Gå til innhold

**IKM UKE 9**


Høytoppåfjellet

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

 

For sent å melde seg på her?

 

Jeg hadde endelig el i går:) Endelig er vel egentlig bare 2 dager for sent, men jeg var veldig utålmodig med testene. Gjorde ett forsøk i går etter mange dagers opphold så krysser fingrene.

 

I dag steg tempen kraftig så enten er vel egget befruktet eller dødt. Blir noen spennende uker!

 

Krysser fingrene for alle dere også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler og med deg Ringefinger!! Jeg er selv livredd for at sambo får kalde føtter, fordi det er jeg som er ivrigst på å få barn. Har egentlig holdt skjult når jeg har el, men denne mnd sniktittet han på fertility friend- grafen min, og så jeg har eggløsning denne helga, hehe. Men han var villig i går, så satser på at jeg får viljen min i dag og i morgen også ;) Skulle gå ann å befrukte seg selv, da hadde alt vært så mye enklere ;)

 

Velkommen Grynet! Begynner å bli en vane at vi har IKM samme uke :) Og til deg Bas :)

 

Positiv eggløsningstest i dag :) :) Så kan se ut som om EL kommer en dag før tida, hadde egentli beregnet søndag. åååå som jeg håper det går denne gangen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja: Ekstreeeeeeeeeeeme eggløsningssmerter!! Pergoen gjør tydeligvis eggstokkene store som appelsiner, for kjennes ut som om de skal grave seg ut gjennom buken :P Man blir ikke så lysten av sterke magesmerter! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke vin hjelper, men skal prøve på å kanskje få til en drikkelek eller noe stell i dag.. blir gaaalen.. har tilogmed kjøpt nytt undertøy, men det var jo bare fordi jeg trengte det, men han kommer vell ikke til å merke det engang.. skulle tro han var blind.. og ja, kunne jo prøvd meg på han på morraene, men da vil han aldri, vi har aldri hatt sex på morgenen, eller i fylla, så... skål for oss.. heh..,

 

forøvrig lurer e på noe.. jeg klør noe så sinnsykt på puppen!! hvorfor? hva hjelper? virker som om det er tørt, men alike vell ikke.. og så virker det som om ikke brystvorta, men aeorta(??) det mørke området rundt brystvorta blir større eller "vokser" utover der det klør? ehh..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver meg opp hos dere jeg da:)

 

¨^*MANDAG 27. FEB*¨^*

Metti 18 pp (fryseforsøk)

Icerus 2 pp på nummer to (1 pp resulterte i sa)

ørna m/2 ørnebarn pp1.

Yasmin (pause før fryseforsøk, 5års prøver)

Joha99(2 år med aktiv prøving, 1 misses A, 2 spontA).

 

*¨^*TIRSDAG 28. FEB*¨^*

Høytoppåfjellet 6pp.

Cayenne72, 9. pp. Nr 3 ønskes Nå!

 

*¨^*ONSDAG 29. FEB*¨^*

bas, 1pp, prøver på nr. 2

 

*¨^*TORSDAG 01. MARS*¨^*

Studenten 2010-2013

2.runner.up. 9 pp. prøver på nr. 2

freezsch,2pp,førstemann:)

 

 

*¨^*FREDAG 02. MARS*¨^*

Cornflake, 11pp, prøver på vår første.

 

*¨^*LøRDAG 03. MARS*¨^*

Stineskj 8 pp, prøver på vår første!

Ringfinger, prøver fortsatt på førstemann, la det skje Nå!

Happysmurf 13pp Prøver på vår første!

Nuffelita, 13.pp.

Ver@

 

*¨^*SøNDAG 04. MARS*¨^*

babysyk_74, 1 pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visst hatt testedilla de siste dagene...er så utålmodig og endelig i dag positiv EL...nå blir det utålmodig venting i 2 uker...2 uker virker så utrolig leeenge..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Cayenne og Ver@ :) jeg kommer dinglende etter deg vet du, Ver@.. Hehehe ;)

 

FF flyttet EL en dag til nå, så skriver meg på IKM lørdag :)

 

¨^*MANDAG 27. FEB*¨^*

Metti 18 pp (fryseforsøk)

Icerus 2 pp på nummer to (1 pp resulterte i sa)

ørna m/2 ørnebarn pp1.

Yasmin (pause før fryseforsøk, 5års prøver)

Joha99(2 år med aktiv prøving, 1 misses A, 2 spontA).

 

*¨^*TIRSDAG 28. FEB*¨^*

Høytoppåfjellet 6pp.

Cayenne72, 9. pp. Nr 3 ønskes Nå!

 

*¨^*ONSDAG 29. FEB*¨^*

bas, 1pp, prøver på nr. 2

 

*¨^*TORSDAG 01. MARS*¨^*

Studenten 2010-2013

2.runner.up. 9 pp. prøver på nr. 2

freezsch,2pp,førstemann:)

 

 

*¨^*FREDAG 02. MARS*¨^*

Cornflake, 11pp, prøver på vår første.

