Gå til innhold

Hvor skal du føde?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Skal føde på Ahus..... Venter et barn..... Hehe

Kjønn har jeg ikke peil på, da den lille ikke vil vise oss noen ting på UL.....

Termin er satt til 10 April

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tidligere lagt inn at jeg skal føde på Ahus, for 3.gang. Er tilknyttet Embla-teamet, er noen andre her det? Gleder meg over å få føde på nye Ahus, men gruer meg til fødsel jo mer det nærmer seg. Termin 9/4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg skal føde på Ahus, og er tilknyttet Embla det. Termin 30.3 (tilhørte maiklubben før rutine-ul, og føder sikkert ikke før i mai :). Fødte der i 2009.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

har tidligere sagt KK, men er begynt å vurdere Voss selv om det er lengre vekke.. Født på KK før og veldig fornøyd med fødselen, men ikke så fornøyd med barsel. Tenker at rolige omgivelser på Voss frister mer enn travle dager på KK - da blir det i så fall tidligst mulig hjemreise..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på alt som er tilgjengelig på KK hvis noe skulle gå galt eller at barnet trenger ekstra oppfølging.. Hadde ett fantastisk opphold på barsel. 3 dager enerom med far, herlige jormødre og god mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voss er et bra sykehus, og eg skjønner ikke hva som de ikke har tilgjengelig som KK har...? De er utrolig flinke der, og man kan absolutt føle seg trygg hvis man velger å føde der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på alt som er tilgjengelig på KK hvis noe skulle gå galt eller at barnet trenger ekstra oppfølging.. Hadde ett fantastisk opphold på barsel. 3 dager enerom med far, herlige jormødre og god mat :)

 

enerom??? hvordan i alle dager fikk du det til på KK - og når?

 

Voss har ikke barneklinikk så er vel sånn sett det som er forskjellen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk det i november 2010. Var ett tomannsrom da, men vi var alene i 3 dager. Kjempe deilig! Flere som hadde det når jeg var der :)

 

Jeg fikk ikke føde på voss (ville dette opprinnelig) , da det var risiko svangerskap og voss ikke hadde den medisinske kompetansen. Håper du får ett like fint opphold som meg uansett hvor du føder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...