Gå til innhold

Mange stygge navn for tiden.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

On 3/21/2018 at 6:05 PM, Anonym bruker said:

Om du synes posten er unødvendig kunne du jo latt den ligge i fred, som den har gjort siden 2011....

Anonymkode: 36dea...255

Hvis noen, feks et barn, googler navnet sitt og det er nevnt her, vil man lese det som står. Da fortjener man å også finne en annen type kommentar. 

Anonymkode: 0e4e2...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 3/21/2018 at 10:28 AM, Anonym bruker said:

Her er jeg faktisk enig med deg. Dytte opp en gammel tråd for å fortelle at det er unødvendig å diskutere navn. Nå er den lettere søkbar på dib óg.

Anonymkode: 8ed22...7f2

Fordi den er svært søkbar på Google. Det betyr at hvis noen, feks et barn, googler navnet sitt og det er nevnt her, vil man lese det som står. Mange litt sjeldne navn som er nevnt, og de får ikke så mange andre treff på Google. Da fortjener man å også finne en annen type kommentar. Og bare for å understreke igjen til de som finner navnet sitt her: alle navn er valgt fordi noen synes de var skikkelig fine! Bær det med stolthet og ikke bry dere om de som skulle mene noe annet. :)

Anonymkode: 0e4e2...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Fordi den er svært søkbar på Google. Det betyr at hvis noen, feks et barn, googler navnet sitt og det er nevnt her, vil man lese det som står. Mange litt sjeldne navn som er nevnt, og de får ikke så mange andre treff på Google. Da fortjener man å også finne en annen type kommentar. Og bare for å understreke igjen til de som finner navnet sitt her: alle navn er valgt fordi noen synes de var skikkelig fine! Bær det med stolthet og ikke bry dere om de som skulle mene noe annet. :)

Anonymkode: 0e4e2...7eb

Og det kommer fra den dusten som letet opp tråden, for så å lage innlegg så den ble dyttet opp og fikk nytt liv :roll:  Kjempesmart:kari:

Anonymkode: ca22f...bde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Fordi den er svært søkbar på Google. Det betyr at hvis noen, feks et barn, googler navnet sitt og det er nevnt her, vil man lese det som står. Mange litt sjeldne navn som er nevnt, og de får ikke så mange andre treff på Google. Da fortjener man å også finne en annen type kommentar. Og bare for å understreke igjen til de som finner navnet sitt her: alle navn er valgt fordi noen synes de var skikkelig fine! Bær det med stolthet og ikke bry dere om de som skulle mene noe annet. :)

Anonymkode: 0e4e2...7eb

Du har litt av jobb foran deg, hvis du skal gå gjennom alle tråder hvor det snakkes negativt om enkelte navn. Lykke til, gale dame!

Anonymkode: f942f...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker vel egentlig ikke på noen navn som stygge. Men det er ofte jeg tenker at navn er satt sammen på en litt uheldig måte. Leoander Lorentzo og Felix Richard for eksempel.. 

Anonymkode: 3587d...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fordi den er søkbar. Det betyr at hvis noen, feks et barn, googler navnet sitt og det er nevnt her, vil man lese det som står. Da fortjener man å også finne en annen type kommentar. Men for min del kunne tråden definitivt helst vært sletta.

Anonymkode: 0e4e2...7eb

Og når du drar den opp blir den LETTERE søkbar.

Skjønner du snart deg selv som moralens Tante Sofie, men jeg tror du overvurderer egen påvirkningsevne her. Det er kanskje du som har dratt opp mer "gammelt ræl" i irettesettelsens navn?

Om du unngår dette blir det mindre sannsynlig at fremtidens Karolidinha og Christemil søker seg frem til dette. De kommer sikkert til å bruke mye tid på å lete opp 20 år gamle tråder på et babyforum....

Anonymkode: 36dea...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 3/27/2018 at 9:24 AM, Anonym bruker said:

Du har litt av jobb foran deg, hvis du skal gå gjennom alle tråder hvor det snakkes negativt om enkelte navn. Lykke til, gale dame!

Anonymkode: f942f...72a

Det har jeg ingen planer om, men jeg er helt fornøyd med at jeg tok meg tid til det denne gangen, og jeg kjenner meg veldig lite gal av den grunn.

Anonymkode: 0e4e2...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/27/2018 at 9:14 AM, Anonym bruker said:

Og det kommer fra den dusten som letet opp tråden, for så å lage innlegg så den ble dyttet opp og fikk nytt liv :roll:  Kjempesmart:kari:

Anonymkode: ca22f...bde

Du trenger ikke å være enig med meg, men å kalle meg dust synes jeg er veldig unødvendig. Jeg fant tråden fordi jeg googlet et av navnene og dette allerede var det øverste som kom opp. Jeg kjenner flere barn som har det navnet, så jeg gjorde det jeg ville ha satt pris på at noen gjorde hvis jeg var ett av de barna. Nemlig å understreke at navnet deres kan være betydningsfullt og flott selv om enkelte voksne tydeligvis har behov for å dele sin negativitet også om sånt. Kan være viktig for noen selv om du ikke skjønner det.

Anonymkode: 0e4e2...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåler ikke navn som Svale, Nova, Ask, Embla, Lykke, Lilja, Sol, Constanse, Eir.. Andre må gjerne bruke det altså! Men her i heimen er det elt uaktuelt 🙊 Venter barn (første) og jeg er veldig spent på klasselistene når de begynner på skolen.. En haug med årstider, tresorter osv :) 

Anonymkode: 104a5...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du trenger ikke å være enig med meg, men å kalle meg dust synes jeg er veldig unødvendig. Jeg fant tråden fordi jeg googlet et av navnene og dette allerede var det øverste som kom opp. Jeg kjenner flere barn som har det navnet, så jeg gjorde det jeg ville ha satt pris på at noen gjorde hvis jeg var ett av de barna. Nemlig å understreke at navnet deres kan være betydningsfullt og flott selv om enkelte voksne tydeligvis har behov for å dele sin negativitet også om sånt. Kan være viktig for noen selv om du ikke skjønner det.

Anonymkode: 0e4e2...7eb

Du framstår ikke akkurat mindre gal ved å utdype...

Anonymkode: f76aa...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det var en fin tanke av deg.:) 90% av damene på DIB er surmaga grinete damer som ikke har annet å gjøre enn å spre negativitet. Takk og farvel til denne tråden:)

Anonymkode: 55fe4...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Syntes det var en fin tanke av deg.:) 90% av damene på DIB er surmaga grinete damer som ikke har annet å gjøre enn å spre negativitet. Takk og farvel til denne tråden:)

Anonymkode: 55fe4...49b

"Alle andre er så negative, sure og grinete og sprer så mye negativitet", ropte hun, "bare JEG er positiv og drysser blomster på min vei!" 

Jadda.

Anonymkode: f76aa...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...