 

*¨^*LøRDAG 03. MARS*¨^*

Stineskj 8 pp, prøver på vår første!

Ringfinger, prøver fortsatt på førstemann, la det skje Nå!

Happysmurf 13pp Prøver på vår første!

Nuffelita, 13.pp.

Ver@

Grynet:)

 

*¨^*SøNDAG 04. MARS*¨^*

babysyk_74, 1 pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende grynet :D Første gang vi har IKM samme dag :)

 

Her steg tempen ganske godt i dag, men misstenker at det er de glassene med vin jeg kosa meg med i går kveld som gjorde utslaget :P Får alltid tempstigning dagen etter jeg har drukket alkohol. Så nå angrer jeg nesten på vinen for blir litt stressa i og med at jeg har eggløsning i dag eller i morgen. Menmen, er bare å kjøre på med aksjelegging, så jeg er på den sikre sida ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi bomma skikkelig denne pp-(((((((((((((

Var sikker på at eggl var tirsdag, men begynner nå å tro den var på torsdag utifra smertene:(((((

Og da blir det hele 3 dager uten sex før torsdagen fordi mannen dro på jobbreise....

Håper jeg tar feil, og krysset fingrene...

 

Noen som har smerter etter eggløsning og ikke under??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden tas over av gravide! ÆÆÆh!

 

Eller det føles iallefall sånn.. Hvorfor så jeg aldri noen gravide før jeg fikk lyst på barn, mens nå er annenhver person gravid eller triller på barnevogn? Jeg er så misunnelig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er HELT enig med deg høytopppåfjellet....

 

el i dag! men ingen sex fra gubben enda... omg, prøvde meg tilogmed på natt og morgensex uten hell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater cafe og kjøpesenter på formiddagen bare babyer å se.. Alle venninne mine er gravide pluss svigerinna mi... Så ja verden tas over av gravide og barnevogner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. det skal ikke være lett Ringfinger :( Jeg opplevde også i noen av de tidligere pp at samboer feiga ut når det virkelig gjaldt! Det er Så frustrerende når en er virkelig innstilt og har brukt mye tid og ikke minst penger på å finne EL i utgangspunktet!

 

Jeg hååper det klaffer for oss denne pp. Dette er faktisk den eneste av våre pp hvor jeg føler at vi har fått lagt inn nok aksjer og til riktig tid! Tidligere har det alltid blitt mye tull rundt EL og jeg følte alltid at det spolerte sjansene våre.. Såå nå bør det gå i boks altså! Hvis ikke bli jeg S.I.N.N.A :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner igjen den følelsen, Høytoppåfjellet. Det man har fokus på ser man mye av...

 

Jeg ser at jeg nok har meldt meg inn i feil forum, da jeg har ikm uke 8 og ikke 9. Men men...

Har ikke store trua på denne pp, da vi kun fikk lagt inn akjser 1 gang, sånn ca 2 dager før el.

Men- jeg er som vanlig stadig på symptomjakt da;-) Har ømme bryster(men det har jeg alltid mellom el og ikm), har kjent stikk/støt i magen ett par ganger for noen dager siden, og i dag fikk jeg noen voldsomme luftlignende smerter i området under navlen. Det varte i ca 15 minutter, måtte bare legge meg rett ut..

 

Er selvfølgelig bedt på fest i kveld, og har den evinnelige "diskusjonen" med meg selv i forhold til å drikke eller ikke....

 

Har stor glede av å være inne på forumet, å dele og lese om andres erfaringer. ønsker dere alle en spire i magen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere, håper alle sammen har en super helg! :D

 

I går fikk jeg sjokk, da el-testen plutselig var knall positiv (dag 16). Og så jeg som hadde heavy el-smerter og el-slim på dag 11 og 12 (hadde ikke begynt å teste da). Fikk gudskjelov lagt inn et par doser med aksjer på kvelden! ;)

 

Så hva tror dere - klarte kke kroppen å slippe egget sist, eller var det kanskje den berømmelige el nr to på en mnd som det står om i en annen tråd her et sted??? Det hadde jo vært kult! :lol:

 

Men håper ikke ikm blir forskjøvet helt til søndagen, da! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg bare sinnsykt til EL er bekreftet, sånn at jeg kan slappe av igjen. Tenker ikke på annet enn aksjelegging og at det må klaffe på rette dager osv. Utrolig kjedelig!! Skulle ønske jeg greide å slappe litt mer av rundt EL, men det virker umulig! hehe:)

 

