Gå til innhold

Spør meg om barnevogn! Selverklært ekspert;)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt barnevognsdilla så det holder, og har prøvd de fleste av de mest populære og kjente vognene.

 

Jeg er litt nerd, så jeg leser bruksanvisninger og googler masse når det kommer til vogn, så vil si jeg har litt peiling;)

 

Så spør gjerne om det er noe du lurer på!

 

 

Noe tidsfordriv må man jo finne på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du står foran vognen og ser på fotbrettet, finner du en liten dings(?) i sølv på venstre side av fotbrettet der den sitter fast i vognen.

Denne dingsen trykker du inn samtidig om du drar fotbrettet opp og ut.

Da skal det kunne gå an å trekke det ned :)

 

Håper du forstod forklaringen.

 

Om ikke se her:

 

http://www.emmaljunga.com/no/Kundeservice/Produkt_filmer/City_Cross-1450.html

 

Rett før halvveis i videoen viser hun hvordan du kan justere fotbrettet:)

 

På nye Emmaljungavogner henger det på en egen lapp som viser dette, så tror det er noe mange lurer på:)

 

 

*Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest happyfeet<3

Hei!!

Så supert med litt ekspertise-tips!!:)

Jeg leter etter en vogn som forhåpentligvis kan fungere både som reisevogn/kjøpesentervogn og bhg-sove-vogn... Altså litt liten sammenlagt, lett og med god liggestilling.. Trillekomfort er ikke avgjørende.

 

Kjøpte en brukt brio sing nå i høst, men er litt skeptisk til liggestillingen i sportsdelen.. Den er jo ikke helt flat, men sånn ala buggaboo..

Snuppa vår er 7 mnd nå så har ikke villet prøve å la henne sove i brio'n enda. Når vi skal bruke den som reisevogn i syden til sommeren er hun 1 år, og beg i bhg i aug.

 

Har du vært borti denne vogna? Eller har du andre forslag?

 

Så litt på nettet på den reisevogna til simo, men leste litt dårlig erfaringer. Og den tetonia timmy så fin ut.. Har også tenkt quinny zapp ekstra og tfk buggster.

Som hovedvogn har vi tfk joggster twist (så i forhold til buggster så hadde det vært praktisk i forhold til å bruke bagen på buggstern også..)

 

Ble litt langt dette men tips mottas med stor takk :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt Brio Sing, men har prøvd den.

Har derimot mye erfaring med Bugaboo, og som mange ikke vet, så er sittestillingen i sportsdelen ergonomisk riktig utformet med tankte på rygg og hofter, så det ville jeg ikke bekymret meg over.

Jeg synes faktisk sittedelen i Bugabooen er den beste jeg har prøvd for små barn som ikke sitter så mye rett opp og ned, men litt tilbakelent nettopp pga den gode utformingen av setet.

 

Reisevogna til Simo er ikke en liten og nett trille, men den er nok grei som sovevogn i barnehagen. Mange synes den er tung og klumpete som ekstratrille. Ikke kan man sette bilstol på heller, noe som er greit om man har baby.

 

Quinny Zapp er en fin trille for små babyer. Når barnet blir 10-12kg + så synes jeg den ble litt ustødig siden håndtakene ikke henger sammen, altså den ble litt lealaus om du skjønner hva jeg mener. Dessuten er den smal og trang og jeg ville ikke brukt denne som sovevogn. Men har du et lite barn og vil ha en veldig lett trille man kan snu sittestillingen på vil jeg tro den funker (merk at setet ikke har full sittestilling når den er montert mot deg, da er det kun hvile og liggestilling). En annen ting som jeg reagerte på var at plastikkhjulene bråkte veldig når man triller på f.eks brostein.

Men det er smak og behag. Fin og veldig lett sentertrille er det hvertfall. +at man kan sette bilstolen på (adaptere til bilstol OG regntrekk er inkl. i prisen) -at den må legges sammen i 2 deler.

*Babycare har denne på tilbud nå til 1999,-

 

Om jeg kunne velge fritt så ville jeg absolutt gått for Bugaboo Bee+ som reisetrille og shoppingvogn. Med forlengbart sete og rygg varer denne vognen lenge. Den har vendbart sete og god kalesje. En stabil vogn med 4 hjul som man også kan feste bilstol på.

