Gå til innhold

depresjonene mine ødela forholdet mitt, treng hjelp til å fikse det igjen..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei! eg har ei fantastisk datter og en fantastisk far til barnet. vi hadde en pause i svangerskapet mitt. men han kontaktet meg ofte for å si han savnet meg så eg merker at han angret. når eg kontakta han igjen, gjekk det bra. og han likte meg fortsatt da, og eg ville ha han tilbake. men plutselig blei eg drit deprimert og eg blei sint og kranglete for alt, plutselig følte eg at han ikkje ville ha meg lengre skøl om det ikkje stemte. vi kranglet for at han kom for skjeldent, han begynte å grine noen ganger fordi eg var så sint på han. og da endte det opp med at når han ville komme for å kose med meg så avviste eg han, og når eg sa eg ville ha han tilbake avviste han meg fordi han ville bruke tid osv, og dessuten kranglet vi hele tiden. så da gjekk det som det gjekk og han fant seg ei anna som han ikkje kranglet med og som ikj var deprimert. og der satt eg drit deprimert og aleine med eit barn. eg kranglet mye mer mora mi den perioden og. og eg taklet ikkje tilværelsen så det endte med at eg flyttet. eg var så sint på han fordi han fant ei anna og fordi han ikj tok ansvar for barnet og fordi han ikkje likte meg lengre. så eg knakk sammen. og fekk skikkelig angstanfall. eg elsket jo han. men no når eg har flyttet og eg har budd 1 år i denne nye byen i fred har eg begynt å komme meg, eg har fått et støtteaparat her som har hjulpe meg. 1 år uten møte med faren til barnet kontaktet eg han. no har eg møtt han. eg har prøvd å forandre på han og spurt om råd og det har funket til sluttt. han viste at han brydde seg mye om barnet og farsinstinkte var komt fram. han sendte mld etterpå og takka for besøket. vil fortsatt ha han tilbake og eg føler interessen for meg har vokst litt. no har vi ikkje krangla og eg er ikkje deprimert, men han vil sikkert bruke mye tid siden vi har barn ilag. men det er så lenge siden vi har vært nær kvarandre no at eg tør ikkje prøve meg heller, merker det er sikkelig vanskelig å ta på han elr noe fordi vi har ikkje hatt et sånt forhold på lenge men har veldig lyst. noen måte eg kan prøve meg på igjen? er redd for å mista interessen hans for meg igjen. trur ikkje eg bør snakke om forhold no heller vist han vil trekke seg unna da. noen "smart" måte å prøve seg litt uten at det er for skummelt?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Første spørsmålet er jo har han fortsatt en annen eller er han singel.

Og det er nok en sjanse at selv om han sikkert er litt glad i deg enda har han lagt deres forhold bak seg.

Jeg tror du gjør best for barnet din sin skyld om du prøver å være bare venner med han.

Om han er singel og dere får et godt forhold som venner kan dere jo gjøre ting sammen, om dere blir sammen igjen og det ikke funker vil barnet få en mye større savn etter pappa denne gangen da det nå er stort nok til å forstå at pappa plutselig ikke er der igjen i hverdagen.

 

Og om man er gode venner og trygge på hverandre på den måten kan man senere ende som et par om det er det begge ønsker og da har man muligens litt bedre base å gå på ved opp eller nedturer.

Og dere må snakke godt ut om hva som skjedde sist gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...