Positiv EL-test i dag og, men det som er frustrerende er at jeg ikke har sett noe til el-slim siden torsdag!! Så nå går jeg rundt og er redd for at det spolerer sjansene våre :P Vet jo at noen aldri har el-slim, så det bør jo kunne gå alikevel ;)

 

Hmm, vet ikke så mye om to el Cayenne, men krysser alikevel fingrene for at det har klaffet for deg :D Er rart med det, når venner og familie blir gravid føles det sårt, men med jentene på BIM blir jeg bare glad, spesielt når sliterne klarer det :) Så i denne IKM gruppa heier jeg veldig på alle ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene jeg nå...Positiv El test i går(fredag).La inn "akskjer" onsdag,torsdag og fredag så jeg håper det ikke glipper fordi gubben er på jobb idag og til i morgen kveld :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har regnet litt på syklusen min, og tror nok det blir testing 27.februar på meg, så skriver meg på lista :)

 

¨^*MANDAG 27. FEB*¨^*

Metti 18 pp (fryseforsøk)

Icerus 2 pp på nummer to (1 pp resulterte i sa)

ørna m/2 ørnebarn pp1.

Yasmin (pause før fryseforsøk, 5års prøver)

Joha99(2 år med aktiv prøving, 1 misses A, 2 spontA).

AnneS, 1pp, nr. 3

 

*¨^*TIRSDAG 28. FEB*¨^*

Høytoppåfjellet 6pp.

Cayenne72, 9. pp. Nr 3 ønskes Nå!

 

*¨^*ONSDAG 29. FEB*¨^*

bas, 1pp, prøver på nr. 2

 

*¨^*TORSDAG 01. MARS*¨^*

Studenten 2010-2013

2.runner.up. 9 pp. prøver på nr. 2

freezsch,2pp,førstemann:)

 

 

*¨^*FREDAG 02. MARS*¨^*

Cornflake, 11pp, prøver på vår første.

 

*¨^*LøRDAG 03. MARS*¨^*

Stineskj 8 pp, prøver på vår første!

Ringfinger, prøver fortsatt på førstemann, la det skje Nå!

Happysmurf 13pp Prøver på vår første!

Nuffelita, 13.pp.

Ver@

Grynet:)

 

 

*¨^*SøNDAG 04. MARS*¨^*

babysyk_74, 1 pp.

Endret av AnneS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå klikker det for meg!! Sambo har fått det for seg at vi ikke kan ha sex i dag, fordi han har fått en rift eller what ever "der nede"!!!!! Kunne ha drept han med en sløv kniv!!! Her knasker jeg pergo med påfølgende hetetokter og humørsvigninger, ekstreme el-smerter som gjør at jeg har gått som en gammel kjerring i 4 dager allerede, samt smerter under samleie! Har NULL sympati og føler han saboterer hele prøvinga!

 

Så hvis dere hører om en mann i slutten av 20 årene som er drept av hormonell samboer i natt så vet dere hvem!!!!!! Grrrr!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde eg og klikket... Noen ganger har jeg også sex selv om det føles litt sårt nedentil.... Må jo det rundt EL tiden og hvertfall på pergo !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja faen altså!! Men en ting lover jeg, han skal prestere omså jeg må binde han fast!! Kjempehyggelig å tvinge noen til sex, men føler jeg har offret mye det siste året, så han har bare med å stille opp i dag og i morgen, så skal den hellige penis få hvile en mnd for min del!

 

Ikke meninga å peppre dere med gørra mi, men det bare måtte ut:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ver@ jeg vet hvordan du har det!!! ikke bare en sløv kniv, men en strikkepinne har jeg tenkt på da, hva er best tror du?:P haha.

 

jeg har flatenmed stillt sååå mye opp når han har vært kåt og jeg bare trøtt, så har jeg "fullført" med han, men når han ikke orker og jeg vil.. DA må vi gå etter at han ikke vil.. omg, mannfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraaa:):) Etter en samtale med min kjære, hvor jeg greide å la være å hisse meg opp, tok han meg med på soverommet og fullførte løpet :)

 

En dag igjen med pliktsex, takk gud det ikke er lengre. Sex er og blir best når det er spontant og av lyst. Håper de som bare "blir gravid" skjønner hvor heldige de er..

 

Håper du har like mye hell Ringfinger!! Hvis ikke tror jeg en god kombo av strikkepinne og sløv kniv er veien å gå ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ver@ ser ut som om vi gjorde det samme der:P vi hadde også pliktsex nå nettop:P hvor jeg faktisk var så desperat at jeg ikke reiste meg før etter en halvtime og lå med beina oppetter veggen...

 

han ville tilogmed ha sex seinere i kveld, hva skjer tenker jeg da..:P men dette var faktisk det beste forspillet jeg har hatt på leeenge, er det egentlig sånn at man blir ekstra lysten når man har el? eller er det bare meg?

 

sorry, her spør jeg rett ut... :P godt man er anonyme her:P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...