. Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann jenter:)

Har ikke skjedd så mye i dag, sov til 15 og trente:) deretter var det middag hos svigerfar, taco nam:)

Nå er jeg på jobb, har arbeidshelg.

 

Cornflake: hvordan har det gått med deg i dag?

 

Tjohei: Hehe ja er ikke alltid greit å huske hva folk har skrevet:) takk for klemmen:)

 

Leah: høres ut som om dere har hatt en fantastisk dag:)

 

Metti: krysser fingrene for deg å håper at du er gravid, sender deg masse klemmer<3

 

Dossa: digg med soool:) fikk du litt tid på terrassen?

 

Håper dere alle sover godt nå<3 masse klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

6.30 er visst den nye trenden her i huset, i alle fall på fridager :P Passa dårlig siden jeg satt oppe og passa på samboern en stund i natt, han hadde sånn tannpine at han falt helt ut stakkar :/ I dag blir det tannlegevakta samme hva han sier! Får nok låne penger av mamma til det.

 

Har skikkelig gangsperre i beina i dag etter en laaaang sparketur i går, elsker det..kanskje vi skal sparke oss en tur i dag også :D

 

Planer for i dag er veldig få, men må i alle fall kjøpe bursdagsgave til ei lita ei som fyller sitt første år snart :) Og så må vi ordne med noe lørdagsgodt tenker jeg :)

 

Metti: Syns det er fryktelig trist hvis det ikke gikk denne gangen for dere :( Håper enda at tr ikke dukker opp og at du får 2 fine streker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa så ble det negativt... Testdagen er i dag så nå slutter jeg på tabeletter slik at mensen komme...

 

Blir aldri min tur !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff metti, leit at det ser dårlig ut denne gangen!

da jeg mistet for snart ett år siden ble jeg veldig lei meg, det var vondt, uforståelig og vanskelig å komme over. ble ikke bedre av å miste igjen... men ting ble bedre (for meg) av å dele de... kanskje det er på tide at du deler med noen nære? jeg har sagt det til kollegaer og andre også, folk som har "masa" på om ikke nr 2 skulle komme snart osv.. har funnet at folk faktisk tar det bedre enn man skulle tro. Godt å høre andre fortelle om at de sleit med nr 1/2 eller andre som adopterte osv...

kanskje mormor (var ikke hun så nysgjerrig?) burde få vite det så du kan få forståelse istedenfor mas?

vet det er sårt å dele, men det er veldig godt også... kanskje du trenger en sykemelding noen uker også, bare for å slippe å ta på "happy face" på jobb....

 

tillat deg selv å sørge metti, det er lov!

jeg gikk på jobb dagen etter sa'en og angret på det med det samme!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen jenter :)

 

Vesla og jeg sov til kl 0830 *digg*

De to andre sto opp litt før og gikk ned for å se på tv. Utrolig deilig når de to eldste kan ordne seg litt sjøl *smiler*

 

Ariel, jeg fikk vekk all snøen på terrassen :) Og etterpå tok jeg frem en stol og satt i sola og koste meg :D Du skal vel sove etter nattevakta, sove godt :)

 

Cornflake, jeg er i DPO land :) Er 3 DPO idag og akkurat nå har jeg en god følelse men den veit jeg kan forandre seg når jeg nærmer meg IKM *blæ*

Men foreløpig har jeg troa og håp :wub:

Spennende med deg, når svir du av første test?

Klem klem klem :) :)

 

Leah, ha en kjempe fin dag :) Håper beina dine blir bedre etterhvert ;)

Huff da tannverk er ikke noe godt *au au au* du får få din samboer til tannlegen.

Synes det er vanvittig dyrt å gå til tannlegen, de burde skru prisen betraktelig ned synes jeg :D

 

Kjære Metti, det er vanskelig å skrive ned noen ord som hjelper deg. Huff det er så utrolig trist at du skal slite så mye, livet er ikke rettferdig men søte deg du skal få drømmen din oppfylt, det har jeg stor tro på :)

Sender deg mange gode klemmer :) :)

 

Lilleblomst, ha en fin dag :)

 

Tigerlise, håper Anton er frisk idag :) Kos dere snuppa :)

 

Idag skal vi alle i bursdag :) Ikke mannen for han har fått influensa.

