Gå til innhold

*Gullfiskbollen* Ny 15. februar


*Ruger på novembersnuppe*

Anbefalte innlegg

God morgen:)

 

Verpesyk: gratulerer så masse med positiv test:)

Status hos meg: vi er inne i den 12 pp, tok litt lenger tid enn hva jeg hadde trodd.

 

Dossa: så deilig:) digger sex på morgningen, bare synd mannen min er B menneske:) Hehe

Jeg har selv fri i dag, så har sovet til nå:) kanskje på tide å gjøre noe?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer masse med positiv test, verpesyk!!

Så moro! Krysser fingre og tær for at spiren blir værende i 8 mnd til :)

 

Har fulgt med på dere, men ikke orket å skrive på noen dager...er kvalm og svimmel og rett og slett drittrøtt om dagen..

Litt slitsomt i ny jobb når man ikke føler seg noe særlig - men absolutt en flott grunn til å være uggen, da :)

 

Dossa, moro med morgenaksjer ;) krysser fingre for at den satt i sikringsboksen denne mnd ;) he he

 

Huff, datt rett i bollen... sorry til alle jeg har glemt - ikke meningen, men litt i egen kvalmeboble tydeligvis..

 

Ha en fin kveld gullfisker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, verpesyk, så gode nyheter!!!

 

Metti, håper testen snart lyser positiv mot deg, det fortjener du virkelig! Er jo ikke for sent enda,vet du. Er det ikke et par dager igjen til testdagen enda da? Krysser fingrene :)

 

Anton ble i litt bedre form utover dagen i dag. Var hjemme med pappa'n sin. I formiddag hadde han visst vært ganske tufs, men etter duppen ble han turbo igjen :D Holder ham hjemme i morgen også, så får han hele helga på seg til å bli frisk.

 

Hmm, falt visst allerede plask i bolla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeidiL, håper formen snart kommer seg. Hvor langt på vei er du nå? Ikke mange ukene til 2. trimester vettu, og da blir det forhåpentligvis lettere en stund ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeidiL, kjedelig når formen ikke er på topp men det blir bedre og er jo greit å være uggen pga en spire ;) God bedring!

 

Ariel, jeg er også veldig glad i morra sex :P Blir så fort trøtt og sliten på kvelden at orker ikke noe da...hehe....men sexe på morran går bare når ungene ikke er hjemme eller i helgene når unga er opptatt med noe ;)

 

Jeg har vært ute og kjøpt nye gardiner til stua og kjøkkenet :) Og det ble sååå fint *smiler* Ble gråe i stua og en dus blå farge på gardinene på kjøkkenet :)

 

Ungene er hentet hjem, godt å ha de hjemme att :)

Nå ligger jeg ved siden av vesla, ho er sovnet og jeg skravler :P

 

Blir Criminal Minds ikveld hvis jeg klarer å holde meg våken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa: artig med nytt til huset:)

 

I dag har jeg hatt en koselig dag:) hatt besøk av søsteren min m/fam, så fått kosa masse med nevøen min på 5:) ellers ble det fiskegrateng til middag, tilbud på ICA Juhuu, så nå er fryseren fylt med findus fisk:) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter :)

Så stille det var i bollen i dag, hvor er alle sammen? :)

 

Lilleblomst: Så bra at alt er bare bra med spiren din :) Og tusen takk for oppmuntringen :D

 

Verpesyk: Nok en gang GRATULERER :D

 

Dossa: Hehe, du har sikret deg svømmere nå ja ;) Jeg er kanskje litt rar, men må ærlig innrømme at sex har ikke vært så veldig godt i det siste. Det er nesten som en plikt som må gjøres hver måned...

 

Tigerlise: Håper lillegutten din bli frisk snart.

 

Ariel: Jeg er da litt gullfisk, men har du barn fra før?

 

Heidi: Huff, ikke noe særlig å være slitenog syk :( Det verste går kanskje over snart.

 

Ellers har jeg trent i dag også *stolt* :D Men humøret mitt er ikke noe å være så stolt av. Føler behov for å glefse til enhver person i nærheten i dag :( Kombinasjon av lite mat og ingen sukker pluss trening er visst ikke så bra...men det går vel over??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu cornflake:) tror ikke jeg har sakt noe om det heller, så du er ikke så gullfisk:) jeg har ingen barn fra før, men sambo har en sønn på 12 som er hos oss annenhver helg:) har du barn?

