Gå til innhold

flere som sliter med huden under graviditeten?


Slettet bruker

Anbefalte innlegg

Har kjempe god erfaring med obey your body sine produkter! De er helt fantastiske. Jeg var så tørr i ansiktet at jeg begynte å flasse, var full av røde prikker, kviser og røde flekker. Etter to dager med hudpleieproduktene dems, var nesten alle problemene borte og jeg har fått en fin glød i ansiktet. Måtte bare skryte litt, er så fornøyd med de. Og kan de hjelpe andre som har det sånn, er det jo ikke noe som er bedre enn det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliter med det samme. Smører meg med vanlige fuktighetskremer, men de hjelper ikke. Føler meg lite fresh for tiden. Hvor får du kjøpt den kremen? Er verdt å prøve =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegg har fått eksem på ryggen og litt på beina. Har aldri plagdes med det før. Jeg synes det er skikkeli irriterende og føler meg heller ikke noe frech for tiden. I ansiktet har jeg blitt helt bleik og føler meg egentli skikkeli gammel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare tilfeldig jeg gikk forbi en butikk her i porsgrunn, og der selger de Obey Your Body. De er vist de eneste i hele norge som får lov til og selge det. De sender jo selfølgelig ut til andre i norges land. Alle produktene inneholder vitaminer og mineraler fra dødehavet. Hvis dere er interessert kan jeg sende tlf nr og epost, så kan dere kontakte de? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk masse hudpleieprodukter og skubbgreier av samboeren til jul og det fungerer kjempebra i forhold til å ikke gjøre noenting. Kviser i ansiktet har jeg uansett hva jeg gjør, men de andre urenhetene og ujevnhetene ble helt borte etter en kveld og en morgen med rens, ansiktsvann og ansiktskrem. Bruker Biotherm og Clinique til ansiktet og har bodybutter med gode lukter til kroppen. Deilig å ta seg tid til å gjøre noe godt for kroppen innimellom når man kan se at det funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk masse hudpleieprodukter og skubbgreier av samboeren til jul og det fungerer kjempebra i forhold til å ikke gjøre noenting. Kviser i ansiktet har jeg uansett hva jeg gjør, men de andre urenhetene og ujevnhetene ble helt borte etter en kveld og en morgen med rens, ansiktsvann og ansiktskrem. Bruker Biotherm og Clinique til ansiktet og har bodybutter med gode lukter til kroppen. Deilig å ta seg tid til å gjøre noe godt for kroppen innimellom når man kan se at det funker.

 

Jeg er utdannet hudpleier, og det som er synd med Clinique og Biotherm er at de inneholder ikke like gode mengder med næringsstoffer som hudpleieprodukter man får kjøpt på hudpleiebutikker. De kremene man kjøper i matvarebutikker, apotek ++ inneholder lite næring. skal man hjelpe huden må man gi den næringen den trenger.

 

Har hørt om Obey Your Body, de er visst kjempe populære i spania, usa, canada ++ hadde vært spennende å ha prøvd de! Har akkurat sendt de en epost nå! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte produkter fra de selv forrige uke! Og de er helt nydelige!!!! Bestilte en del jeg da, og tenkte jeg skulle prøve det ut. Føler meg så fresh og fin, og mannen min sier også at jeg har fått en så flott glød og er så mye blidere for tiden :) Så dette er blitt mine favoritt produkter!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker de selv, og de er super bra produkter! Kjøpte kroppspleie til mamma til jul, og de solgte jo 2 store bokser med bodybutter og bodyskrubb for 500. Og de varer lenge også! Kjennes ut som en babyrumpe over hele kroppen!! DEILIG <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, kanskje disse må prøves ut..? Takk for tipset! Jeg føler meg som en skikkelig fjortis om dagen, med kviser og tørr hud i absolutt hele ansiktet! :-( Noen spesiell ansiktskrem du har brukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg har brukt rens, peeling, maske og fuktighetskrem i ansiktet. De hjelper deg finne ut hvem krem du trenger, alt etter alder og sånt. Jeg kjøpte også bodybutter og bodyskrubb som anonym nevner ovenfor, til 500 for begge! Leggene mine har sett ut som om jeg har hatt elefanthud, fordi jeg sprakk opp og var tørr.. Nå er alt borte! Jeg er så utrolig fornøyd. Ta kontakt med de og hør hva de kan tilby deg. Og i tillegg lukter de sååå godt :D Jeg brukte foresten fuktighetskremen som heter Moisturizing cream, den har i tilegg spf 15 :) Send de en mail, så tror jeg kanskje de sender deg info om produktene på mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er vel det jeg må prøve:)) ikke bare kviser og prikker i ansiktet, men masse på skuldrene og litt nedover på rydden :S plagsomt når jeg aldri har vert plaget med kviser før nå :P.. takk for tipset..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slitt masse. Sist graviditet måtte jeg til hudspesialist etter jeg fødte. Og nå er kvisene på vei tilbake :(

Har kremen Aberela jeg da. Men tør ikke bruke den når jeg har den lille i magen. Har også resept på tetralysal. Men de kan jeg ikke bruke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare tilfeldig jeg gikk forbi en butikk her i porsgrunn, og der selger de Obey Your Body. De er vist de eneste i hele norge som får lov til og selge det. De sender jo selfølgelig ut til andre i norges land. Alle produktene inneholder vitaminer og mineraler fra dødehavet. Hvis dere er interessert kan jeg sende tlf nr og epost, så kan dere kontakte de? :)

 

Hei!

 

Jeg er også fra Porsgrunn, hvem butikk var du i?

Må prøve dette tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg brukt produktene i 2 uker, og jeg er Så FORNØYD! Kan plutselig bruke litt foundation igjen, siden jeg nå ikke har en eneste flassflekk i ansiktet. Blitt helt glatt og fin <3 Har til og med fått lange blikk fra gutter når jeg er ute å går. Var på butikken i går, og da kommer det en mann inn samtidig med meg, smilte så pent og blunket til meg! Måtte skryte av det til mannen min når jeg kom hjem, og da sa han at det er fordi jeg glØder sånn. ser så lykkelig ut :D Deilig og få opp selvtillitten igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Får så mange PM om jeg kan sende sånn at dere får tak i de som selger. Har lagt det ut litt over her, men gjør det igjen :)

 

Epost: [email protected]

 

eller ring de på 48284090/35510072

 

Vet de holder på med og få en internettside man kan bestille av, men den er ikke ferdig enda. Man kan gå inn på den spanske siden dems og se, men husker ikke adressen. Den får dere ved og sende en epost eller ringe :)

Endret av Rullebolla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med kviser på haka/kjeven :P Blir jo aldri borte... + at jeg har en Masse røde prikker/utslett over nesten hele kroppen,og det kløøøør!!! Fikk noe antihistaminer=Polarmin av legen,men det har ikke hjulpet noe.

Noen som har noen forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med kviser på haka/kjeven :P Blir jo aldri borte... + at jeg har en Masse røde prikker/utslett over nesten hele kroppen,og det kløøøør!!! Fikk noe antihistaminer=Polarmin av legen,men det har ikke hjulpet noe.

Noen som har noen forslag??

 

Fortsett med pillene, drikk mye vann og ta vare på huden din! Rens hver dag og gi god fukt. Ikke masse sminke og junkfood!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...