Dessuten er min erfaring at Bugaboo er supre på reklamasjoner om man skal trenge det.

 

Ellers er Babyjogger mini verdt å ta en titt på. Der har du en vogn som er liten sammenlagt, den største og beste kalesjen etter min mening, og en vogn som barnet kan ha ut vognperioden. Den har desverre ikke vendbart sete.

 

 

Dette ble langt, men håper du kanskje ble litt klokere. Dette er hvertfall mine erfaringer og meninger.

 

Når jeg skal kjøpe vogn så googler jeg masse og leser meg opp på vognene før jeg drar i butikken å kikker. Butikkansatte har ikke samme erfaringer med vognene som folk på diverse forum har;)

 

 

Lykke til:)

 

*Anne

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har lyst hadde jeg satt veldig stor pris på om du ville gi meg noen tips og råd ang. barnevogn! :) Veldig tidlig enda, men VELDIG gøy å titte på utstyr, hehe.

Jeg har termin i august, så det er jo sensommer/høst i begynnelsen. Jeg har hund(er), og går mye på turstier. Jeg har egentlig alltid vært veldig glad i Simo vognene, men vil se hva annet det finnes der ute.

Jeg vil helst ha en kombivogn :)

Veldig gøy om du har lyst å hjelpe meg litt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så flott :)

Her kommer mitt spørsmål:

Jeg bor i Oslo, i leilighet i 4. etasje med heis og god plass til vogna her oppe. Har termin i mars. Har ikke bil, men reiser mye med bane, og en del med trikk og buss. De fleste av turene jeg går på er på asfalt inne i byen, og går til alt av butikker (som ligger nært) og går en del rundt på senter, inne på butikker osv. Hadde vært fint med en barnevogn som kom seg rundt inne på de små dagligvarebutikkene i nærområdet!

Spørsmålet er: hvilken barnevogn? Jeg synes Emmaljunga City Cross og Brio Happy virker som veldig fine vogner, men er skeptisk til faste hjul med tanke på svinging og sånt.. Men er skeptisk til svingbare fremhjul med tanke på vinteren her i Oslo! Mye snø, is, slaps osv. Tre hjul ser ustabilt ut og de vognene er ofte ganske store virker det som...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phil&Teds

Hei! Jeg har tittet en stund etter søskenvogn, og har nå havnet på Phil&Teds. Jeg har et barn på 5 uker og en på 20 måneder. Jeg kjøper brukt da jeg har litt dårlig med penger. Jeg holdt på å slå til på et godt kjøp på finn.no, en komplett 2008 modell Phil&Teds søskenvogn... men etter å ha tittet litt på nettet kom det fram at softbagen til disse vognene bare er 60 cm lange!!!??? Hun som skrev dette innlegget sa at den holdt bare til minstemann var 3,5 måneder gammel. Så har jeg sett at det kommer en sportsvariant på 70 cm, men da må man kanskje kjøpe en vogn av nyere dato. Vet du noe om dette? Har du noen tips til meg?

Takker for raskt svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser etter en god og rimelig søskentrille. Den skal brukes bl.a. på sydentur til barn som da vil være hhv. 7 mnd og 2 år. Det bør være mulig å legge ned setet til nesten liggestilling. Vi har en chicco liteway som vi er kjempefornøyd med, men den er kun til ett barn. Skulle gjerne hatt samme egenskaper som den i en søskentrille. Noen som har en trille å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg fikk høstbaby sist, og utifra mine erfaringer, er det godt å ha en bag som varer til våren.

 

 

2 anbefalinger om det er viktig for deg å ha en sportsdel (husk at det er denne du bruker lengst!) som vender mot deg slik at du kan se barnet når du triller:

 

Emmaljunga City Cross er en knallgod og lett vogn som man kan bruke både i butikker siden den er så liten og lett, men også på tur siden den er en stabil 4hjuling med gode, regulerbare dempere.

 

Nå er riktig nok ikke dette en kombivogn, men en duovogn, dvs at du har en egen bag-del og en egen sportsvogn-del du klikker på understellet.

