Gå til innhold

Noen som har reductil å selge meg ?Vet dere hvor jeg kan få tak i dette ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor vil du ha dette preparatet når det

a) er tatt bort fra markedet pga høy risiko for alvorlige bivirkninger som hjerteproblemer og slag

og

b)du ikke aner hva tablettene inneholder når du bestiller fra utlandet.. De kan inneholde giftstoffer og null virkestoff, eller alt for mye av virkestoffet...

 

Vær så snill, finn en annen metode å gå ned i vekt på.. Tror ikke du vil synes det var verdt det når du ligger der med slag og ikke kan røre deg eller kommunisere...

 

Og ja, slike tabletter blir stoppet og beslaglagt i tollen og du får en saftig bot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hvis du ønsker å gå ned i vekt så er jeg veldig enig i forige innlegg. Du bør gjøre dette på en sunn og trygg måte.

Ta kontakt med meg pr mail å jeg vil gi deg informasjon om hvordan du kan gjøre dette :) Ingen diet eller kur og det beste av alt "Ingen jojo slanking" :) Send meg en mail på:

[email protected]

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

herregud jenta spør om reductil ikke hvordan hun kan gå ned andre måter. er ikke det samme som reductil. nope nope.

selv brukt reductil før og det virka som fy, har aldri mer klart og gå ned vekt som da selv med trening riktig kosthold osv.

 

Trenger selv reductil jah... noen som kan skaffe?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

desuten har de ikke klart og dokumentere enda at noen har fått slag, og om noen har fått det er det pga overdose eller de har hatt veldig høyt blodtrykk og da har legen gjort feil og skrive dem ut.

 

bare gå jevnlig og sjekke blodtrygg.. jepp jepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Har flere ganger prøvd å bestille div på nett, både slankepiller og oppkvikkende piller. Har fått brev fra tollvesenet hver gang at de er ulovlige og at de blir sendt tilbake....Så gidder ikke prøve flere ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere ganger prøvd å bestille div på nett, både slankepiller og oppkvikkende piller. Har fått brev fra tollvesenet hver gang at de er ulovlige og at de blir sendt tilbake....Så gidder ikke prøve flere ganger...

 

Har ikke tenkt å prøve selv altså, men får det ikke mer konsekvenser enn det? Ble bare litt nysgjerrig her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere ganger prøvd å bestille div på nett, både slankepiller og oppkvikkende piller. Har fått brev fra tollvesenet hver gang at de er ulovlige og at de blir sendt tilbake....Så gidder ikke prøve flere ganger...

 

Har ikke tenkt å prøve selv altså, men får det ikke mer konsekvenser enn det? Ble bare litt nysgjerrig her :)

 

Det jeg har bestilt har inneholdt legemidler som ikke er tillatt å innføre som privatperson - altså ikke narkotiske stoffer. Dessuten var det jo veldig små mengder, så vet ikke om det også hadde med saken å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere ganger prøvd å bestille div på nett, både slankepiller og oppkvikkende piller. Har fått brev fra tollvesenet hver gang at de er ulovlige og at de blir sendt tilbake....Så gidder ikke prøve flere ganger...

 

Har ikke tenkt å prøve selv altså, men får det ikke mer konsekvenser enn det? Ble bare litt nysgjerrig her :)

 

Det jeg har bestilt har inneholdt legemidler som ikke er tillatt å innføre som privatperson - altså ikke narkotiske stoffer. Dessuten var det jo veldig små mengder, så vet ikke om det også hadde med saken å gjøre

 

Ok da så. Hadde selv lyst å prøve å bestille reductil eller sibutramin når de sluttet med det, men ble med tanken.

Har fått av det meste selv nå så :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...