Jeg krysser fingra for at de to eldste ikke blir smitta men det er vel å håpe for mye :P

 

Ha en fin lørdag søtinger <3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Jeg har vært på jobb og har trent :) Ikke verst å starte lørdagen med det. Jeg prøver å tenke at et døgn har 1440 minutter, så 30 min hver dag til trening er da ingenting :D

 

Dossa: Jeg må ærlig innrømme at jeg allerede har svidd av en test i dag, negativ selvfølgelig. Jeg er 8 eller 9 dpo i dag. Hehe :)

 

Ariel: Takk for at du spør :) Jeg er i bedre humør i dag :) Vi skal ut og spise i kveld med noen venner, må prøve å skjerpe meg så jeg ikke glefse til noen :D Du skrev at du stod opp kl 15. Jobber du natt?

 

Leah: Huff tannverk er fæl :( Jeg mistet en liten bit av tanna for to uker siden, prøver å holde ut til vi skal til Thailand. Jeg har nemlig tannlegetime den 5. mars. Gruer meg litt... Godt å være litt støl da, da vett du at du virkelig har trent :D

 

Metti: Sender deg en klem vennen. Jeg er her for deg. Skulle gjerne tatt deg med meg på ferie, kose oss med god mat, sol og varme. Tenker masse på deg.

 

Ha en superduper dag jenter :) Her i byen har det vært drittvær 3 dager på rad, håper snart sola kommer fram :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, du starter helga med å trene :D Imponerende søta. Du er flink og har en bra stå på vilje :)

Hehe...ja du har svidd av en test allerede ;) men er fortsatt tidlig snuppa så håpet er så absolutt ikke ute :) Hold fast ved det snuppa.

Ut og spise høres ut til å bli en koselig dag, kose deg masse :wub:

Jeg skal sende litt av god været vi har over til deg ;) For her skinner sola og gradestokken viser pluss 8 *digg*

Jeg er skikkelig klar for våren og varmen :D :D

Ha en superduper dag vennen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:)

Ble så ekstra forelsket i mannen min i dag da jeg kom hjem fra jobb:) jeg hadde sakt på tlf kvelden før at jeg ville legge aksjer, men vet at han er sykt trøtt om morgningen. Men han hadde stått opp en liten stund før og tent masse stearinlys <3 tihi:)

 

Cornflake: ja jobber natt, så denne helgen var det min tur til å jobbe:)

 

Er ikke så mye planer i dag, våknet nå:) så blir vel bare litt kos foran TVn før jeg drar tilbake på jobb:)

 

Ha en fin dag alle sammen<3

Endret av Ariel_86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leahpudding 0630 er tiiiidlig :) he he huff tannverk er noe herk :) håper at han får fikset det uten å bli ruinert men det er vel kansje for mye å håpe på her i landet :(

Metti tenker på deg og sender deg en god klem :wub:

Dossa DPO land og manneiinglensa... Ikke bra :) er vel i dpo land jeg også kansje men aner jo ikke når jeg hadde eggløsning siden den teite testen bare ble posetiv i noen timer?? Hmm det var på mandag regner jeg dpo fra dagen medposetiv test??

Cornflake er utrolig imponert over deg :) Unn deg en god middag i dag håper humøret er på topp :)

Ariel jeg jobber også natt:) så koselig med stearinlys og full pakke :) kos :)

 

Jeg har nok fått influensa så blir ikke noe jobb på meg i natt :( skulle ha jobbet to netter til men måtte ringe å si meg syk... Så holder nok senga i morgen også :( har sovet fra jeg kom hjem kl 0730 i dag tidlig til 1930 når jeg sto opp nå fordi jeg er sulten :) bare å få i seg litt mat før jeg legger meg igjen :)

Husker ikke mer jeg :)

Kos på dere alle i bollen :) ha en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariel, så søt mannen din er :) stearinlys og kos ;) ble bra det tenker jeg *hihi* Ha en god nattevakt snuppa :) Imponerende at dere klarer å jobbe på natta *ros og skryt*

 

Tjohei, huff og huff det er ikke noe gøy å være dårlig :( Masse god bedring snuppa og husk å pleie deg sjøl godt.