 

Sportsdelen er godt polstret og vendbar og har en god kalesje og mange gode og smarte funksjoner.

MEN... Bagen til denne vogna, City Bag, er ikke så stor. Og med vinterpose og masse klær kan det fort bli trangt når babyen er noen mnd. -Noen bruker bagen til babyen er 7-8mnd, men min erfaring er at det blir trangt om plassen en god stund før det.

Men man trenger jo ikke ha babyen i bag, med lammeskinn og en god pose + fottrekk (emmaljungas fottrekk er gull!) så kan babyen fint ligge i sportsdelen selv om h*n ikke kan sitte selv ennå, for vognen har full liggestilling og er god og lun.

 

Om vognen nødvendigvis ikke trenger være så liten og lett så vil jeg faktisk anbefale deg Simo Duo om du går mye tur og ikke så mye på shopping.

En supergod babyvogn med gode dempere og en av de største bagene på markedet. (må legge til at jeg ikke har prøvd den nye 2012 utgaven, men 2011) Her har du en solid og robust vogn som både er vinn og vanntett og kommer frem overalt med knallgod demping!

Pluss at man kan få kjøpt masse tilleggsutstyr.

Bagdelen har en plate i ryggen som gjør at babyen kan sitteligge litt når den blir så stor at det er kjedelig å kun ligge.

Med denne baggen så har du nok av plass til pose og skinn og du kan bruke den til babyen ikke vil ligge mer i bag.

Men vognen er tung å løfte ut og inn av bilen og tar mye plass.

Sportsdelen likte jeg ikke da jeg synes den var lite polstret og hard, men det kan jo hende det er forbedret på den nye modellen? Også går det jo an å polstre den med skinn og seteinnlegg.

 

 

Om du ikke trenger ha barnet vendt mot deg så vil jeg anbefale deg Easywalker SKY! (min mening er at den scorer høyere enn f.eks Mountain Buggy!)

Baggen er like lang som Simo sin, dog litt mindre lun pga en mindre kalesje. (også er vogna knallfin med bag!)

Vogna har gode dempere og låsbart svinghjul. En kjempegod og robust trehjuling som er stødig og tåler en god tur i skogen! Vogna har så godt som full liggesilling, men noe tustelig regulering av ryggen med glidelåser på hver side, dette kan man bli litt lei av, men det er jo en vanesak. Det negative med slike trehjulinger som man ikke kan ha vent mot seg er at de er lite lune om det er ruskevær og surt ute. Da må man gjerne ha på storm/regntrekket mer enn f.eks CityCross og Simo. Storm/regntrekket er av klarplast og dogger raskt, men har en god løsning med lufteluke og huller i siden. Det er heller ikke fottrekk til slike vogner, men om du googler litt så er det mulig å få tak i av noen som lager og selger dette selv.

 

 

Nå våknet minsten her, men håper du ble litt klokere.

Dette er hvertfall mine anbefalinger om du går mest turer:)

 

 

*Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Denne vognen har jeg desverre ingen erfaringer med.

 

Anbefaler deg å google litt og søk i debattene inne på denne siden, det er sikkert noen som har diskutert denne vognen før :)

 

Lykke til:)

 

*Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Jeg må desverre gi deg samme svar som til henne over.

Har ingen erfaringer med denne vognen heller:/

 

Men google er gull:)

 

*Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Siden du først og fremst trenger en byvogn som kommer lett frem inne i butikker, så vil jeg absolutt anbefale deg en vogn med svingbare forhjul.

Det er gull verdt når ungen blir litt tyngre og har du en gang hatt en vogn med svinghjul så går du ikke tilbake til 4 faste;)

 

Du skriver du liker Emmaljunga City Cross, et godt alternativ til denne er Emmaljunga Nitro City.

Sportsdelen og bagdelen er 100%like på begge disse vognene, det er understellene som er forskjellige.

 

Nitro City Har svingbare forhjul, og er smalere enn City Cross.

Har skrevet en del om City Cross lenge oppe på siden her (om sports og bagdelen som er helt like) og det er absolutt en vogn jeg er glad i!

