Gå til innhold

Da er jeg også høygravid!


Luftig med nr2 på vei*Høygrav*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk og pris for det, sier jeg bare. :) Noen dager til nå, så er vi fødeklare også. :) Om en uke er lillebror her hjertelig velkommen til verden, så da blir det spennende å se når det setter igang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det du har termin? Og når er det vi kan regne oss som fødeklare? Føler meg temmelig fødeklar allerede jeg da, hihi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 17. desember. Sånn som jeg har forstått det, så er man fødeklar når en er 37+0 for da er ikke babyen prematur lenger, og da kan det igrunn skje når som helst. :) For min del blir det på onsdag. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha...håper du det skjer før tiden da? For min del kan det godt skje litt før tiden så lenge alt går bra. Har forresten termin 28 des.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig det skjer før termin ja. Går jeg på overtid så blir jeg igangsatt senest i romjula, og det er jeg ikke interessert i. Jeg vil helst at lillegutt skal slippe å ha bursdag heeeelt oppi jula. :P Ille nok å ha bursdag i desember om det ikke skal være klint inntil julaften. :P Hehe... Men jeg hadde tegningsblødning igår kveld da, så jeg håper at det skjer noe før termin. Neste helg hadde passet fint. :P Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...