Gå til innhold

Da var jeg høygravid gitt!


Rose -3. troll i 2012

Anbefalte innlegg

Med 40 dager igjen til termin, 8 dager igjen på jobb...

(begynner 4 uker før)

 

Formen er grei sånn sett, men sover dårlig, våkner ofte og sliter med å sovne inn igjen. Dertil veldig trett neste dag, men slik er det jo bare...

 

Jobber 80 % og er stolt over at formen har holdt seg såpass at jeg har kunnet jobbe 80 % helt fram til permisjon. Ikke mange som har så god form, iallefall ikke når det er 3. mann de venter. Håper bare jeg ikke "får igjen" under fødselsen...

 

Ellers har jeg veldig vondt i magen i dag, noe som er uvanlig meg -ialllefall i dette svangeskapet, men husker at jeg fikk veldig vonde kynnere 6 uker før termin med nr 1 også. Våknet av dem om natten og tenkte at hvis stigningen på smertene skulle være like bratt fram til fødselen, så ville jeg ikke klare meg igjennom fødselen...Jeg kom meg fint igjennom, og babyen kom nesten 2 uker før termin...

 

Har fremdeles ikke begynt å handle inn det jeg skal ha. Har kjøpt meg brystpumpe, sengesett og en kommode. Hentesettet er nesten ferdig strikket, mangler bare noen kanter her og der, men har jo det meste etter 2 barn så det går nok helt fint...

 

Tar alt med knusende ro, huset står på hodet pga oppussing, så jeg håper at den lille vil holde seg inne i magen i iallefall 3 uker til slik at vi får kommet i orden og vasket ut litt støv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer som høygravid :)

Åh sÅ hærlig Å høre at det er flere som tar det med ro :) Jeg er straks i uke 34 med nr 3. Kjenner ogsÅ at det er godt Å slippe Å stresse! Har og det meste av handlig igjen og et hus preget av oppussing, men sÅnn er det bare. Viktigste er at vi trives vi som bor her, og at vi selfølgelig fÅr pÅ plasse det som trengs til baby kommer :)

Hvor gamle er dine andre barn?

Mine er 4,5 og 6. Og det gledes, blir kos med baby i huset igjen :)

 

Lykke til og kos deg de siste ukene som tobarnsmor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir nok ferdige med mesteparten til babyen kommer og det er godt..

 

Tenkte jeg skulle begynne å handle litt inn første uken i permisjonen. Er ikke så mye jeg skal ha,

-dunpose til bilen

-lammeull til vogge og seng (har lammeullspose til vognen)

-noen knapper og sløyfer til hentesettet

-en blondebody

-stellematte

 

i tillegg har jeg lyst på vognmuffe slik at jeg slipper å bruke hansker ute..

 

Tror faktisk det er alt. Ellers så trenger jeg bare noen nye strømpebukser og bodyer... Har så mye etter de to andre ungene.

 

Gleder meg til å gå ut i permisjon, for magen står så høyt at det er et mareritt og sitte hele dagen. å stå er uaktuelt både pga vann i beina, og lavt blodtrykk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...