Gå til innhold

**IKM UKE 9**


Høytoppåfjellet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

¨^*MANDAG 27. FEB*¨^*

Metti 18 pp (fryseforsøk)

Icerus 2 pp på nummer to (1 pp resulterte i sa)

ørna m/2 ørnebarn pp1.

 

*¨^*TIRSDAG 28. FEB*¨^*

Høytoppåfjellet 6pp.

 

*¨^*ONSDAG 29. FEB*¨^*

 

*¨^*TORSDAG 01. MARS*¨^*

Studenten 2010-2013

 

*¨^*FREDAG 02. MARS*¨^*

Cornflake, 11pp, prøver på vår første.

 

*¨^*LøRDAG 03. MARS*¨^*

Cayenne72, 9. pp. Nr 3 ønskes Nå!

Stineskj 8 pp, prøver på vår første!

Ringfinger, prøver fortsatt på førstemann, la det skje Nå!

Happysmurf 13pp Prøver på vår første!

 

*¨^*SøNDAG 04. MARS*¨^*

babysyk_74 1 pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨^*MANDAG 27. FEB*¨^*

Metti 18 pp (fryseforsøk)

Icerus 2 pp på nummer to (1 pp resulterte i sa)

ørna m/2 ørnebarn pp1.

Yasmin (pause før fryseforsøk, 5års prøver)

Joha99(2 år med aktiv prøving, 1 misses A, 2 spontA).

 

*¨^*TIRSDAG 28. FEB*¨^*

Høytoppåfjellet 6pp.

 

*¨^*ONSDAG 29. FEB*¨^*

 

*¨^*TORSDAG 01. MARS*¨^*

Studenten 2010-2013

2.runner.up. 9 pp. prøver på nr. 2

freezsch,2pp,førstemann:)

 

 

*¨^*FREDAG 02. MARS*¨^*

Cornflake, 11pp, prøver på vår første.

 

*¨^*LøRDAG 03. MARS*¨^*

Cayenne72, 9. pp. Nr 3 ønskes Nå!

Stineskj 8 pp, prøver på vår første!

Ringfinger, prøver fortsatt på førstemann, la det skje Nå!

Happysmurf 13pp Prøver på vår første!

Nuffelita, 13.pp.

Ver@

 

*¨^*SøNDAG 04. MARS*¨^*

babysyk_74, 1 pp.

 

 

Dette er den oppdaterte listen babysyk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere andre som bruker CB monitoren som har lyst til å dele testresultatene? :) Jeg er ganske fornøyd med den denne første pp, og føler den funket slik den skal. Jeg var litt skeptisk på forhånd siden det er flere som skriver at den ikke har gitt utslag ved EL hos dem. Her er testresultatene mine:

 

(06.02) Dag 6. - HøY (fikk ikke LAV før HøY)

Dag 7. - HøY

Dag 8. - HøY

Dag 9. - HøY

Dag 10. - HøY

Dag 11. - MAX :D

Dag 12. - MAX :D

Dag 13. - HøY

Dag 14. - LAV

(15.02) Dag 15. - LAV

 

Jeg tok den siste av 10 tester i dag, så jeg tror ikke den spør om flere tester denne pp. Nå er det bare å krysse fingrene for at dette er mnd det skjer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi er inne i 1pp, med ikm i begynnelsen av uke 9 :) Litt usikker på om jeg har syklus på 26 eller 28 dager. Men jeg kommer nok ikke til å ta en test før tidligst 1. mars :) Har egentlig ikke så store forhåpninger pga sex bare en gang rundt el-dagen, men de to første satt som et skudd på første forsøk så :P Men nå er jeg jo 28 og ikke 20 lenger, så kan jo ta litt lengre tid, men det er vi forberedt på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan godt dele tirsdagen med deg, Høytoppåfjellet! :D

El-testene har blitt svakere og svakere siden jeg begynte å teste mandag, så da regner jeg med at el-smerter på fredag og lørdag betydde veldig tidlig el denne gang. (Gudskjelov at vi begynte å legge inn aksjer allerede på dag 9... ;)

 

 

 

¨^*MANDAG 27. FEB*¨^*

Metti 18 pp (fryseforsøk)

Icerus 2 pp på nummer to (1 pp resulterte i sa)

ørna m/2 ørnebarn pp1.

Yasmin (pause før fryseforsøk, 5års prøver)

Joha99(2 år med aktiv prøving, 1 misses A, 2 spontA).

 

*¨^*TIRSDAG 28. FEB*¨^*

Høytoppåfjellet 6pp.

Cayenne72, 9. pp. Nr 3 ønskes Nå!

 

*¨^*ONSDAG 29. FEB*¨^*

 

*¨^*TORSDAG 01. MARS*¨^*

Studenten 2010-2013

2.runner.up. 9 pp. prøver på nr. 2

freezsch,2pp,førstemann:)

 

 

*¨^*FREDAG 02. MARS*¨^*

Cornflake, 11pp, prøver på vår første.

 

*¨^*LøRDAG 03. MARS*¨^*

Stineskj 8 pp, prøver på vår første!

Ringfinger, prøver fortsatt på førstemann, la det skje Nå!

Happysmurf 13pp Prøver på vår første!

Nuffelita, 13.pp.