 

 

3 hjulinger er som regel smalere enn de med 4 hjul,men kan være noe lengre.

En knallgod 3hjuling er Easywalker SKY som jeg også har skrevet litt om lengre oppe. Om du vil ha en litt mer stødig utgave, vil jeg gå for Easywalker Qtro. Samme vogna, bare med to svingbare hjul foran i stedenfor ett, og justerbart fotbrett slik at tepper ol ikke sklir like lett av ungen i sportsdelen;)

 

Bugaboo Cameleon kan være verdt å ta en titt på om du vil ha en byvogn. Merk at sportsdelen kan bli litt trang når ungen nærmer seg 2 år (men da er det jo ikke like mye ungen sitter i vogn lengre). Baggen er faktisk større enn Simo sin og vogna har tusenvis av fans verden over. Man kan variere med masse ekstrautstyr og farger om man vil og vogna har den aller beste sportsdelen for små barn!!

 

 

 

Min erfaring er at svinghjul ikke nødvendigvis betyr ustabile vogner.

Jeg har aldri opplevd f.eks Easywalker Sky som ustabil, men ville gått for en med 4 faste hjul til f.eks sovevogn i barnehagen ol.

Og selvfølgelig kanter en 3hjuling raskere enn en med 4 om ungen klatrer ut og inn av den selv (men det er jo opp til deg;))

 

 

 

Litt korte svar, men les litt lengre opp i tråden så har jeg skrevet litt mer om disse vognene.

 

Spør gjerne om du lurer på noe ang disse eller andre merker. Dette er de jeg ville anbefalt deg, men har erfaringer med flere også:)

 

 

*Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Nå må jeg skuffe deg, for jeg har desverre ikke erfaringer fra søskenvogner:(

 

Har selv tenkt at Phil&Teds må være geniale siden ungene sitter bak hverandre, noe som gjør at man slipper en stor og bred vogn.

 

Har du sett den nye til Mountain Buggy? Mener det er noe av det samme konseptet som Phil&Teds.

-men denne er såpass ny at det nok er vanskelig å få tak i rimelig brukt.

 

Skulle jeg trenge dobbelvogn ville jeg absolutt vurdert Emmaljungas Nitro City eller Easywalker(store bagger)

 

Men.. om jeg kunne valgt fra øverste hylle, ville jeg uten tvil gått for den nye Bugaboo Donkey...

 

 

Men nå var jeg jo ikke på rett spor her..;)

Har desverre ingen gode råd til deg. Annet enn å bruke litt tid på google til å finne tråder der andre har diskutert emnet før..

 

 

Lykke til:)

 

 

*Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Har du erfaring med ABC Cobra Design barnevogn? Synest den ser veldig fin ut og har kommet best ut i test. Vil ha en lett trehjuling, men er redd for å plutselig måtte kjøpe ny vogn i tilfelle den blir for liten. Likte også at orisen på denne vogna var veldig lav, men samtidig blir man litt betenkt når andre vogner er dobbelt så dyre. Jeg lurer egentlig på om dette er en bra vogn fra nyfødt til ca 1,5-2 år.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,

 

Godt med en ekspert! :-)

 

Vi skal kjøpe vår første vogn til et maibarn. Vi bor litt landlig til med både grusveier og stier lett tilgjengelig + litt bymiljø. Trenger derfor en vogn som er egnet i alle typer terreng. Vi bor ved sjøen, så vi er også litt værutsatt. I tillegg er både jeg og husbonden høye, så vi må regne med at vi ikke får en pygméunge.

 

Jeg tenker at det hadde vært en fordel med en bag som ikke er alt for tett i og med at den først og fremst vil bli brukt i sommerhalvåret, og en solid sportsdel som tåler vinterNorge.

 

Jeg har kikket så vidt på Emmaljunga City Cross, egentlig fordi vi kjenner folk som har den og er fornøyde, mannen min fikk anbefalt Easywalker Sky.

