Gå til innhold

Hadde dere blitt sur om dere fant bilde av exdama til kjæresten deres?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette har jo sikkert vært diskutert før. Men uansett, var sammen fire år med eksen. Jeg slo opp, vi har ett barn sammen. Han og nydama bor praktisk talt sammen. De omtrent flytta sammen 6 mnd etter han flytta ut fra meg. Hun fant bilder av meg på datan hans og ble sur. Ikke skjønne rjeg hvorfor han fortsatt hadde bilder av meg, men alle nyfødt bilder av treåringen og meg sammen fks ligger på hans maskin. Mulig har han noen lettkledd bilder av meg, men husker faktisk ikke lengre.. Vi har en fortid sammen selv om vi ikke liker hverandre lengre, så hadde hu en grunn til å bli sur da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det synes jeg ikke... :-) Men så mener jeg at man bør klare å respektere at man har en fortid, og at det ikke er noe galt i å ta vare på minnene fra den. :-) Han har vel ikke bevisst tatt vare på bilder av deg som lettkledd, hvis det var hun kom over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvorfor hun ble sur.. Eller hvilke bilder hun snublet over. Han hadde visst bare glemt å slette dem sa han.. Skjønner egentlig ikke hvorfor han måtte fortelle meg det. De hadde visst kranglet og greier.

-Hi-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at eksen min har nakenbilder av meg.. han har også nakenbilder av sin forrige eks som han viste meg. Og en potensielt ny kjæreste har sendt han nakenbilde, og det har han videresendt til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. Håper han har slettet eventuelle nakenbilder av meg iallefall! Huff. Hadde faktisk ikke tenkt over d før nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sendt nakenbilder av kjærsten sin til deg? SÆRT!

 

Ja, jeg har funnet bilder av eksen til mannen, og ja, jeg ble sur. Ikke fordi han hadde de, men fordi han lovte meg at han skulle kaste de (på eget iniativ), men aldri gjorde det. Han sa han hadde gjort det, men jeg fant ut at han hadde gjemt de et annet sted. Så sa han at han denne gangen skulle kaste de, og lovte på tro og ære at han hadde gjort det, men den gang ei. Så han løy, og det ble jeg sur over.

 

At han hadde bilder av typiske ferier de har vært på gjør meg ingenting, men at han hadde nakenbilder av henne på papir, på pcn OG sendt de til en kamerat når vi var sammen... DET ble jeg sur for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke blitt så sur om jeg fant bilder- om jeg fant ut at han hadde fortalt eksen at jeg ble sur derimot... (hvorfor vet du at hun ble sur?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar her. Nei, han bare MÅTTE fortelle det på facebook. " Faen, skulle sletta bilder av deg på gamlepc'n, men glemte det. xxx ble sur når hun fant dem"

Driter i han og dama, og har ingen ønsker om å høre om kranglene deres.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde reagert om jeg hadde funnet snuskebilder av eksene hans, ja. Selv om de hadde vært forlovet. Men bilder av sin nyfødte sønn, og deg, er jo familiebilder. For dere har jo laget en familie, og da burde det godtas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei bilder burde være lov. Man har jo en fortid, ikke sant? jeg fant noen bilder av ex-en min inne i en bok her om dagen, hadde ingen anelse om at de lå der en gang. Men han er jo EX!! det er jo en grunn til det! Ville kjentes dumt å kaste syv års historie (som er min også) fordi vi ikke er sammen lenger!

 

der imot har jeg bedt min mor snillt om å ta ned det gamle brudebildet fra veggen sin, men hun nekter.... What to do....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaaa, jeg mener som deg. Man har en fortid sammen.

Hva skulle han gjort, slettet alle nyfødt bilder av ungen fort at du, eksen, er med på dem?

Det ville vært et urimelig krav fra hans nåværende kjærestes side, synes jeg.

 

Jeg har funnet bilder av kvinnfolk gubben har rota med, festbilder osv.

Blir ikke sur, jeg vet jo at gubben hadde et liv før meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg er litt sær, men samboeren min hadde problemer med x-en før.

Også vard et end ag jeg fant bilder, noen bilder var greie også kom det litt mer "dirty", jeg likte ikke dette. det samme var at jeg kunne se alle de x-damene som logget på seg på msn. Msn hans var jo å, å da pleier jo en rute å komme opp når de popper opp. Ikke at man klarer å unngå å se akkurat det på en stasjonær en :P

 

Så var det en gang, jeg bare godtok at en x av meg la meg til som venn på msn, snakket jo ikke akkurat så mye med han at det gjorde noe. Han hadde jo dama i tilegg. Fortalte samboeren min om det, han klikka..Jeg klikka, å brukte dette argumentet: HVA MED ALLE DINE SOM POPPER OPP DA???! Da ble det stille i det andre hjørnet....

 

Jeg fortalte jo han en dag omd e bildene, han slulle slette det. Så det var greit, men jeg så at han hadde glemt å slette ett par, mend e tok jeg i mine egne hender. Slettet de selv.

