Gå til innhold

Bursdag på julaften


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er en liten mulighet for at fødselen her kan skje på julaften eller der omkring. Synes det er litt kjip for den lille gutten jeg venter på. Noen andre som stresser med dette??

Ikke så mye man kan gjøre fra el til, vil jo helst at ting skal skje naturlig og av seg selv, jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har tenkt litt på dette... men tenker at så lenge babyen er frisk og rask er jeg kjempe fornøyd:) Kan jo alltids feire bursdagen på en annen dato:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har termin 26. og har tenkt på fødeselsdagen litt av meg selv, men mest fordi så mange rundt synes synd på meg og barnet om det blir julaften. Jeg synes ikke det er synd på noen av oss, for det var lenge usikkert om det ble noe barn i det hele tatt og nå er jeg bare kjempefornøyd om alt går bra tiden ut. Selvfølgelig er det mest praktisk om det blir hvilken som helst dag utenom julaften, men regner med at vi isåfall klarer å lage noen hyggelige tradisjoner som gjør det til en fin bursdag også. Uansett veldig spennende tid dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra holdning, jeg lar meg inspirere:)

Det viktigste er at fødselen går bra og barnet har det fint. Så får vi mamma'ne bare være litt ekstra kreative når det gjelder å få den unike bursdagsbarn følelsen når det er julefeiring på gang samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...