Gå til innhold

Til syden alene med barn???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har gjort dette? Er alene med to på 4 og 11 og har lyst til en liten uke med sol i sommer. Tidlig ute med planleggingen. Hadde vært nyttig å høre andres erfaringer. Noen som kan anbefale trygge og fine reisemål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marie-s

Hei,

 

Jeg har reist mye med sønnen min som nå snart er 10 år. Vi har vært i Spania, flere ganger i Scotland og Tyrkia og i Egypt.

 

Her har jeg skrevet noen tips om det å reise alene med barn:

http://strandmann.blogspot.com/search/label/Barn%20p%C3%A5%20tur

 

Tyrkia liker jeg veldig godt, men er dette første gang dere skal til syden sammen så ville jeg kanskje reist før midten av juli, for etter det blir det veldig varmt der.

 

All inclusive og hoteller med ulike barneklubber kan også være lurt, da kan begge barna også få oppleve moro ting hver for seg, samt at du kan ta en time og slappe av på bassengkanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ferie er alltid en utfordring når man reiser alene med barn.

Ønsker du å reise med flere andre i samme situasjon, anbefaler jeg å sjekke ut dette reisebyrået for aleneforeldre. www.unnis-aktivitetsferie.no

 

Et annet nettsted som er gratis for aleneforeldre er www.singelpluss.no

Her er det mange arrangement som er laget av brukerne selv, i tillegg kan du lett bli kjent med andre i ditt distrikt. Ferie behØver ikke koste så mye, det viktigste er at barna finner venner i sin egen alder og du få det sosialt med de andre voksne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Flere som har reist alene? Har lyst å ta jentene på 12 og 14 til Gran Canaria.... 

Ønsker alt av tips. Men synes det her veeeeldig skummelt....



 



Anonymous poster hash: b13bf...d05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har reist alene med min 5 åring to ganger. Reis til et hotell som det er litt aktiviteter på, gjerne skoler og det skjer ting om kvelden. Det har vært gull for oss. Men så er mitt barn litt yngre...

 

Anonymous poster hash: 7e14b...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...