Gå til innhold

fotografering


karius

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syntes dette hørtes dyrt ut, men jeg har ikke sjekket noen priser på fotografer enda. For alt jeg veit kan det hende det er det man må ut med... Men jeg ville kanskje sjekket med en annen fotograf også. Da har du noe å sammenlikne med!

 

Men jeg tror likevel at det kan være verdt det selv om det er dyrt med fotograf. Hvis ikke en du kjenner er veldig flink til å ta bilder da. Jeg er ganske sikker på at vi kommer til å prioritere fotograf til våre bilder. Han kan komme med ideer til hvordan bildet skal komponeres, si noe om hvordan man bør stå for å ta seg best mulig ut osv. Jeg har tenkt å gifte meg bare en gang i livet og da vil jeg være sikker på at jeg har fine bilder fra dagen etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det er dessverre ikke voldsomt dyrt, men det kommer helt an på hva det inkluderer; etterbehandling, prints, antall eksponeringer osv... Det må du vite. Jeg er så heldig at jeg har en håndfull fotografer som stiller opp gratis, men ellers er dette en utgift man må ta høyde for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Oi, dette er slettes ikke dyrt. Dette er billig. 10 000 kr er nok ganske midt på tre for en flink fotograf og rettigheter til bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...