Uff kjedelig å være i sånt humør:( får håpe det blir en bedre dag i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariel: Nei jeg har ingen barn fra før,ingen kjæledyr heller. Så det er "bare" meg og min kjære. Hehe ja, får da håpe at morgendagen er bedre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa så flott med nye gardiner det er så kos :)

Cornflake flink er du som trener spiser sunt og står på :)Keep up the good work :)

Ariel skulle skrive til deg oxo men der datt det ut:( unnskyld meg!! Så du får en klem :wub:

Tigerlise god bedring til Anton:)

Blubb blubb bollen slukte meg :)

Jeg har jobb uke og formen kunne vært bedre... Føler at jeg går rundt med masse vondter (hode,halsen,feber, tenner yes you name it) har vondt overalt men er jo ikke direkte syk... Har vært sånn i typ 2 uker og begynner å bli lei... Vil bare sove og ikke gjøre noe... Men ellers er alt FLOTT!! Jupp like ironisk som det høres ut :) får vel slutte å klage snart ellers gidder dere ikke lese det jeg skriver lengre :) knis

Goood kos til alle i bollen ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

TjoHei: Uff, ikke noe særlig å gå å småhangle i flere uker, håper formen kommer seg snart! God bedring :)

 

Cornflake: Du er kjempeflink å trene :D Stå på :) Jeg tror kanskje det blir en made in Thailand-baby på deg jeg :wub:

 

I dag har Leah kosedag hjemme, hun fikk bestemme på søndag hvilken dag hun ville være hjemme og valgte i dag..har hatt full nedtelling :) Fikk seg jo en ekstra dag hjemme i går, men det er denne dagen hun har sett fram til :) Og selvsagt må hun ha mest mulig ut av dagen og ville stå opp 6.30..jeg ba henne ligge litt til, men da måtte hun selvsagt tisse..så da var det bare å stå opp :P

 

Snart skal vi begynne å bake rosa makroner, og så skal vi prøve oss på hjemmelaget iskrem av de eggeplommene som blir til overs :) Tror svigermor kommer på besøk litt senere, hun har kjøpt en nydelig kjole til Leah og skulle komme innom med den..og da må hun få smake på de rosa mesterverkene våre ;)

 

Til middag skal vi lage pitapizza og så skal vi se Pocahontas 2, jeg gleder meg som en unge :P Og i kveld er det serietid for meg etter at snuppa er i seng..ahh, herlige fredag :D

 

Ha en nydelig dag alle sammen :)

 

Metti: Jeg tenker ekstra på deg og håper så inderlig at du vil få en positiv test i disse dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er cornflake! :) min erfaring med slanking og trening er at det kan ta litt tid å komme seg etter sukkerslutt ;) og hvis vekten av og til ikke gir de ønskede resultatene så burde du også/heller bruke målebånd og sjekke hvordan det går med centimeterene ;)

 

høres ut som en herlig kosedag leah! :) god fredag!

Heidi, jeg sliter med trøtthet og lite energi jeg også. hvor langt er du kommet nå?

 

Tjohei, håper du blir bra snart! det gjelder alle andre som hangler og sliter litt om dagen, både store og små! Min forkjølelse er kastet på meg igjen, desverre... knapt hatt en uke uten, så denne er ikke velkommen!

 

vi har startet dagen med smørgrøt til frokost. mens vi spiste så snakket vi litt og mini trodde kanskje pappa ville komme hjem til hjemmelaget pizza i dag, så da blir det pizza til middag :) hun ville gjerne hjelpe med den, så det blir koselig å ordne sammen;)

Hva skal alle sammen finne på i dag? jeg har ingen planer, så aner ikke hva jeg skal gjøre :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag og håpet er garantert ute... Jeg er knekt og vet ikkje hvordan jeg skal finne håpet og gnisten til å prøve igjen... Alt føles oppløst og eg vet ikkje koss eg ska komme meg opp igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så leit, Metti!!! :( Liker IKKE!!! Fremdeles et bittelite håp frem til tanta kommer... Hva er gangen videre om det ikke klaffer nå? Får du annen oppfølging neste gang? Da blir det vel ferskforsøk også, ikke sant? Kanskje det går bedre da? Krysser alt jeg har for deg og håper så inderlig at dere lykkes snart, det er virkelig fortjent! Stor klem til deg, håper du klarer å unngå kjellertrappa - vi vil ha deg her oppe i den lyse og trivelige stua sammen med oss andre gullfiskene :) Ikke gi opp håpet, du skal bli mamma, og det kommer til å bli fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dessverre under kjelleren tror eg..

 

Håper å rekke et forsøk til før påsken ja.. Får ikke mensen før jeg slutter på medisiner uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Metti, så leit med negativ test :( signerer Tigerlise og håper du blir i stua med oss.

 

Lille blomst, jeg er 7+0 i dag..og ikke så verst kvalm ennå i dag. Men kommer i bølger. Trøtt og vondt i hodet,så bra med hjemmekontor i dag ;-) er absolutt verdt hvert eneste minutt med ugg så lenge jeg får en nydelig baby til slutt. Bare litt overveldet siden jeg ikke var kvalm en dag med snuppa ;-)

 

Nei, får vel jobbe litt igjen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff metti! så leit at du har det sånn! godt du får masse oppfølging iallefall! *klemmepå*

 

Heidi, bra du kan ta livet litt med ro da! :)

 

jeg skal ut i frisk luft en stund. prøve å bli kvitt litt av isen og snøen i gården. 7-8 varme i dag og sol, så må nesten komme meg ut! ;)

 

god helg alle sammen!

