Gå til innhold

**IKM UKE 9**


Høytoppåfjellet

Anbefalte innlegg

1) 7 dpo

2) ikke troa på denne mnd

3) tja ikke tvillinger kanskje, men både prins jg prinsesse er velkomne;)

4) jentenavn er klart tror jeg:-p og deler av gutrenvnet er bestemt;)

5) ingen barn enda

6) kun småkvalmen men tror ikke den er symptom, så ingen symptomer her igården..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Hvor mange dpo er du i dag?

8

2. Tror du dette er pp det skjer?

Jaaaa :P

3. Har du lyst på gutte- eller jentebaby, eller kanskje tvillinger?

Tvillinger! Alt er velkomment. Jeg har ventet lenge nok ;)

4. Har du begynt å tenke på navn allerede nå?

Ja. Leser morsomme tråder, ler av hva som ikke er aktuelt og sorterer. Ingenting er bestemt.

5. Har du barn fra før av?

Nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. 5 dpo (tror jeg, må nok flytte ikm..)

2. JA! Kjente egget gravde seg godt ned i stad, he he ;)

3. Hva som helst, bare det ikke blir tvillinger! :o Eller - gud forby - trillinger! Isåfall hadde jeg blitt 5-barnsmor.. :o

4. Jepp, de er så å si klare ;)

5. Jepp, eller troll om du vil. En av hver.

6. Ingen symptomer, men det får jeg likevel mest ved PMS ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hvor mange dpo er du i dag?

- Er på dpo 9, så sant eggløsningen var tirsdag 14.feb.

Ha en misstanke om at den var 2 dager senere pga smerter.

 

2. Tror du dette er pp det skjer?

- Har ikke store forhåpninger fordi jeg tror eggløsningen var 2

dager senere-(

 

 

3. Har du lyst på gutte- eller jentebaby, eller kanskje tvillinger? :P

- Her er ALT velkommen, uansett antall eller kjønn.

 

 

4. Har du begynt å tenke på navn allerede nå?

- Vi har hatt jentenavn klart i 3 år, og grunen er nok at jeg bare har jenter og at det er lettere da å tenke på jentenavn.

 

 

5. Har du barn fra før av?

- Har 2 jenter, og mannen har en jente fra før.

Vi prøver på vårt 2 felles barn

 

6. Symptomer?

- Har ikke hatt mange symptomer og tror de jeg har hatt tidligere PP er innbilte, så jeg har prøvd å ikke kjenne etter så mye denne ganger.

Det eneste jeg har lagt merke til er at jeg har hatt mye mye mindre smerter i underlivet dagene etter eggløsning, jeg har siste året vært mye plaget med smerter fra eggløsning og frem til mens, og det har fått meg til å tro hver PP at det har klaffet..

Denne PP har jeg kun hatt eggløsningssmerter, og i går kveld kjente jeg noen stikksmerter som kan minne om eggløsningssmerter i høyre eggstokk( det kan jo være de berømte festesmertene? Hvis ikke de kommer før da??)

Jeg har også hatt litt tykk og gul utflod de siste 3 dagene.

Eller så kjente jeg meg litt små deprimert i dag, og det blir jeg hver mnd et par dager før mensen, så det var jo ikke så positivt.

Skal kjøpe billigtest i dag, tipper at jeg tester med morgenurin i mrg eller på lørdag..IKM på Mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var litt spennende! Ser vi er mange her som bare vil ha baby NÅ, samma hva :P Den med symptomer var ikke sÅ dum!

 

6. Symptomer

Jeg har ingen.. Litt trøtt, litt kvalm - ingenting nytt :P

 

CB monitoren begynte forresten Å blinke "M" i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 vanskelig å si siden jeg ikke har hatt eggløsning men satt inn befruktet men testdag er lørdag

2 . Nei har mistet troa og håpet og gnisten

3. Bare jeg får et barn så er jeg overlykkelig men har alltid tenkt at jeg får jente. Tvillinger kan forventes i og me at jeg satt inn to embryo

4. Nja leker litt med tanken på navn ja

5. Ingen barn fra før

6. symptomer nei ingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. 4 dpo

2. Vet ikke, tørr ikke håpe.

3. Har alltid hatt mest lyst på gutt, men har funnet jentenavn som jeg har lyst til å bruke nå!

4. Har tenkt på navn siden jeg var 13 år:p For tiden finner jeg massevis av fine jentenavn, men sliter med guttenavnene.

5. Ingen barn fra før.

6. ømme brystvorter og har vært øm i jentemagen, men pga at det er så nært eggløsningen er det vel symptomer på det og ikke på graviditet..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hvor mange dpo er du i dag?

