Gå til innhold

Treff for juli-/augustmødre


Lillepromp blir storesøster

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg tenkte å få til et treff for oss som har termin i juli og august. Selv har jeg termin i månedsskiftet, så jeg vet ikke helt hvor jeg hører hjemme:)

Vi kan møtes på bær og bar på Solsiden torsdag den 9. februar kl 19.00. Jeg reserverer bord til oss. Håper så mange som mulig har mulighet til å komme!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei,

 

jeg har lyst å bli med men jeg må sjekke litt med mannen her om han er hjemme den kvelden (han jobber skift og vi har en datter). Hvis ikke vil jeg gjerne foreslå et lunsj-treff!!

 

Jeg har termin 8. juli :) og det hadde vært kjekt å treffe andre som jeg kan henge med når den tid kommer!!

 

Hei!

 

Jeg tenkte å få til et treff for oss som har termin i juli og august. Selv har jeg termin i månedsskiftet, så jeg vet ikke helt hvor jeg hører hjemme:)

Vi kan møtes på bær og bar på Solsiden torsdag den 9. februar kl 19.00. Jeg reserverer bord til oss. Håper så mange som mulig har mulighet til å komme!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg blir gjerne med på treff etterhvert. Har ikke vært mye innpå her før så vet ikke helt hvordan det fungerer - dukker folk bare opp, eller skal man melde seg på her så man vet at man blir en gjeng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør helst melde seg på ja. Jeg tenkte at hvis vi ikke ble flere enn den ene som har svart, så avlyser vi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ringer og bestiller et lite bord. Setter det på navnet mitt; Annette :) regner med vi blir max fem etter slik det ser ut her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt bord. De opplyste om at de har 20-års grense etter kl seks... Det visste jeg ikke. Håper alle er over 20 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, hadde jeg jo kjempelyst til å være med på, å så våkner jeg nå på sofaen :( Tror jeg kunne sovet hele dagen for tiden :-/ Håper dere koser dere og at det blir mulig å møtes igjen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, vi to som var der hadde det trivelig vi, ikke sant Annette?

Jepp!

Hvis det blir like koselig neste gang oppfordrer jeg alle til å henge seg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...