 

Metti: håper du har mange rundt deg som kan gi deg gode klemmer og støtte i dagene som kommer! klemmeklemmeklemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke fortalt det til noen så får ikkje så mange klemmer nei. Men takk for dine klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg blir kjempe trist på dine vegne Metti :( er så vondt å vite at du har det tungt og vondt. Får bare lyst til å holde rundt deg og gi deg en skikkelig god klem *klemme klemme* :)

Jeg skjønner at du datt ned i kjelleren men håper du kommer opp når du har fått sørget og grått det du føler behov for.

Du skal bli mamma og du kommer til å bli en fantastisk mamma :wub:

 

God bedring til dere som er dårlige og hangler. Håper formen kommer seg snart :)

 

Cornflake, du veit at det blir en made in Thailand baby på deg ;) du skal også oppleve å bli mamma. Noen må bare vente for lenge og det er trist at du er en av dem. Ikke mist motet søta :)

 

Leah, høres ut til å bli en super fin dag :) kose dere masse!

 

Lilleblomst, vær forsiktig på glatt isen :)

Her er det også 7-8 varmegrader og sola skinner *deilig*

 

Snuppa har reist til en kamerat fra barnehagen.

Vesla ser på Snehvit og gullet bygger lego.

Mannen er hjemme fra jobb idag, nå er det hans tur å gå influensa *blæ* jeg må bare holde meg frisk. Vil ikke bli dårlig!!

 

Nå skal jeg ut i sola litt :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti: jeg r så vondt på dine veier jenta vår, det e vont ate noen skal slite så mye som dere har gjort:(:( håper du blir litt lyere til sins snart! Vi tenker på deg alle sammen det er jeg helt sikker på!! Og vi ønsker deg alt godt, har du ikke noen venninner å betro deg til heller??

 

Bøir kort, må hentea snuppa i bhg nå!,

 

God helg alle sammen:) formen min begynner å bli bedre nå kjennes det ut som!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy, så bra at formen kommer seg :)

 

Metti, hvordan går det med deg? Håper du har kommet deg greit igjennom dagen. Den beste nyheten jeg kan få er at du får 2 streker i morgen ;)

 

Anton har vært hjemme i dag også, men har vel egentlig vært frisk som en fisk. Pappa-dag i dag også, og de har stooorkost seg hos farfar :D Tempen var 36,7 i morges og 37,2 i kveld. Håper han er ferdig med det nå og det ikke kommer en ny runde igjen. Synes ikke han har vært så ille syk, så mulig det bare er et forvarsel? Krysser fingrene *xxx*. Håper på ei god og lang natt i natt *gjesp*. Et liiite glass vin nå så sovner jeg nok på sofaen *ler*.

 

Ha en feiende flott fredagskveld der ute ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti jeg håper du føler deg litt bedre. Skal krysse alt jeg for deg slik at du ikke får tante besøk. Ho kan komme til meg og ikke til deg :) Sender deg mange gode klemmer, klem klem klem <3

 

Tigerlise, artig med pappa dag :) Tenker Anton har stor kost seg heime. Får håpe han ikke blir noe mer dårlig *krysse fingra* og håper dere alle får en god natt søvn :)

Prøve å holde deg vaken da sjøl om du tar deg et glass vin :P

 

Nå er det The Voice :) litt snop står på bordet også et glass brus :) fant det største glasset jeg kunne :P haha

 

Ha en fin kveld søtinger :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar nok en stund før jeg kommer meg opp igjen nå Dossa men prøver så godt eg kan.

 

Så på det voice å plustselig dukker det opp kjentfolk.. Adele hang eg sammen me for ti år siden og Kristiania er er venner me familien... morsomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har full forståelse for at du har det tungt Metti. Synes det er så trist at du skal slite så mye, skulle ikke vært slik. Det er viktig at du bearbeider de tanker og følelser du sitter med. Ikke holde noe for deg sjøl, del med dine nærmeste vennen.

Tenker på deg og gir deg en god klem :) Ord strekker ikke alltid til, men jeg har stor tro på at du vil bli gravid snart :wub:

 

Nå er det lalletid på meg *gjesp*

Natta søtinger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Håper alle har hatt en fin dagog er klar for helg :) Jeg har vakt i morgen så da er det bare å komme seg i seng snart.

 

Metti: Jeg tenker masse på deg. Klem <3

 

Dossa: Du er i dpo-land du nå? Har tro på deg denne pp søta :)

 

Lilleblomst: Hehe, ja, det hadde vært noe med "made in Thailand" baby. Jeg har ikm i slutten av neste uke, krysser allerede fingrene å at det blir to streker :) Er jo 9 dpo i morgen, sist gang så var det jo skyggestrek ;)

 

Tigerlise: Godt å høre at lille Anton er bedre :) Håper dere få en god natt søvn :)

 

Jeg har fått ømme pupper, begynte i dag morges. Det er skikkelig au au når jeg jogger selvom jeg har på meg treingsBH. Og jenter..jeg er så glad i dere :) Nattinatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...