Gå til innhold

Hvor skal du føde?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tenk på alt som er tilgjengelig på KK hvis noe skulle gå galt eller at barnet trenger ekstra oppfølging.. Hadde ett fantastisk opphold på barsel. 3 dager enerom med far, herlige jormødre og god mat :)

 

enerom??? hvordan i alle dager fikk du det til på KK - og når?

 

Voss har ikke barneklinikk så er vel sånn sett det som er forskjellen...

 

Fikk det i november 2010. Var ett tomannsrom da, men vi var alene i 3 dager. Kjempe deilig! Flere som hadde det når jeg var der smile.png

 

Jeg fikk ikke føde på voss (ville dette opprinnelig) , da det var risiko svangerskap og voss ikke hadde den medisinske kompetansen. Håper du får ett like fint opphold som meg uansett hvor du føder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I tilfelle ved trong for spesiell oppfølging og behandling i graviditeten og/eller under fødselen, tilviser vi til Kvinneklinikken i Bergen. Til dømes vert tvillingar og diabetikarar forløyst ved KKB i Bergen.

 

 

Hentet fra voss sykehus sin hjemmeside. Var her jeg falt inn under og det jeg mente med at Voss ikke kan tilby det samme som KK. Ikke noe mer enn det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk det i november 2010. Var ett tomannsrom da, men vi var alene i 3 dager. Kjempe deilig! Flere som hadde det når jeg var der :)

 

Jeg fikk ikke føde på voss (ville dette opprinnelig) , da det var risiko svangerskap og voss ikke hadde den medisinske kompetansen. Håper du får ett like fint opphold som meg uansett hvor du føder :)

 

skjønner! ja, hadde jeg fått enerom på barsel så hadde jeg nok vurdert det på KK, men tviler på at jeg får det..

 

hadde ammeproblemer forrige gang, så derfor tenker jeg mer på voss som et alternativ nå for da er det større sjans for å få mer ro rundt seg - så kanskje jeg får det til denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk det i november 2010. Var ett tomannsrom da, men vi var alene i 3 dager. Kjempe deilig! Flere som hadde det når jeg var der :)

 

Jeg fikk ikke føde på voss (ville dette opprinnelig) , da det var risiko svangerskap og voss ikke hadde den medisinske kompetansen. Håper du får ett like fint opphold som meg uansett hvor du føder :)

 

skjønner! ja, hadde jeg fått enerom på barsel så hadde jeg nok vurdert det på KK, men tviler på at jeg får det..

 

hadde ammeproblemer forrige gang, så derfor tenker jeg mer på voss som et alternativ nå for da er det større sjans for å få mer ro rundt seg - så kanskje jeg får det til denne gangen...

 

Ja synes det var helt supert! Skulle dele rom 2 natten, men de som var der ble sendt på gulsot behandling så da ble det jaggu aleine rom igjen og fikk ha far der siste natten også for da hadde de kapasitet nok. Er nok ikke like heldig denne gangen for nå skal jeg føde på ett lite sykehus med få rom - Kristiansund..

 

Lykke til, og håper du får det til denne gangen :-) (ikke minst en fin fødsel og opphold også da ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tønsberg, termin 18 April. Familiens første prins siden 1976 :) <3

(nærmeste familie da) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...