Gå til innhold

Nytt treff for Juni, Juli og August mager?


mamma til 4 :) 1 SA gravid

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å bli kjent med flere og vil gjerne ordne med et treff for oss som vil ha beby i sommer.

Hva med slutten av feb begynnelsen av mars?

Tid og sted bestemmer vi når vi ser hvor mange vi blir.

 

Håper at mange har lyst å treffes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne bli med! Jeg fikk ikke til å være med sist gang det var treff for juni og juli, så blir gjerne med nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og, for jeg heller klarte ikke å komme meg på treff sist.

 

Hva med f.eks. tirsdag 21. februar klokka 19.30?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :) Ja det er en mulighet den 21.2, men jeg tror vi kan ha det litt åpent å se hvor mange som vil være med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper jeg har mulighet til å bli med. Sist gang var vi kun to stk... Uke åtte (ser 21. februar er nevnt) er det skoleferie, så da er i alle fall jeg bortreist. Men om det blir da, så får jeg vente til neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange er for treff den 21.2 men jeg tror nesten jeg må si kl 19.30 blir litt seint hverfall for meg som bor utafor byen og må ta buss.. Hva med kl 17:00 ? Sted ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du hen da? Kanskje du kan sitte på med meg? Jeg bor på Melhus

 

Kan godt møtes tidligere ja. Blir kanskje litt seint.

 

Jeg bor paa Kvaal saa jeg sier ja takk hverfall sitte paa hjem til Melhus..

 

Jeg tror vi skal bestemme oss for 21 kl 17.00, men for de som ikke kan for seinere kan bare komme naar dere faar tid for jeg regner med at vi blir sittende en stund.

Hvor er jeg litt usikker paa faar jeg vet jo ikke hva andre har lyst til.. resturant eller cafe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får til å bli med likevel. Jeg drar jo ikke før på onsdag :) jeg er så sjelden ute i byen at jeg vet ikke helt hvor det egner seg. Har gode erfaringer med bær og bar på Solsiden, men finnes sikkert mange andre steder også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke bare si bær og bar på solsiden kl 17.00 den 21 da?? og hvis noen vil på andre plasser så må dere rop ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres greit ut det:). Jeg blir ikke så lenge da jeg skal til frisøren kl 18.00. Skal bli moro å treffe flere junimammaer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut til at jeg kan komme! 17.00 er litt tidlig for oss med barn kanskje....men skal gjøre et forsøk. Har dere bestemt noe sted??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, litt treig. Bær og bar ja. :) Da vi treftes til lunsj sist, sa vi ifra til de som arbeidet der hvor vi satt, siden mange ikke kjenner hverandre fra før. Kan dere gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten e Bær og Bar det samme som Bare Blåbær på solsiden??

 

Døra ved siden av. :)

 

Noen som tar ansvar for å bestille? Tror jeg kommer litt senere enn 17. Kan noen av de som kommer først bestille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lit synd at jeg visste ikke om dette. Har veldig lyst å bli kjent med andre. Jeg har termin den 23 juli i følge ultralyd men 27 juli i følge fastlege. Jeg bor på Byåsen. Håper at få mulighet å treffe andre som har termin i juli og kanskje som bor i nærheten. Kanskje kan gå på trilletur samman og det er mer koselig om man kjenner hvernadre fra før. Jeg er 31 år gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...