Gå til innhold

flere som sliter med huden under graviditeten?


Slettet bruker

Anbefalte innlegg

Jaja, det var jo bra for deg :)

Var jo ei annen som hadde klaget på noe også og fått kjempe service av de... Kanskje du er ei som prøver å ødelegge? Du driver vel med dine egne produkter og ønsker ikke at andre bedre produkter skal komme frem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja, det var jo bra for deg :)

Var jo ei annen som hadde klaget på noe også og fått kjempe service av de... Kanskje du er ei som prØver å Ødelegge? Du driver vel med dine egne produkter og Ønsker ikke at andre bedre produkter skal komme frem ;)

 

For en rar ting å si til noen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt. Jeg driver absolutt ikke på sånn. Hadde det vÆrt tilfelle hadde jeg nok beskrevet mitt produkt opp og ned her i denne tråden eller noen annen tråd. Dette er jo rene reklametråden for visse andre produkter!! Alle kan jo ikke vÆre fornøyde, og jeg synes det er fint at både pluss og minus kommer frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var en fryktelig rar ting å si! Jeg også er veldig fornøyd med både produkter og service, men andre må jo kunne skrive sine meninger uten at det skal bli problemer!

 

Det var veldig synd du opplevde det sånn Lille Tordivel :)

 

Det er jo fint at andre kan lese om både negative og positive opplevelser om produktene..

Dette innelgget ble skrevet som ett tips til andre siden jeg selv er så fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utdannet hudterapeut og sliter med akkurat det samme problemet... har alltid hatt en silkemyk hud.. :P hehe men nesten på dagen da jeg ble gravid har alt vært forferdelig, kviser i hele ansiktet små røde prikker på brystet. Og det er selfølgelig ingenting som fungerer :S frustrerende men i mitt tilfelle er det kun hormonene som gjør det, å de må som regel behandles innenfra, kanskje ikke så smart å ta piller og div for hormonbalansen når man er gravid ':P hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så flott er jo at alle produktene er fri for alt av parabener og tilsettningsstoffer! :) Ingen hormoner :P

Venninna mi er også hudterapaut og har nå tenkt til å høre om de kan få selge produktene i hudpleiesalongen dems :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tilhører dem som ble veldig mye bedre av disse produktene, og var strålende fornøyd. Men det varte dessverre bare en 3-4 uker. Nå er jeg tilbake til den samme kvisete, kløende, tørre huden, om enn ikke verre. Skikkelig nedtur ... :-( Er vel noe med disse hormonene som ikke er så lett å gjøre noe med... Men det er skikkelig dritt. Var ikke sånn i mine første to svangerskap, og synes alle svangerskap burde være like ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem produkter har du brukt? Hormoner er jo som du sier ikke lette å ha med å gjøre, så kan være det :) Hvor langt er du på vei?

 

Jeg har ikke hatt noen få kviser bare jeg siden jeg begynte, men det er jo helt normalt... Jeg er 32 uker nå og ser flottere ut i huden nå enn før jeg ble gravid. Gleder meg til å se hvordan det blir når jeg har født :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dattern min hadde eksem på armer og bein, smurte henne med bodylotion fra de og hun blei så fin i huden :)

 

Maserer henne med det en gang i uken, og det er jo så godt for henne <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Samme har datteren min, hun har hatt barneeksem på armene og hendene. Smurte henne en gang hver kveld i 3 dager og det var helt borte. Nå smører jeg henne en gang i uka, og hun er jo så fin i huden sin :-) jeg har født nå, og har brukt produktene siden uke 18, og nå som jeg ammer er huden like fin! Virkelig noe jeg skal fortsette med <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Før ferien fikk jeg produktene jeg har bestillt! Gud, for noen nydelige produkter! Disse må virkelig anbefales til alle!!! <3 Helt forelsket jeg ;) hihi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Fikk mail fra de nå :) De har startet opp facebook side... Den heter Obey Your Body Norge, skjønte de skulle ha egne facebook tilbud og etterhvert starte med salg av veggord og mye flott interiør! Spennende! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...