5

2. Tror du dette er pp det skjer?

nei, vet ikke, har jo ikke skjedd noe på 3 år, så tviler jo litt...

3. Har du lyst på gutte- eller jentebaby, eller kanskje tvillinger?

Hadde vært gøy med tvillinger, men bare barnet er friskt så blir jeg glad. Gutt hadde jo vært morro, siden jeg alltid har ønsket meg en storebror så føler jeg at kanskje mine barn kommer til å ønske det samme:)

4. Har du begynt å tenke på navn allerede nå?

Ja. har et jentenavn, og har ikke sagt det til noen, ikke gubben engang, føler det bringer ulykke.. og at jeg da kommer til å møte noen andre som vil ta navnet fra meg..5

5. Har du barn fra før av?

Nei..

6. symptomer?

nei, har ingen symptomer, men endel vondt i nedre venstre del av magen.. men det er sikkert ikke noen tingen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ver@, M betyr at monitoren forventer at mens kommer snart. Jeg håper jo helst at den tar veldig feil da ;)

 

åå! Testene mine kom fra billigetester i dag :D Teste eller ikke teste i morgen? Er 12 dpo i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hvor mange dpo er du i dag?

11 dpo, tror jeg. Litt usikker.

 

2. Tror du dette er pp det skjer?

Har troen ;)

 

3. Har du lyst på gutte- eller jentebaby, eller kanskje tvillinger? Har litt lyst på en jentebaby, må jeg innrømme :)

 

4. Har du begynt å tenke på navn allerede nå?

Ja, har navn til både gutt og jente klart :)

 

5. Har du barn fra før av?

En gutt, 7,5 og en jente 6

 

6. Symptomer?

Oppblåst, tisser mer, mye mer utflod

Endret av AnneS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ver@, M betyr at monitoren forventer at mens kommer snart. Jeg håper jo helst at den tar veldig feil da ;)

 

åå! Testene mine kom fra billigetester i dag :D Teste eller ikke teste i morgen? Er 12 dpo i morgen.

 

Pearlyen min begynte å blinke M i dag også... Men håper at M'ene kommer og går uten at jeg må bekrefte det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hvor mange dpo er du i dag?

9 tror jeg..

 

2. Tror du dette er pp det skjer?

Håper det, kjenner på at jeg er helt 100% klar for det nå.

 

3. Har du lyst på gutte- eller jentebaby, eller kanskje tvillinger?

Kan godt tenke meg tvillinger,men blir jo selvfølgelig glad uansett

 

4. Har du begynt å tenke på navn allerede nå?

Tja,har litt å velge i..

 

5. Har du barn fra før av?

Ei jente nettopp fyllt 5

 

6. symptomer

Tisser mer,ømme pupper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går kom jaggu mensen.... Jeg hadde nesten begynt å tro at jeg var gravid, etter de symptomene jeg hadde samt forsinka tr. Faktisk litt imponert over hvordan kroppen klarer å lure meg.

Jeg er kun i 2 pp, og føler at jeg ikke stresser veldig med dette, og går på en ny pp om en ukes tid med godt mot! :-)

Det jeg kjenner på at er litt slitsomt, er den "pliktsexen" det blir i eggløsningsperioden. Blir liksom ikke så veldig romantisk... Beina opp i været etter sex osv... men men!

ønsker dere andre masse lykke til i denne runden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke spørsmålsrunden før nå jeg..

 

1.

2. Mensen kom, så ingen tru(men jeg hadde det)

3. Både gutt og jente er hjertelig velkommen, men helst ikke tvillinger

4. Vi har både gutte og jentenavn klare;-)

5. Ingen barn fra før hverken han eller jeg

6. hadde veeeldig ømme pupper, samt mensmurringer og litt kvalme, men den gang ei..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teste, Høytoppåfjellet, teste!!!!! :D

 

Huffda, Mammadrøm, har blitt lurt med de symptomene mange ganger, har funnet ut at det er PMS. :( De gangene jeg har vært gravid derimot, har det vært minimalt med symptomer så tidlig. Og puppene har blitt minst like ømme ved pms.

