Gå til innhold

**IKM UKE 9**


Høytoppåfjellet

Anbefalte innlegg

God morgen, Sweeties! :D

Tråden vår hadde forsvunnet bak til side 2 jo - ikke bra! På den annen side er det jo ikke mye som skjer for oss på bli-gravid-fronten denne uka.. Eller det blir vel noen som tester, kanskje?!

 

Jeg aner f.eks. ikke når jeg har ikm etter at jeg hadde to runder med det som kunne være el, og kommer nok til å svi av en test om noen dager... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går jammen og tror at jeg kan ha blitt gravid denne pp. Har pupper tunge som berg, og i dag er jeg kvalm... Hadde egentlig lite trua siden vi kun har fått lagt akjer 1 gang, men jeg blir litt sur hvis kroppen min leker med meg ved å gi meg symptomer nå altså"#%&"#

 

Har ikm i morgen, så venter i spenning. Hadde mensmurringer i går kveld, men ikke noe blod enda.

 

Tvi tvi alle mann:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i gården blir det ikke noen tester enda siden syklusen min de to siste gangene har bestemt seg for å være ustabil. Men er kvalm.no de siste dagene, ikke spykvalm men sånn konstantsmåkvalm.. Håper ikke jeg brygger på noe sykdom... :P hehe...

Hvordan går det hos dere alle sammen? :)

 

Krysser fingrene for deg mammadrøm, må holde oss oppdatert da?;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spykvalm her heller, bare konstant småkvalm... Satser på at vi ikke brygger på noe sykdom da;-)

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom tydeligvis eggløsninga to dager tidligere enn de to forrige syklusene ifølge fertility friend!! Enda godt jeg startet tidlig med akskjelegging!! :)Men det jeg ikke skjønner: Hadde positiv el-test fredag og lørdag, mens el er satt til å være fredag!? mulig det er jeg som har tolket billigtestene feil...Så drakk jeg alkohol fredag, så tempstigning lørdag kan ha noe med det å gjøre.. Blir forvirra av mindre, hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL-testene (billigtestene) blir jo positive 12-36 timer FØR egglØsningen, så jeg tror jeg ville stolt mest på dem og tenkt at EL var lØrdag, muligens sØndag. Og så hadde jeg lagt inn aksjer alle dagene bare for å være sikker :P

 

Hmm. Ser det er flere som er kvalme her! Jeg var også skikkelig kvalm i dag morges, fØr det forsvant og så kom det litt igjen i formiddag. Det er jo lov å håpe! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennene at vi er flere som er kvalme, håper virkelig dette er et godt tegn for oss alle. Og at ikke kroppen tuller med oss bare. Når skal dere begynne å teste? Jeg skal prøve å leke flink frem til den 1.mars, for da får jeg penger, så tenkte å kjøpe en test da. Har ingen liggende:p hehe...

 

God Mandagskveld alle dere søte damene/jentene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer bra at mange er kvalme, dette er jo måneden vi alle skal bli gravide! :lol:

 

Tenker jeg tester tirsdag 28. - trodde det var ikm med god margin, men i verste fall er det 10 DPO. Uansett klarer jeg ikke vente lenger med å teste, kjenner jeg meg selv rett... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis lagt akskjer hele helga, så har gjort alt vi kunne:) Har aldri truffet el så bra før, så hååååper det er en spire på tur til å feste seg nå altså:)

 

Skal og vente med å teste til lørdag neste uke hvis jeg klarer å vente så lenge;) Spennende dager framover jenter!!! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge kalenderen er jeg 16 dpo på tirsdag den 28. Da KAN jeg jo teste tidligere.. selv om jeg HELST burde holde ut og vente til ikm dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren og, klarte selvfølgelig ikke å vente med å teste- og testen var blendahvit.............

Har fortsatt ømme og tunge bryster, samt småkvalm... Får vente og se om mensen kommer i morgen, hvis ikke blir det testing på morgenurin onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler stort på at det skjer ting her i "hula" ettersom vi kun hadde sex på lørdag... Tror egentlig ikke det kom noen da aksjer heller egentlig, men men... Håper mange av dere andre Blir gravide!! Krysser fingrene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde også kun sex på lørdag, siden jeg trodde el var flere dager tidligere... Men kan bli suksess det, har blitt gravid på første pp to ganger jeg, med sex kun en eller to ganger sikkert milevis fra el. :D Resulterte altså i to perfekte barn. ;)

 

Så ikke fortvil jenter, det er HåP!!! :D

 

Ellers har jeg vært flink jente og trent to -tre ganger i uka den siste mnden - håper det gjør susen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er også kjempe negativ... Testdagen min er på lørdag så er jo enda endel dager til men har bare på følelsen at dette går drit... Jaja da blir det fullt ivf forsøk neste gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti;) : Jeg er så spent på dine vegne! Kan ikke tenke meg til hvordan du har det. Hvorfor føler du at det ikke kommer til å gå?