 

Har du noen preferanser mellom de to, og har du eventuelt alternativer vi heller burde se på?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt P&T Vibe og den var ikke praktisk til to tette.. Det er vanskelig å "tre" nedi søskenet i setet bak, spesielt på vinteren med pose/dress. Hodet på søskenet som sitter bakerst blir raskt for høyt og da fungerer ikke hvilestillingen lenger. Dessuten var Vibe vond i håndtaket, som gjorde håndleddene mine vonde, de to andre P&T søskenvognene har vanlig håndtak. Den var tung å parere når man har to barn i vogna og kjører på litt skrå vei. Ikke en vogn jeg vil anbefale. Jeg har også hatt ABC Zoom og den var supertung å trille alle andre steder enn i kjøpesenteret, tyngdepunktet ble helt feil. Det samme blir det feks med iCandy-vognene.

 

Hilsen ikke HI :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt! Å superkoselig at du tar deg tid til dette :D

Er helt ny i denne vognverden, og uansett hvor mye jeg leser så fester det seg ikke helt..

Jeg SKAL ha emmaljunga, men står mellom city cross, edge og mondial.. har forstått det slik at det mest er utsende-forskjell på edgen og mondialen.. klarer ikke bestemme meg for hvilken som er finest heller ;)

 

Så har du noen tips til hvordan jeg bør velge? I tilfelle en av de har noen bedre kvaliteter..

Får vinterbarn, så størst mulig bag er fint.. selv om vi ikke har bil og derfor er avhengig av buss, og har lange bakker hjem.. kan jo bli tungt

 

Bor i Finnmark, så er viktig med en stor og stødig vogn som går på all føre.. men det vet jeg at alle vognene fra emmaljunga klarer, right? :)

 

Å sist, hva er forskjellen på alle disse, kontra smart duo? finner så lite fakta om den på nett, og står jo ikke noe på hjemmesiden? er den dårligere? har fått inntrykk av at den er endel billigere

 

takk for svar :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har desverre ingen erfaringer med denne.

Men at den kom best ut i test av totalt 11 vogner, og fikk best score, tyder jo på at det ikke er noe billig skrammel;)

 

Det er ikke alltid de dyre vognene er de beste. Ta f.eks Bugaboo, så syns ikke jeg at den er verdt oppmot 10.000kr når man ser på kvalitet og brukervennlighet.

 

På vognverden.no står det:

"Denne vognen ble best i test da Forbrukerrådet testet 11 vogner i 2010, og her er konklusjonen deres: ”ABC Design Cobra er best i denne testen. Den er sikker og stabil, behagelig å håndtere og ryggen kan enkelt justeres. Vognen slås enkelt sammen, den er grei å få i bilen, den klarer skarpe svinger, og er god i terrenget. Med adapter kan den også brukes for bilstol”

 

Cobra er en liten og nett vogn med 3 hjul, som leveres komplett med hardbag og sportsdel (kan brukes hele vognperioden)."

 

 

Det at det følger med både sportsdel og bag er jo knall til den lave prisen. Men jeg ville googlet litt og sett om det er noen som har diskutert denne vognen på forum tidligere -det er helst der man kan lese om erfaringer fra folk som har prøvd vognen på ordentlig:)

Og om du har mulighet, ville jeg absolutt dratt å kjent litt på vognen. Testet den litt i butikken, da får du feelingen på kvalitet, høyde, plass ol:)

 

 

Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg mer da jeg ikke har prøvd denne vognen selv, men håper noen andre kan svare :)

 

 

Lykke til hverfall:)

 

 

*Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hærlig med noen som har peiling, og som tar seg tid til å svare oss nybegynnerne! :)

 

Vi får vårt første barn i juni, så vi har god tid. Usikker på hva vi ser etter i en vogn, men vi vil i allefall gå for en kombi eller duovogn.

 

Ønsker en type som er:

- enkel å slå sammen og ta med i bil

- 4 hjul

- regulerbart håndtak (stor høydeforskjell på oss...)

- mulig å ha barnet vendt mot meg i sittedelen

- grei å kjøre i snøføre

 

Vil du anbefale duovogn eller kombivogn?

 

På forhånd tuuusen takk for hjelpa! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg ville ikke valgt en av de typiske byvognene siden du kommer til å gå på stier og grusveier. -Da mener jeg vogner som Bugaboo, Emmaljunga Nitro City, Brio Go osv. De små hjulene setter seg lett fast i dumper og graver seg litt ned i myk grus.