 

Men i dag oppdaget jeg litt tykk, gul :o utflod, kan ikke huske å ha sett dette før?! Sorry litt goofy detaljer her, men hva kan dette være??? (Har dusja nå, he he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ! Jeg bør egentlig ikke oppmuntres til Å teste før tiden Cayenne!! Haha :P Hva er sjansene for Å fÅ positiv test 12 dpo da??

 

Endringer i utflod det liker vi! Merkelig som det høres ut ;) Men jeg synes Å ha lest at det kan være et tegn pÅ graviditet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det Høytoppåfjellet, men vi får nå se...

 

12 dpo er det mange som får positive tester, og mange som ikke får det før senere. Men hadde jeg hatt billigtester hadde jeg garantert testa hvis jeg var deg. ;) Trenger jo ikke bli skuffa hvis den er negativ en gang siden det kan være for tidlig! :) Men ville venta til i morgen tidlig, ellers får du vel ikke sove hvis den er positiv!

 

Oj, er visst leggetid forresten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, håper monitorene deres tar feil altså!!

 

Jeg er kvalm og veeldig trett på andre dagen. Vil ikke tolke det som symptom, men er jo helt umulig å la vær!!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 4 GR-tester og 4 EL-tester fra billigtester liggende her.. Kanskje jeg skal ta EL-testen i morgen, bare for å teste med NOE? :P Blir EL-tester alltid positive når man er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de iallfall får en bra synlig strek... Superspennende med flere som har symptomer her! Så du også kjente rare lukter Høytoppåfjellet, det er jo meeeget interessant! ;)

 

Men nå ER det natta her - sweet dreams, ladies!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det Høytoppåfjellet - har du testa med el-test? ;)

Andre som har testa??

 

Jeg har skikkelige murringer i dag (og i går) - håper det er egget som slår rot! ;)

 

Men må nok dessverre flytte ikm fram noen dager. Blir vel lørdag eller søndag, så da velger jeg lørdag. :)

 

 

¨^*MANDAG 27. FEB*¨^*

Metti 18 pp (fryseforsøk)

Icerus 2 pp på nummer to (1 pp resulterte i sa)

ørna m/2 ørnebarn pp1.

Yasmin (pause før fryseforsøk, 5års prøver)

Joha99(2 år med aktiv prøving, 1 misses A, 2 spontA).

AnneS, 1pp, nr. 3

 

*¨^*TIRSDAG 28. FEB*¨^*

Høytoppåfjellet 6pp.

 

*¨^*ONSDAG 29. FEB*¨^*

bas, 1pp, prøver på nr. 2

SnarsMamma?1sa prøver på nr 2 mistet i oktober 7 uker på vei.

 

*¨^*TORSDAG 01. MARS*¨^*

Studenten 2010-2013

2.runner.up. 9 pp. prøver på nr. 2

freezsch,2pp,førstemann:)

 

 

*¨^*FREDAG 02. MARS*¨^*

Cornflake, 11pp, prøver på vår første.

 

*¨^*LøRDAG 03. MARS*¨^*

Stineskj 8 pp, prøver på vår første!

Ringfinger, prøver fortsatt på førstemann, la det skje Nå!

Happysmurf 13pp Prøver på vår første!

Nuffelita, 13.pp.

Ver@

Grynet:)

Cayenne72, 9. pp. Nr 3 ønskes Nå!

 

*¨^*SøNDAG 04. MARS*¨^*

babysyk_74, 1 pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wops! Da har jeg visst svidd av en EL-test OG en GR-test. EL-testen var langt fra positiv, kontrollstreken var fin da :P Når det gjelder GR-testen så er jeg litt forvirret :( Jeg studerte den nøye i max 1. minutt før jeg kasta den og subbet tilbake til sengs. Men så studerte jeg pakningsvedlegget når jeg våknet igjen senere og der står det at man skal vente i 3. minutter! Så jeg fant den fram igjen og der var det en strekk gitt! Ikke kjempesterk, men ikke skyggestrek heller. Jeg har mange ganger kikket på testene i ettertid, men det har aldri dukket opp strek før!

 

Nå skal jeg ikke ta gleden på forskudd her, men jeg lurer jo veeldig på om den streken dukket opp innen 3 minutter eller etter 5 minutter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...