Gå til innhold

Hvor tung var du når du ble gravid(høyde har jo også mye å si) og ble du lett gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg selv veide nesten 100 kilo, og da stoppet mensen helt, hadde da prøvd i 1 år.. Så nå er det ingen eggløsninger lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første gang: ca. 108 kg. Jeg brukte laaang tid (flere år) på å bli gravid, har trolig PCO selv om jeg aldri har sjekket meg for det. Jeg var ikke sånn infernalsk forsøker, da, som tok EL-tester og sånt, så det kan jo også ha noe med saken å gjøre.

 

Andre gang: ca. 105 kg. Gravid på første forsøk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang 97 kg. Brukte et år på å bli gravid

Andre gang: 108 kg. Satt på første forsøk :)

Når dette svangerskapet er over blir det slanking!

Jeg er 171 cm høy og jeg er 34 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. eg var 114 nå siste gang når eg ble gravid. Ble gravid uten å igrunn prøve vi hadde bare snakket om vi sku ha nr3 eller om vi sku nøye oss med dei 2 herlige vi har fra før. Så gjekk de 1 mnd og 2 så sto eg med en test som ga oss svaret. :-) er nå 28 uker og veier forsatt 114 kg. eg er 153 over bakken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 1.74 og veide 108 første gang(klarte det på 3 mnd)

andre gang veide jeg 112 og klarte det på første forsøk. Har mensen som forskyver seg 1-3 ganger i året men somregel holder den seg stabilt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første svangerskap var jeg 88kg, var ikke et planlagt svangerskap så vet ikke hvor lang tid det tok å bli gravid. På slutten av det svangerskapet var jeg 99kg. Gikk rett ned igjen etter fødselen.

Denne gangen var jeg 97 kg, og det tok 3 "forsøk" så var jeg gravid:) er nå 36 uker på vei og er 96kg, så det er jeg veldig fornøyd med. Så blir spennende å se hva vekten sier etter fødselen. Har fått mindre rumpe og lår så er fornøyd med det.

Nå gleder jeg meg til å IKKE være gravid mer:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide 84 kg forrige gang og ble gravid da kondomet sprakk. Denne gangen veide jeg 95 kg og det gikk på første forsøk. Er 166 høy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

116 kg når jeg ble gravid, oppdaget MA i uke 9 og måtte ta abort, ble gravid igjen måneden etter (118 kg) og er nå i uke 30. Jeg er 1,69 høy.

Mensen + eggløsning har alltid vært på plass =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veide 115.9 og gikk ned til 106.6. ble gravid med en gang da. Begynte heller ikke prøve før jeg hadde gått ned.

 

men ganske sikker på at det hjalp å gå ned selv om jeg enda er tung.

 

er i uke 24 i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med nr 1,veide jeg 85..

med nr 2,veide jeg 91..

denne gangen er jeg ikke helt 100%,men på første kontroll veide jeg 99.."bankibordet"har jeg gått ned 1 kg,i stedet for opp på 2 kontroll:)

Jeg er 165 høy.

 

Med første brukte vi vel et år,men jeg gikk på p-sprøyta og tror den hadde mye skyld i at det ikke ble noe før..nr her var en suprise;)hehe 2 år etter:)

nr 3,var jo litt sånn "håper det skjer men om ikke jaja"det tok da ca 4,5 år..må vel og nesten si at jeg har endometriose og den er nok og sikkert litt delskyldig..ift til problematikken min,vil jeg jo si at jeg ble lett gravid..og gynekologen min på sykehuset syntes det var utrolig jeg hadde fått barn i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er gravid for tredje gang og har blitt gravid lett hver gang. Nå siste gang er det faktisk bare en gang vi droppet prevensjon, så føler meg ganske fruktbar selv om jeg er 100+. Var 107 første gang gikk opp til 115, var 105 andre gang og gikk opp til 125 (tungt!). Nå er jeg gravid igjen og startet på ca 102. Har som mål og ikke ende på mer enn 112. Forrige gang vare det litt i tyngste laget synes jeg. Så nå er det trening og sunt kosthold som gjelder:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang veide jeg 85 kilo og ble gravid ved et "uhell". En gang å så kom en travel liten gutt 9 mnd seinere. Denne gangen veier jeg 95 kilo og ble gravid på andre forsøk. Det er mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med nr 1 var jeg 90 kg. gravid på pillen hadde ikke glemt den heller...

med nr 2 var jeg 110kg gravid 2 dager før mens!!!! hadde bare sex 1 gang den mnd....

med nr 3 110 kg 11 pp

med nr 4 110 kg gravid før vi rakk å begynne å prøve....

 

er 169 høy, har gått ned i vekt i de 3 siste svangerskap... svangerskapsdiabetes denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

176 høg..

 

Første gang - 77kg. Opp 31kg. Gravid på første eggløsning etter jeg ble sammen med faren.

Andre gang - 89kg. Gravid på første eggløsning etter fødsel,men aborterte pga 0 foster.

Tredje gang - 89kg. Opp 27kg. Gravid på første eggløsning etter jeg mista.

Fjerde gang - 95kg. Opp 27kg. Gravid på pillen. - tvillinger

Femte gang - 98kg. Gravid på første eggløsning etter fødsel. Altså 8uker etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide 98 kg da jeg ble gravid, og det skjedde på første forsøk :) Hadde gått ned 20 kg i forkant og brukt tid på å bli kjent med syklusen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 158 cm.

Nr 1: 48 kg gikk opp til 84 kg

Nr 2: 87 kg gikk opp til 106 kg

Nå på nr 3: 87 kg

 

Vanskelig nå i julen. Men jeg håper at jeg ikke går opp så mye. Jeg slet veldig på slutten nå sist med nr 2. Og jeg har utrolig vanskelig for å ta av meg kg igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...