Gå til innhold

Er det noen trøndere her? :)


VenterPåNr.2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har ikke fått endelig termin enda, men jeg skal ha i slutten av juli/begynnelsen av august :) 16+1 i dag :) 24 år og førstegangsfødende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt en del av "oss" :P Jeg er fra Overhalla, litt utenfor Namsos (for de som ikke vet) :) Termin 26. juli, men ny UL den 26.mars og da blir vell termin flyttet igjen :P

 

Jeg er 21 år, forresten :)

Endret av Feb08 & Juli12 <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Er det noen facebook-gruppe for trøndere som skal ha i juli ? :) Kunne vært morsomt å kanskje møtt noen etterhvert når tiden nærmer seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

Termin 13 juli. Kommer fra Trondheim men bor på østlandet. Om det finnes en gruppe for trøndere på fb så rop ut, vil gjerne bli kjent med folk i hjembyen også + jeg kan kanskje få lov til å bli med på treff om det er noen når jeg er hjemme? O:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ bor i trondheim, vil veldig gjerne bli kjent med flere som har termin i sommer.

 

Fikk en gutt april 11, og vente nr 2 19 juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Du kan see under BIN treff sør trøndelag , også vi har grup på face book . Har hatt noe treff , kanskje det blir snart en til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Du kan see under BIN treff sør trøndelag , også vi har grup på face book . Har hatt noe treff , kanskje det blir snart en til ;)

Takk :D Finner ikke gruppen på facebook :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Facebook grupp heter Sommerbarn 2012.Det er lit vanskelig å finne. Du kan sende meg en medling her på klikk med ditt facebook navn jeg kan bli facebook venn med deg og da kan du finne gruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg har termin i begynnelsen av juli og bor i Trondheim (østsiden av byen). Dette er andre gangen så jeg er veldig spent på hvor mye tid jeg får til barseltreff o.l. denne gangen(med en i barnehagen + en hjemme). Jeg hadde to barselgrupper sist og var veldig fornøyd med det så håper å være tilnærmet like aktiv på den fronten også denne gangen. Er det noen grupper som planlegger treff et.c? Jeg så det skulle være BIM-treff for juli-mødre tidligere i vår, men har ikke tid til slikt før permisjon da jeg fortsatt jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...