 

Ikke at jeg er sjalu dierekte, men jeg syns likevell at det bare er en ekkel følelse, ikke at han skal titte på henne i det skjulte. Jeg er gjerne egoistisk, men det e rjeg som vil være i sentrum for han med å ha litt sånne "fine" bilder :P Så det syns jeg overhode ikke er noe å ta vare på som såkaldt minne når forholdet gikk til vasken!

 

Det rareste i dag er, at jeg og hun er "venninner" den dag i dag, har skverret opp en del, jobbet sammen og osv. En helt annen tone i dag.Så blir vell å gå en tur med henne i dag..Kanskje rart, men det går greit. Hun er forlovet og alt. Kjenner godt typen så.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, synes ikke hun har grunn til å bli sur.

 

For noen år siden ryddet jeg på loftet og da fant jeg nakenbilder av eksen til samboeren min, og det var også nakenbilder av samboeren min der. Haha.

Jeg må innrømme at jeg ble litt paff med en gang, var jo ganske ung den gang, men fattet jo fort at det hørte fortiden til, og at de hadde sikkert hatt det veldig artig med sin lille private photoshoot. Fortalte han det et par dager etter, og da ble han flau og gikk opp og rev de i tusen biter og kasta de ;) Han hadde nok bare kasta alt han eide oppi en eske den gangen han flytta inn til meg, og ante nok ingenting om at de bildene var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp! Hadde blitt dritsur! Jeg fant bilde av mannen og eksen hans på hans PC, så da ba jeg han legge alle slike minner inn på en usb brikke, og gjemme den en plass der jeg ikke kunne finne de. Så får han tatt vare på det han vil ha, og jeg slipper å bli eksponert for det. Han valgte selv å slette alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar dere:) Hadde selv ikke blitt GLAD om jeg fant lettkledde bilder av min kjærestes exdame, eller nakenbilder for den saks skyld.. Men synes det er trist om han f.eks må slette alle gravidbildene eller nyfødtbildene av oss sammen som ligger på hans maskin( har ingen nyfødtbilder etc selv), da håper jeg han sender alle til meg isåfall. HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde jeg ikke. Hvis man vet at mannen har en fortid, og her er det til og med felles barn inne i bildet, så er det vel ikke så rart at det dukker opp spor av den fortiden nå og da. Men er det nakenbilder og sånt, så burde jo exen din ha slettet dem, da, eller i det minste sørget for at de var på et sted de ikke blir funnet av hvem som helst... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en hel haug med bilder av eks-dama til samboeren min da jeg lette i bildemappen på dataen for å lage bildekalender. men jeg må si jeg følte en viss skadefryd da jeg så de. Eks-dama hans ble bæl-feit etter at hun var gravid.. og så helt j...ig ut. ikke rett etter at ungen kom altså, men noen år etter at barnet var født. de var på sydenferie, så da lå hun og veltet seg ut på solsenga.

syns hun er helt ok altså, har jo kontakt med henne ift stebarnet mitt. Hun har endelig fått ræva opp fra sofaen og hånda ut fra små-godt-posen nå, så nå ser hun relativt normal ut.

 

Barnslig og teit? Ja, ja jeg vet.. men klarer ikke å la være å fryde meg. (jeg har fått barn med samboeren, og ble heldigvis ikke feit etterpå..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer ann på hvordan bilder det er. min samboer har et helt fotoalbu er hjemme ed bilder av en av sine xer og han på ferie sammen, de har ikke barn sammen. dette er minner fra en ferie så det er greit. om det derimot hadde vært bilder av henne av en sexsuellkarakter hadde jeg bedt han pent om å slette dem.

 

jeg hadde iallefall ikke lagd noen krangel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...
On 9.11.2011 at 7:05 PM, Anonym bruker said:

Dette har jo sikkert vært diskutert før. Men uansett, var sammen fire år med eksen. Jeg slo opp, vi har ett barn sammen. Han og nydama bor praktisk talt sammen. De omtrent flytta sammen 6 mnd etter han flytta ut fra meg. Hun fant bilder av meg på datan hans og ble sur. Ikke skjønne rjeg hvorfor han fortsatt hadde bilder av meg, men alle nyfødt bilder av treåringen og meg sammen fks ligger på hans maskin. Mulig har han noen lettkledd bilder av meg, men husker faktisk ikke lengre.. Vi har en fortid sammen selv om vi ikke liker hverandre lengre, så hadde hu en grunn til å bli sur da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, anne-jorid holm skrev:

 

Hvorfor lager du profil for å trekke opp et 6 år gammelt innlegg? 

Anonymkode: c7018...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var rart. Ble medlem 3.oktober og venter til i dag med å poste første innlegg som er å dra opp en gammel tråd uten å skrive noe.

Er dette personeksponering slik at vi skulle sjekke denne personen på nett? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...