 

Mannen er så dårlig men jamrer seg ikke så mye som jeg hadde fryktet :P *haha* Men tror dere ikke at gullet nå har fått feber *bah* Vi kom hjem fra bursdagen og han kjentes varm ut. Tok tempen og den viste 39 :( Så da har han også fått influensa regner jeg med.

Bare meg og snuppa att, håper vi klarer å holde oss friske men det kan vi vel bare drømme om :P

 

Nå blir det film og litt snop :D

 

Metti, går det greit med deg?

Sender deg en god klem :)

 

Dere andre må kose dere masse <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle koselege damer!

 

No er eg komt heim til meg sjølv etter to veker hos foreldra mine. Hatt det veldig fint, men jammen er det godt å koma heim til seg sjølv og :) Kjøpte med roser og litt snop (!) :) til min egen aleinekveld. Mannen min kjem mandag. På torsdag hadde eg ein flott dag eg ikkje ahr fortalt om. Eg unna meg rettogslett ein halvdag på hudpleiesalong + frisør som ein premie for tort og svie dei siste mnd :) Var veldig kjekt. ringte inn og spurte om dei hadde lærling, og betalte kun kr. 990 for 4 og ein halv time, farging av hår hos frisøren var også hos lærling :) Det gjorde jammen godt! Har nett gått opp for meg at eg ikkej ahr legne igjen i arbeidslivet på ei god stund. Må jo ta ut 5 veke rferie før august, og er tenkt å ha permisjon i 2 el 3 år. vil så gjerne ha den/ evt dei søte små heime ei stund før barnehage. Og ikkje er eg sikekr på at jobben min kan kombinerast med barn heller, når mannen er offshore, på grunn av veldig lang reiseveg. Så kanskej har eg berre nokr emnd igjen på denne arbeidsplassen som eg er så glad i, så no gjeldt det å koma til kreftene og gjera ein innsats der! :)

 

Anbefaler alle å ta kontakt og spørra slike plassar om lærling, eg har dei fantastisk flott stelte beina no, med lilla shelllakk i maskin med sølvblomst på, hehe

 

I morgon skal eg passa jenta til ei klubbvenninne, ho er 4. Ho har aldri vore her aleine før, håpar ho kan kjenna seg trygg med meg. kom litt brått på, så har ikkje planlagt noko, men me kan jo alltids baka og gå tur og slikt. ho skal vera i 4 timar.

 

Eg tenker masse på deko alle. dossa du er så skjønn og god og positiv i alt du skriv :) Cornflake, er så spent på dine vegne. Ariel- for ein super mann! Tjo hei: God betring! MEtti: <3

 

No skal eg snart ta kvelden, litt husredd, men håpar det går fint :) nattaklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lilla80: det hørtes helt fantastisk ut:) det er viktig å ta vare på seg selv og unne seg litt ekstra:) det må virke rart og være så lenge borte fra jobben, men tror nok du kommer til å ha det helt supert hjemme med barnet:) skulle også gjerne vært lenger hjemme den dagen vi får barn, men mannen min vil også ha så mye perm som han kan få så får se når den tid kommer:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

06.31 i dag..blæh, er trøtt :P

 

I går var en utrolig lang dag, alt for lang når man står opp tidlig, var så trøtt når jeg så film at jeg slet med å holde øynene åpne :P Gikk å la meg 22.30, men fikk ikke sove før over 12 uansett.

