Gå til innhold

Noen som er ifra Skedsmokorset?


Bolle-i-ovnen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har nettopp flyttet fra sk.korset til nes.ikke så langt unna;)

 

jeg er 29, venter mitt første:) hvem er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at det var noen som svarte=) Jeg har nettopp flyttet til Skedsmokorset, kjenner ingen her, så hadde vært hyggelig å blitt bedre kjent med dere. Jeg er 25 år, har en datter på 2,5 år og venter en unge til i begynnelsen av neste år.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 37 år og venter nr. 1 i begynnelsen av mars. Flyttet til Skedsmokorset i januar i år, så kjenner heller ikke så mange her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bodd i Nittedal et par år, men har ikke blitt kjent med noen ennå. Veldig koselig å bli kjent med noen i nærområdet :) Vi venter min første i mars. Mannen har to fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi kunne jo fått til et treff i Januar, for regner vel med at de fleste har nok å styre med nå like før jul. Hva med andre uka i Januar? Noen som har forslag til hvor vi kan møtes?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Januar høres bra ut :) Er Skedsmosenteret et passende sted å møtes? Hadde ihvertfall vært fint å slippe å reise inn til Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig at vi kan droppe å reise inn til Oslo. Jeg tenker enten her på Skedsmo som deg, eller Lillestrøm. Det er liksom nærmeste sted sånn sett med mer muligheter til restauranter, kafeer osv..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Hadde vært hyggelig å blitt kjent med andre i området.

Hva sier dere jenter? Skal vi prøve å få til et treff? Hva passer best? Kveldstid eller dagtid? Jeg jobber 50% så kan få til begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært så morsomt å bli kjent med dere. Passersom sagt alle hverdager etter kl 17, untatt tirsdager da kan jeg ikke før etter kl 19. Kan selvsagt i helgene også, men de er litt "hellig" og går til avslapping og "lading av batteri", unger, hus og heim :-). Hørtes kanskje ikke så avslappende ut hehe, men det er deilig å bare gå hjemme i joggebuksa og ikke ha noen planer.

Endret av Liten skatt i mage <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg passer torsdag :-) men på treff siden så er det en del flere som er med onsdagen, passer det for deg Fru Eriksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vært her på lenge jeg nå, men bli gjerne med på ett treff! Kan både onsdager og torsdager stort sett :) Må bare huske å følge med her.! .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg passer torsdag :-) men på treff siden så er det en del flere som er med onsdagen, passer det for deg Fru Eriksen?

Jeg kan få til onsdag :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...