Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere??


malko

Anbefalte innlegg

Hvor mye har dere lagt på dere?? Her øser kiloene seg på :-( Men er godt vant, da jeg har lagt på meg over 20 kg i første svangerskap og 30 kg i nr 2, håper det ikke blir 40 den her gangen... Godt man er et vandrende meieri etterpå, så man får av seg d meste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ikke amme, så mister ingen "gratis" kilo der gitt... Jeg er på -1kg nå. Gikk ned 7 kg den første mnd, og har gått opp 6 kg igjen.. Med de to andre la jeg på meg 25kg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagt på meg 6 kilo til nå, uke 24 i dag:).. Kiloene begynte å komme i uke 15. De to siste ukene har eg godt opp 0,5 kilo, så håper at det stagner nå.

La på meg mest rundt uke 20 med første mann også,så stagnet det etterhvert. Håper det er likt denne gangen. Med første mann gjikk eg opp 9 kilo, men blir vell litt mer denne gangen rekner eg med. Spennende å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gått opp 800 gram. Har noe å ta av, men fordøyelsen min funker mye bedre nå enn før jeg ble gravid, jeg har ikke kastet opp i det heletatt og jeg har ingen usunne cravings, meeeeen, jeg bare venter på kiloene.. tidligere har jeg jo gått opp bare jeg ser på en brødskive...er 22+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uke 25, opp 9 kg. Bryr meg lite - det renner av (gjorde ihvertfall det sist), og mannen syns jeg er så fin og frodig som gravid, er tynn ellers ;)

 

Hvor mye har HI lagt på seg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 23. uke, og har lagt på meg 1 kg... Er ikke dette lite? Jeg ser jo at det er store forskjeller her, men synes snart at jeg burde legge på meg litt mer, står jo i så mange gravidkalendere at det er vanlig med vektøkning på 5 - 7 kg nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Her raser også kiloene på (i hvertfall når man regner % utfra normalen).

 

Veier opprinnelig 50 kg og har lagt på meg 8 kg (veier nå 16% mer av min normale vekt).

 

Er 26 + 3 og ettersom jeg ennå driver å klatrer så merker jeg fort at kroppen veier endel mer og at hodet mitt fortsatt tror at jeg veier 50 kg og blir overrasket hver gang hvor mye mer jeg må ta i for å komme meg oppover i veggen. Blir uansett veldig effektive treningsøkter siden jeg fort blir både andpusten og svett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 27, lagt på meg 6,5 kg. Akkurat like mye som på samme tid i forrige sv.skap :) Tilsammen forrige gang ble det nøyaktig 12 kg. Satser på det denne gangen og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24+5 og opp 3 kg. Det er akkurat halvparten i forhold til svangerskap nr 1. Den gang gikk jeg opp 10 kg, og var ikke overvektig.

 

Denne gang er jeg overvektig og skal være lykkelig om jeg bare går opp 5...

 

I både svangerskap nr 1 og 2 raste jeg ned 13 kg i løpet av de 2 første mnd, og håper å gå opp minst mulig og rase ned 13 kg...

 

Er jeg så heldig (opp 5 ned 13) så er jeg endelig nede på normal BMI igjen...Men vil likevel ha 8-10 kg til jeg skulle ønske å gå ned.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forrige svangerskap (tvillinger) gikk jeg ned en kilo. Skal sies at de ble tatt ut i uke 27+3. Ikke dårlig form i det hele tatt.

Nå er jeg i uke 24, og jeg har gått ned ca åtte kilo - ikke dårlig form i det hele tatt nå heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lagt på meg 13 kg, er inne i uke 27... men håper kiloene raser av etterpå, verre med mannen som er gått opp 8 kg :) he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he det er vel litt værre med mannen å ta av ja tenke jeg :-)

jeg har gått opp 12 kg, og det føles ikke bra... Alle klærne strammer her og der, men har kjøpt en del gravid klær nå, så det går bedre... Noen som vet om nå gravid klær butikk som ikke er alt for dyr? Utenom HM. Må vel prøve å finne noen fine juleklær ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann..jeg er innom her ifra tid til annen, men ike vært aktiv.....jeg er også på utkikk etter noen fine gravidklær til julen....har vært på HM og kjøpt noe, men kunne tenkt meg noen bukser som er litt fine...topper finner jeg alltids......

 

jeg er i uke 29 nå og jeg er fremdeles på -2kg....jeg har noen kilo fra før, så verken jeg eller jordmor klager.......så nå må jeg bare møte julen og målet mitt er å gå opp maks 2kg i julen..har store planer om å gå masse tur....i forrige svangerskal gikk jeg opp 28kg....og mistet 12 under fødselen, men så sa det stopp.....men da var jeg bra slank når jeg ble gravid også.....ha en super dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

er 32+2, og opp 11 kilo, merker at vekta ikke går like fort opp nå når eg passer mer på hva eg putter i munnen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå (34+3) gått opp 13 kg dvs. 5 kg siden sist jeg svarte på tråden for 8 uker siden... ligger vel ann til å ende opp på ca 17 kg totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå kommer kiloene for fullt.

14,5 kg til nå ;) og 2,5 av de var på én uke!

 

Spent på kontrollen i morgen, har ikke vekt hjemme. Mistenker at kroppen har begynt å lagre en del vann allerede, 32+4 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...