Gå til innhold

Klarer ikke å glede meg....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nå kun få dager igjen til termin og føler jeg bare får det tøffere og tøffere. Har i dette svangerskapet bekymret meg mye for at barnet ikke skal være friskt. I tillegg sliter jeg veldig med fødselsangst. Så nå når jeg vet at fødsel er nært forestående har jeg bare lyst å gråte hele tiden. Bekymrer meg for alt og er rett og slett redd jeg er på vei inn i en svangerskapsdepresjon..

 

Jeg klarer ikke å glede meg til ungen kommer ut fordi jeg er så redd for at det enten skjer noe under fødselen, eller at ungen ikke er frisk.. I tillegg kvir jeg meg enormt til fødselen, selv om jeg har vert til samtaler på sykehuset.. Når folk sier ting som: Tenk nå er h-n her snart så klarer jeg ikke å kjenne glede og si at ja, det skal bli herlig.. Tør ikke ta det for gitt at alt går bra og at det blir fantastisk å endelig få h-n ut... Uff, det er rett og slett pyton å ha det slik, og jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å holde ut de siste dagene... Er bare så redd......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Ha du født? Skjønner litt hvordan du har det.. Har selv lenge igjen til termin, men er så redd for å føde denne gangen, og for at babyen skal være syk eller bli skadet under fødselen. Hjelper liksom ikke hva noen sier, hverken familie eller helsepersonell. Blir egentlig bare provosert når de sier at "det kommer til å gå så bra".

 

Sender deg en klem og håper virkelig du får en ok opplevelse! Skaff hjelp tidlig hvis du sliter etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...