Gå til innhold

Sliter :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvor jeg skal starte. møtte en fantastisk mann(la oss kalle han Per) for noen år siden. fikk en datter for et par år siden. har siden da slitt igjen. Jeg slet psykisk før jeg traff Per. Han har i et år sagt at hvis du ikke blir bedre så reiser jeg. Vi er igjen gravide :( Vet ikke hvordan jeg skal takle dette. Jeg har tatt han for gitt. Han har ikke reist, og vil ikke reise før babyen er født og jeg er bedre. Akkuratt nå føler jeg meg så nede at jeg vurderer å reise fra alt. Jeg vet han vil være en bra far for barna. Så det er nok bedre de er med han istedefor en ustabil mor. Jeg har hele tiden trodd jeg elsket han, men nå vet jeg ikke, kan det bare ha vært at jeg trengte tryghheten? Noen som har tips hvor jeg bør henvende meg? Eller har noen andre lure tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror jeg ville snakket med jordmor eller fastlegen kanskje de kan henvise deg til noen og prate med. :-) jeg har hatt masse problemer selv og jeg er i et temmelig trist forhold for å si det sånn.og jeg skal snakke med legen min om dette. det er utrolig hva som hjelper når man får satt ord på det.

du må bare aldri gi opp og reise fra alt kan du komme til å angre på. lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

Var til legen idag, fikk luftet masse tanker. Og legen var ikke overrasket, siden det er jo en ganske så kjip situasjon jeg er i og han sa han ikke var bekymra for at jeg ikke skulle kunne ta meg av ungene mine eller meg selv. Noe pga han har sett hvordan jeg har utviklet meg, og jeg er åpen om problemet og prøver å finne en løsning, og finner løsninger underveis og følger de. Skal nå ha samtaler jevnlig til legen. Så nå skal jeg legge meg. Slitsomt å tømme seg sånn :) Men utrolig godt å lufte seg både her og hos legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...