Gå til innhold

østfold jenter?


Solskinnstrall

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har termin i starten av september. Bor i Oslo nå, men flytter hjemover til Moss i den nærmeste fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fint med noen østfoldinger her også- jeg har termin 27 august og bor i sarpsborg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hvordan har vi østfoldinger det i dag da? Jeg er 11 uker nå og kjenner att kvalmen er på retur og det er helt topp.

Er dere i tipp topp stand eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen har gitt seg hos meg, nattesøvnen er tilbake og jeg er menneske selv etter klokka sju. Hurra!

 

Er 9+2 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå da jenter - det er lørdag og flott solskinn og vi er enda en uke lenger:) går det bra i østfold. Jeg bare venter på energien skal komme tilbake jeg- kommer sikkert snaart smygende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

goood lørdag ja :) uke 13 i dag og formen er tilbake, D I G G <3 ikke overtrøtt hele dagen og orker faktisk å gjøre noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag og her regner vinteren bort- helt klar for en varm og god vår nå egentlig:) Hvordan er det med østfold jentene i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter! Min form er bedre og bedre - i dag har jeg hatt min første dag med jevn energi siden unnfangelsen! Har gjort masse, og det føles vel fortjent å slenge beina på bordet en fredagskveld da.

 

Hos meg er egentlig energinivået veldig varierende. Flere som har det sånn? Jeg kan liksom gå en dag i topp form, og dagen etter er det helt omvendt. Jeg tror jeg har influensa et par ganger i uka, fordi formen veksler sånn! Hehee.

 

Ellers; jeg var på kontroll i dag, og alt står bra til med lilleBille. Babiss tok seg en lur på UL, men hjertet banket og det så så nydelig ut. :-) 12+1 i dag, så nå er det bare å rope det til verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte hjertlyd i dag jeg og det var fint å høre:) da er man rolig frem til ultralyden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

Var på ultralyd i begynnelsen av februar og ble satt frem noen dager, ny termin er 25.august.

Ellers har jeg begynt å bli plaget med bekkensmerter og går til fysioterapi på Blekkspruten.

 

Kvalmen har gitt seg, men får noen tilbakefall enkelte dager, og merker også at været har en del og si :) I dag er det strålende sol og humøret er på topp :D

 

Ellers har jeg enda ikke fått henvisning til ord. ultralyd, men når er det vanlig å få det i posten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

Var på ultralyd i begynnelsen av februar og ble satt frem noen dager, ny termin er 25.august.

Ellers har jeg begynt å bli plaget med bekkensmerter og går til fysioterapi på Blekkspruten.

 

Kvalmen har gitt seg, men får noen tilbakefall enkelte dager, og merker også at været har en del og si :) I dag er det strålende sol og humøret er på topp :D

 

Ellers har jeg enda ikke fått henvisning til ord. ultralyd, men når er det vanlig å få det i posten?

 

Hei.

 

Da har vi termin ca likt da. Jeg har foreløpig 22 august, men regner med å bli satt litt tilbake faktisk.

Jeg fikk mitt brev fra Fredrikstad sykehus i posten, men det er lenge siden. Jeg har fått ordinær UL 19 mars. Er du sikker på at legen din har sendt inn rekvisisjon??

Jeg har heller ingen kvalme og forløpig har jeg klart meg uten bekkenproblemer også :) Kan jeg spørre hvor du bor henn?

 

Deilig med sooooool :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

Var på ultralyd i begynnelsen av februar og ble satt frem noen dager, ny termin er 25.august.

Ellers har jeg begynt å bli plaget med bekkensmerter og går til fysioterapi på Blekkspruten.

 

Kvalmen har gitt seg, men får noen tilbakefall enkelte dager, og merker også at været har en del og si :) I dag er det strålende sol og humøret er på topp :D

 

Ellers har jeg enda ikke fått henvisning til ord. ultralyd, men når er det vanlig å få det i posten?

 

Hei.

 

Da har vi termin ca likt da. Jeg har foreløpig 22 august, men regner med å bli satt litt tilbake faktisk.

Jeg fikk mitt brev fra Fredrikstad sykehus i posten, men det er lenge siden. Jeg har fått ordinær UL 19 mars. Er du sikker på at legen din har sendt inn rekvisisjon??

Jeg har heller ingen kvalme og forløpig har jeg klart meg uten bekkenproblemer også :) Kan jeg spørre hvor du bor henn?

 

Deilig med sooooool :D

 

Heihei :)

Var hos legen 17.februar og da sa hun at hun skulle sende den, men mulig det tar litt tid :)

 

Bor på Gressvik, men er egentlig fra Hvaler :) du da?

 

Ja, kjempedeilig, gleder meg til det blir enda varmere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol gjør susen:) rart du ikke har fått innkalling enda- jeg fikk det ganske raskt egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også fikk innkalling ganske fort. Kanskje du skal ringe dem og høre. Kanskje brevet har blitt borte i posten??

Jeg bor i Svinndal (i Våler) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med sykehuset i dag, og de hadde ikke fått noen henvisning fra legen, så da fikk jeg time av dem den 20.mars :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ante meg, når du sa at du enda ikke hadde fått noen time. Men da har du dagen etter meg :) Dette blir spennnede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny termindato her om så nurket skal komme sån ca 23august :) men å vise frem hva slags klær jeg skal fikse etter hvert var ikke aktuelt- så da bestiller vi 3d. Noen som har prøvd den i fredrikstad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...