Gå til innhold

noen fra oslo ?


laili

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei !

Jeg har også en sønn, som faktisk er et halvt år idag!

Jeg bor på Vinderen, like ved Majorstuen, og er også 22 år :)

 

Hadde veldig lyst til å treffe noen mammaer i min aldersgruppe, siden barselgruppen jeg fikk av helsestasjonen hadde en gjennomsnittsalder på 35 år :)

 

Kanskje vi har mer til felles? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei :)

 

Jeg har en sønn på 3 mnd da. Jeg blir 22, min barselgruppe hadde også relativt høyt aldersnitt ;) Føler det ikke blir helt den kjemien da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei!

 

Jeg har en sønn på 3 uker, så er en ganske så nybakt mamma... Har ingen venninner som også har barn, så hadde vært hyggelig å bli kjent med noen andre unge mødre :) Er 21 år og bor på Carl Berner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Hei

 

MIn datter blir 2 uker i morgen så er helt ny i mamma rollen. Hadde vært veldig koselig å bli kjent med flere mammaer. Jeg er 25 år og bor på hovin, ved tøyen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi blir 4 mnd om ca en uke. Jeg har ikke vært med i barselgruppa der jeg bor, i og med at vi hadde en ganske tøff start etter fødsel, så har bare kost oss hjemme og ikke hatt noe behov for gruppe, men kjenner det kunne vært ålreit nå. Er selv 22 år, og det hadde vært gøy med andre på samme alder=) Bor på Torshov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei!

 

Jeg är 24år og har to gutter en på 2 år och en på 5 mån, är også intressert i at treffe andre mammor i min ålder :)

Hadde dere fått til noen barselgruppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg är 24år og har to gutter en på 2 år och en på 5 mån, är også intressert i at treffe andre mammor i min ålder :)

Hadde dere fått til noen barselgruppe?

 

 

Hei !

Jada, vi har fått til et opplegg som du er hjertelig velkommen til å bli med på :) Legg meg gjerne til på facebook - Madeleine Benedicte Løvås

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Er det bare unge mødre i Oslo eller? Er selv 33 og har en liten gutt på 6,5 mndr... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...