 

Vi var hos mamma og pappa i går en tur, tantesnuppa var også der så mens barna lekte så dro jeg på kjøpesenter og kjøpte bursdagsgave til ei lita snuppe som blir 1 år :) Etterpå gikk vi ut i et par timer i snøværet :)

 

I dag vet jeg ikke hva vi skal finne på, fortsatt vanvittig med snøvær ute..men må vel komme oss ut litt i dag også..spørs om jeg gidder å dra noe sted, akkurat nå er det såvidt jeg gidder å holde øynene åpne ;)

 

Håper dere har hatt en flott helg og får en super søndag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det var tidlig leah! Mini våknet også tidlig, 6.20, men hun har vært oppe en time alene og sett barnetv. jeg måtte opp ca 7.45, da var ho sulten og ville ha selskap, hadde bare vært oppe og kost i senga en tur i mellomtiden ;)

 

Vi har kost oss ute i sola og snøsmeltingen igår, også vært en liten tur på besøk og handlet, så lørdagen gikk fort :) I dag er det også nydelig sol, men mye kaldere! brrr.... får vel finne på noe i dag... har kjøpt bankekjøtt, så vet iallefall hva jeg skal ha til middag :)

 

metti: en god klem til deg!

 

Lilla: sikkert godt å være hjemme igjen :) må du slutte i jobben din? ikke aktuelt å bo nærmere den da? mannen din kan jo bo hvor som helst vel? Håper du koste deg og ikke ble skremt av å være alene :) Jeg kunne være redd før i tiden, men i dette huset er det ikke sånn... atmosfæren og stemningen både ute og inne er kjempe fin, så jeg er totalt avslappet selv om jeg er helt alene i mørket :)

 

Dossa: god bedring til guttene dine! håper det holder seg unna dere andre!

 

spennende med alle dere som er i dpo land! krysser fingrene for dere!

 

ønsker alle en fin søndag! :) klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gullfisker!! Ilyas og jeg har hatt en fantastisk fin tur til Kiel. Kosa oss med masse god mat, is, godteri, disco for barn, show med Captain Kid og klovnene, shopping, bading og leking.. Og ikke minst det å bare være på en BåT, og få kjøre tog og buss - alt på EN og SAMME dag, det var stort... Hehe! :)

 

Nå sitter Ilyas og jeg og spiser muffins. Bakte cupcakes igår for ei venninne til barndåpen idag. Så da bakte jeg dobbel porsjon så vi fikk noen også, falt i smak :) Er godt med sånn smørkem på, så lenge det ikke blir for mye! :)

 

Skal snart kjøre opp cupcakene til venninna mi, så skal Ilyas og jeg ut og leke! Er sooool ute, og håper det er mildt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti, sender deg en kjempe stor klem!!!!!

 

Verpesyk: GRATULERER!!!! Du er GRAVID!!

 

Dossa: Spennende dager i vente nå.. :)

 

Ariel: Velkommen til bollen :)

 

Der datt jeg i bollen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, det var tidlig *gjesp* Men se positivt på det, dere får masse ut av dagen :)

 

Lilleblomst, kose dere masse idag :)

 

Det er ikke til å tro *pokker* jeg våknet idag tidlig og det verket i hele kroppen og feberen stiger :( så slapp ikke jeg og gullet unna denne influensa. Får bare håpe at snuppa ikke blor smitta :P

 

Jeg har ikke tid til å bli sjuk *bah* Må nok holde meg hjemme imorra :( Det skal mye til før jeg blir hjemme, skjønner ikke hvorfor det er slik. Familien og helsa bør komme i første rekke.

 

Vesla sov i si eiga seng i hele natt *juhu* Det er lenge siden sist for ho pleier alltid å komme tuslende inn til oss i løpet av natta.

