Gå til innhold

Flere gravide i Drammen?


Flere barnsmamma'n

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har fått vite at jeg er gravid igjen og skal til min første kontroll i morgen.. Hva med et BIM-treff i nærmeste framtid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er også fra Drammen, venter førstemann i juli. Skal på ultralyd i morgen og er kjempespent på hvordan det står til med den lille der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fra Krokstadelva kanskje? :)

 

Er fra Nedre Eiker, termin 30.mai, hva med deg? :)

 

Er fra Drammen men er på vei til å flytte til krokstaelva nå :) Har termin 15 august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krokstadelva her, 36 år og termin 23. august.

Vil veldig gjerne treffe andre i området på kveldstid frem til den lille kommer, da blir det hyggelig med trilletreff og cafeturer sammen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere ganske nygraverte som har tenkt seg på treff? Veldig tidlig her ennå:-) og noen fra Konnerud her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lagt inn treffet i treff-kalenderen, så håper vi flest mulig har mulighet denne dagen. :-)

 

Så ikke at det var noe knapp for påmelding, kan det være noe jeg har gått glipp av?

Kanskje de som skal være med kan legge inn i kommentarfeltet under treffet, så teller jeg opp før jeg bestiller bordet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lagt inn treffet i treff-kalenderen, så håper vi flest mulig har mulighet denne dagen. :-)

 

Så ikke at det var noe knapp for påmelding, kan det være noe jeg har gått glipp av?

Kanskje de som skal være med kan legge inn i kommentarfeltet under treffet, så teller jeg opp før jeg bestiller bordet?

Jeg blir gjerne med, men finner ikke noe kommentarfelt der heller jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lagt inn treffet i treff-kalenderen, så håper vi flest mulig har mulighet denne dagen. :-)

 

Så ikke at det var noe knapp for påmelding, kan det være noe jeg har gått glipp av?

Kanskje de som skal være med kan legge inn i kommentarfeltet under treffet, så teller jeg opp før jeg bestiller bordet?

Jeg blir gjerne med, men finner ikke noe kommentarfelt der heller jeg....

 

Joda, klikk på treffet og legg inn kommentar under. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...