 

Du må tenke på om du vil ha en sportsdel der du kan se ungen eller ikke. Det er vel det viktigste før du ser på vogner.

 

Emmaljunga City Cross har en liten bag, men en knallgod og lun sportsdel som du kan ha vendt mot deg.

 

Easywalker Sky har STOR bag, men en sportsdel som er vendt fra deg og dermed ikke like lun i vind og ruskevær.

 

(Har skrevet om begge disse vognene over her)

 

Easywalker SKY er lettere å trille først og fremst fordi den har svingbart hjul foran, men også fordi den har 3 store gode lufthjul (lufthjul er lettere og best å trille), jeg har aldri hatt noe problemer med å komme frem med denne, men det er jo mer stabilt med 4 hjul.

 

City Cross har 4 noe brede hjul som suger seg litt mer til bakken enn lufthjul som gjør den litt tyngre (ikke mye altså!) men så må du bruke krefter hver gang du skal svinge siden den ikke har svingbare forhjul. Den er noe lav i handlekurven så det hendte at vi dro med oss en del snø når det ikke var nybrøytet.

 

 

Her er min pluss og minusliste utifra mine erfaringer på disse 2 vognene:

 

City Cross:

 

Pluss:

-Lett å løfte

-God sittecomfort i sporsdelen

-Gode sittestillinger og lett å stille inn

-Slås sammen i en del

-Lun og god kalesje +fottrekk

-Integrert myggnett

-Justerbare fjæringer

-Sittedel mot deg

-God på både asfalt og i terrenget

 

Minus:

-Ikke svinghjul

-Ikke lufthjul=tyngre å trille

-Lav sittedel

-Lav handlekurv så soper med seg snø på vinteren

-Liten babybag

-Hjulene får lett knirk

 

Easywalker:

 

Pluss:

-Lett å trille med gode lufthjul

-God integrert solskjerming

-Lun og god liggestilling

-Stor babybag (større enn Simo)

-Svingbart forhjul

-God fjæring

-Lett å legge sammen

 

Minus:

-Den ekstra solskjermen er hvit og blir fort slitt

-Ikke vendbar sportsdel

-Trang og liten handlekurv

-Vanskelig å komme til handlekurven når ryggen er nede/med bag

-Ikke justerbart fotbrett

-Bumperbaren unødvendig langt borte fra barnet

-Stort og klumpete regntrekk

-Kan ikke legges sammen uten at alt i handlekurven faller ut

-Ikke full sittestilling

-Tungvind regulering av ryggen

 

 

 

Håper du ble noe klokere hvertfall:)

 

Bare spør om du lurer på noe mer:)

 

 

 

 

*Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Da er jo saken enkel om du har bestemt deg for Emmaljunga;)

 

Enten så kjøper du Edge eller Mondial og bruker denne til poden ikke bruker baggen lengre, og kjøper deg en City Cross (om du går mye tur) eller en Nitro City(om du er mye i byen og på senter).

 

Eller så går du rett på Nitro eller City Cross med en gang.

 

 

Edge og Mondial er så store og tunge at det er mange som kjøper enten ny eller en tilleggsvogn når babyen vokser ut av baggen.

Vognene er superlune og stødige og gode som babyvogner OM du ikke er mye på cafe og rundt i butikker. Men som sportsvogner er de store og tunge, spess når ungen blir 10kg +

 

City Cross og Nitro City har helt lik bag og sportsdel, her er det understellet som er forskjellig.

Baggen er kort og kan ikke brukes like lenge som de over, men sportsdelen har full liggestilling og er superlun og god med den store kalesjen+fotposen at det gjør ikke noe.

 

Jeg ville ikke valgt de største om jeg ikke gikk stort sett i skog og på grusveier.

 

Smart Duo er i samme klasse som Edge og Mondial og er en del tyngre enn City Cross.

 

 

Fikk du greit svar? Du må bare bestemme deg for stor og tung med stor bag eller liten og lett med liten bag;)

 

 

Bare spør om du lurer på noe mer;)

 

 

*Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...