Men jentene mine sov til kl 0730 :) da gikk vesla inn til sin store søster og la seg ved siden av ho :D

 

Snuppa skal snart i bursdag og det gleder ho seg masse til :)

Ha en fin søndag jenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Jeg har vært helt utmattet etter en nervepirrende uke, og ikke orket å skrive så mye. Mannen var på fest igår og jeg hadde gledet meg timen god natts søvn, men dengang ei. Våknet i ett-tiden av at snuppa laget lyder som tydet på at hun slet med å puste, og stormet inn til henne. Hun hadde kastet opp over hele sengen sin, og kastet opp på både kjøkken og bad etterpå. Så den som stod i ørska og moppet gulvet i bare trusa var meg :P

 

Stakkars lille snuppa har sikkert kastet opp 10 ganger det siste døgnet, og er nå i gang med å se tredje Disney-film for dagen, Cars 2. Jeg har gått meg en tur i det deilige vårværet :)

 

Dossa, god bedring til deg og dine! Sykdom er noe dritt :(

 

Renate, så godt å høre at dere har kost dere. Håper stemningen i heimen er bedre nå :)

 

Cornflake, har du testet i dag? :)

 

Metti, håper du føler deg litt bedre i dag <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Håper alle har hatt en strålende søndag :)

 

Dossa: Huffa meg, har du blitt syk? Håper du kommer deg rask vennen. Klem <3

 

Leah: Det var da tidlig å stå opp kl. 06:30 :( Jeg stod opp 09:30 i dag og syntes det var tidlig for en søndag.

 

Snuppa: Jeg har ikke tatt test i dag, tempen min sank...hm...på 10dpo... Huffa meg, spysyke midt på natta. Stakkars jenta...og deg. Jeg erså imponert over dere mammaer som hører hvert minste lyd av ungen. Jeg sover så tungt at jeg faktisk er redd for at jeg ikke skal høre ungen min.

 

Jeg har så lyst på kake i dag. Skikkelig sugen på noe søtt!!! Det gjør vondt i hele meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Da har jeg rast litt fort mellom linjene her :)

Pc`n min tok kvelden for noen dager siden. En syk Nora og en syk mamma lå i sengen og så på film, vips hadde nora ved et uhell sparket pcèn ut av sengen og harddisken gikk føyken :-( Mistet noen bilder men gubben har det meste.

 

Ser det er flere som sliter med influensa!! ARRgh! Jeg er lei jeg.. snørr og feber.

 

Er vel på dpo 9 og har testa en gang men selvsagt negativt. Ellers har jeg vært litt pms fordi jeg har grått for ingenting.. Men jeg pleier å få kviser en uke før mensen men har ikke fått noen og ikm er ca.29.2 eller 1.3. Så tenker å teste på onsdag igjen :)

 

Jeg har et spm her! Skal egentlig til tannlege imorgen å borre to hull. Time i oslo kl. 10. Jeg har en time reisevei. Har lite lyst..kommer jo ikke til å få puste. Hadde feber igår men er bedre idag. Selvom bihulene er potte tett og øynene klør. Man må betale gebyr ikke sant? For avbestilling? Selvom man er syk? Andre som har vært hos tannlegen med skikkelig forkjølelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg meg bedre men det er vel paraceten som virker :P

Har bare to undervisningstimer imorra og vurderer å gå på jobb.

Mannen er hjemme med gullet :)

 

Det er mer slitsom å ha vikar enn å være dårlig :P

Jeg skal se an formen til imorra også bestemmer jeg meg for å reise eller bli hjemme.

 

Cornflake, skal du lage noe søtt og godt ;)

Håper det er bra med deg søta :wub:

 

Snuppa, kose deg masse med tilværelsen ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa: Nei, blir nok ikke noe søtt og godt her :( Det nærmeste jeg får som er søtt er pepsi max. Du bør være hjemme kjære deg, så du blir fort frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, hva med å lage en deilig smootie med feks det du får tak i av frisk frukt, eller frossen, og bruk Biola eller joghurt. Det hjelper mot søtsuget:) Elles så kan du jo unne deg litt mørk sjokolade, siden det tross alt er helg. Tror ikke det ødelegger for planene dine. Og Cornflake, jeg er sikker på at du vil våkne av ditt eget barn. Mammainstinktet er helt unikt sånn sett :)

 

2. Runner.up: Jeg trodde avbestillingsfristen var 24 timer, men vet ikke hvordan det fungerer når det er helg. Bihulebetennelse er jo akutt sykdom, og noe herk! Du kan jo prøve å ringe dem kl 08 i morgen før eu eventuelt tar bussen. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...