Ver@

 

*¨^*SøNDAG 04. MARS*¨^*

babysyk_74, 1 pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her skjer det ting :)

Nå krysser vi alt vi har for deg Metti :) Ja utenom bena da, er jo trossalt EL tid ;)

 

Min monitor har kommet med disse "tallene" så langt.

(10.02) Dag 6: Lav

Dag 7: Lav

Dag 8: Høy

Dag 9: Høy

Dag 10: Høy

Dag 11: Høy

Så da venter jeg på en litt sein el da kanskje..

På tide å starte med aksjer i kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blir sikkert på max snart da Happysmurf :D

 

Jeg kjenner meg litt glad for å være ferdig med den hyppige aksjeleggingen, for det tar virkelig på! :P På en annen side har den laange ventetiden begynt og den liker jeg virkelig ikke.. :( Måtte tiden frem mot ikm fly forbi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten to spørsmål å komme med :P

 

1. Er det ikke litt rart at jeg kun kjenner EL-smerter på høyre side hver gang?

 

2. Hva skriver man i et dåpskort? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå venter jeg utålmodig på å starte aktiv aksjelegging. Eggløsning på søndag (hvis alt går etter planen), Så tenker å kjøre på hver dag fravi morgen til og med mandag. Det bør da holde?? Har is i magen pga negativ el.test og vil ikke være overivrig, risikerer ingen sexskader før det gjelder!! haha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en eggstokk som slipper egg, og det er ikke noe regel på at det må veksle. Den eggstokken med det mest modne egget slipper egget:) Så det skal du ikke tenke på Høytoppåfjellet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ! Jeg har alltid trodd at de vekslet annenhver. Merkelig at det alltid er den til høyre som slipper egg da, hÅper ikke det er noe i veien med den andre :(

 

Høres ut som du har dekket aksjeleggingen Ver@! Jeg tenker ogsÅ praktisk før EL med tanke pÅ sexskader :P Hoho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eg har vert på en del ul å sett på eggposene i denne lange prøveperioden .. Sist jeg var der sa han at eg hadde tydelig mer aktiv eggstokk på høyre side.. Sist så hadde eg 3 på høyre og 1 på venstre som var modne. Det jeg vil fram til me dette er at det er nok helt normalt å kjenne det på bare en side..

Endret av Metti ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også som regel høyre som slipper egg. Har litt tendenser til cyster på venstre, så er nok derfor. Har ikke hindret meg i å bli gravid før (da var det verre), så er nok "bare" alderen som spiller inn nå :( Men denne gangen kjente jeg det faktisk på venstre side, så satser på at det befinner seg en liten hærskare med førstekvalitets superegg der som bare venter på slippe fri og møte en liten supersvømmer! :lol:

 

Ellers enig i at det er greit med el kun en gang per mnd, bortsett fra ventingen da! Slitsomt å få til så ofte innimellom alt husarbeid, jobbing og unger... :o

Høytoppåfjellet, har du forresten barn fra før? Husker ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen barn fra før, men samboer har :) En gutt på 10, men han har alltid bodd langt borte og er her bare i ferien.. Det er litt rart å tenke på egentlig, for jeg føler hele tiden at vi to skal bli foreldre for første gang. Jeg glemmer nesten litt ut at samboer har gjort dette før.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet i natt av helt syke stikksmerter i høyre eggstokk, de varte kun i 5 min, men var helt jævlige, aldri opplevd det før? Og ble plutselig usikker på om vi har bommet helt på eggløsningen som skulle være den14.feb utifra temp og eggl slim..mitt eggløsningsslim er alltid borte dagen eggl skjer eller dagen etter..

Lurer på hva de smertene kan være?

Noen som vet??? Det kan jo ikke være festesmerter så tidligt? Da må jeg i såfall hatt eggløsning før?

Har alltid kjent festesmerter som kan minne de jeg hadde i natt, men disse var mye vondere...

Enda mer spent nå på om det har klaffet-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det klaffer for mange denne mnd :) (helst for alle da, hehe).

Fikk vite i dag at ei på jobben er gravid, hadde bare glemt to piller hun, så vips var hun gravid... hvorfor skal det være så innmari lett for noen da? Jeg blir så klart glad på hennes vegne, bare litt kjipt at ikke jeg er i samme situasjon, men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine resultater med cb monitoren til nå:

søndag: lav

mandag: høy

tirsdag: høy

onsdag: høy

torsdag: høy

 

men ingen aksjelegging, gubben har plutselig fått det for seg at han ikke vil ha pliktsex, og da nytter det ikke å prøve seg på han heller.. det går f... med aldri min vei... crap. kan jo mest bare slutte å bruke penger på alle de her testene til cb monitoren, dyre er de... og denne helgen hvor det ligger tilrette for alt, både jobb og fritid.. noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Ringfinger, føler med deg. :(

 

Eneste tipset mitt er å diske opp med en flaske rødvin, litt deilig biff og et par stearinlys og håpe at mojoen hans innfinner seg i løpet av kvelden! Hvis dette ikke hjelper, kan du jo forsøke deg på morrakvisten, de fleste er visst kåtest da. ;)

 

Masse lykke til!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å følge med på alle :) Her er aksjeleggingen i full sving, vet ikke helt når jeg skal ha el, siden syklusen har vært litt ustabil i det siste.. men kjører på for fult :) Lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...