 

Her ble det (heldigvis) mye sex rundt el-dagene, så aksjene er lagt kan man si. På samme tid så vingler jeg mye ift om jeg tror det har klaffet eller ikke. Men gikk og var kvalm i fem dager rundt (da el skulle vært) el, og det hele ble avsluttet av veldige smerter i livmorområdet. Har hatt en del halsbrann og sure oppstøt, murringer, stikkinger og følelsen av det er noe som presser på der nede. Det skal sies at jeg har pcos, så for alt jeg vet så er det en cyste som ligger og koser seg der nede :@

 

Krysser fingrene for at det klaffer for hele gjengen denne mnden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk så akutt vondt i magen i dag! nesten som krampe i magen lissom, helt nederst i magen, også er den like oppblåst som ved tr! hadde el i helga, så kan jo håpe at det er noe på gang der inne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stineskj: jeg hadde det helt likt 2-3 dager etter eggløsning forrige uke-) blir spennende å se om det har klaffet for oss..

 

Har vært skikkelig hormonell/forbanna på alt og alle uten grunn siste 2 dagene.. Og i natt har jeg vært oppe 3 ganger å tisset, det gjør jeg aldri til vanlig..

Men har ikke for store forhåpninger, vil ikke bli skuffet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør heller ikke håpe på for mye :) Det er alltid så trist når det ikke er noe der likevel!

 

Har forresten bestillt meg noen tester fra billigstester i dag. Jeg synes det er en grei måte å unngå for tidlig testing :P Da må jeg iallefall vente til de kommer i posten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk negativ test i dag og sitter i dette øyeblikket å griner.. Vet det er flere dager til testdag men jeg mistet motet... Må nok ha flere IVF forsøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ! Ikke mist motet Metti! Du sier selv at det er flere dager igjen til testdagen, tenk om det er en liten spire der likevel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨^*MANDAG 27. FEB*¨^*

Metti 18 pp (fryseforsøk)

Icerus 2 pp på nummer to (1 pp resulterte i sa)

ørna m/2 ørnebarn pp1.

Yasmin (pause før fryseforsøk, 5års prøver)

Joha99(2 år med aktiv prøving, 1 misses A, 2 spontA).

AnneS, 1pp, nr. 3

 

*¨^*TIRSDAG 28. FEB*¨^*

Høytoppåfjellet 6pp.

Cayenne72, 9. pp. Nr 3 ønskes Nå!

 

*¨^*ONSDAG 29. FEB*¨^*

bas, 1pp, prøver på nr. 2

SnarsMamma?1sa prøver på nr 2 mistet i oktober 7 uker på vei.

 

*¨^*TORSDAG 01. MARS*¨^*

Studenten 2010-2013

2.runner.up. 9 pp. prøver på nr. 2

freezsch,2pp,førstemann:)

 

 

*¨^*FREDAG 02. MARS*¨^*

Cornflake, 11pp, prøver på vår første.

 

*¨^*LøRDAG 03. MARS*¨^*

Stineskj 8 pp, prøver på vår første!

Ringfinger, prøver fortsatt på førstemann, la det skje Nå!

Happysmurf 13pp Prøver på vår første!

Nuffelita, 13.pp.

Ver@

Grynet:)

 

 

*¨^*SøNDAG 04. MARS*¨^*

babysyk_74, 1 pp.

 

 

 

 

Er stadig inne å leser på forumet,og jeg kjenner igjen mange av navnene som har samme syklus som meg.. håper det går veien for oss denne måneden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke trua på at det har klaffa, og blir nesten stressa av at så mange av dere har symptomer allerede, hehe. Trodde det tok minst en uke før man fikk symptomer??

 

Hold motet oppe Metti, det er enda 4 dager igjen til du skal teste, og noen produserer hcg sent. Skjønner godt det blir skikkelig nedtur om det ikke har klaffet etter så mye arbeid, men du kommer deg igjennom det! Jeg krysser uansett alt jeg har for at minst en av spirene har klort seg fast:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...