Gå til innhold

Noen fra Skedsmo området her?


Mandragora

Anbefalte innlegg

Venter en gutt, termin 7.januar. Har ei jente på snart 5 fra før, bor på Skedsmokorset:) er 35 år, gleeeder meg til et år hjemme:)

Andre i nærheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Bor på Frogner i Sørum kommune:O)) Så er ikke så langt unna..

 

Jeg har termin 30. januar og gleder meg veldig til min lillemann kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig, det er ikke langt unna vettu :) Vesla går på dansing på Frogner :)

Er det deres førstemann?

Er formen din bra??

Jeg er i fin form men magen er stoor i forhold til forrige svangerskap, så føler meg ikke så grasiøs akkurat om dagen hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har en gutt på 13 år fra før, så er lenge siden man har gått gravid:O) Er stort sprang, men han gleder seg veldig til og bli storebror.

 

Formen min har vært veldig fram og tilbake,, Har den siste mnd vært plaget veldig med hodepine og aura med flinmring på øynene, så jeg går sykemeldt.. Blir lange dager, men helsa først.

 

Du er ikke alene om å være stor, jeg føler meg som en ballong. Har noen ekstra kilo fra før, så er ikke lettere akkurat,, haha, men det går. Symfysemålet er litt over normalen, men er ikke over bekymring.

Føler meg like stor nå som jeg gjorde på slutten med førstemann..

 

Gleder meg veldig til lillebror kommer..

 

Blir en jul i søppelsekk her... hahaha.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 år ja, ja da er det jo ekstra "nytt" og spennende og gå gravid igjen!!

Men utrolig hva man kjenner igjen når det skjer likevel :)

Godt å ha en som kan hjelpe til også, stas når de er så store at de skjønner hva som er på gang :)

 

Vi hadde planer om 2-3 år mellom søskene, men har brukt 2 år på å bli gravide. Har iallefall innsett at man ikke kan planlegge alt hihi.

Hatt 1 prøverørsforsøk som var mislykket, men så satt den etter 3 akupunkturbehandlinger melllom to prøverørsbehandlinger!! Ganske utrolig synes vi :) (og tid og penger spart!!)

 

Har også noen kg for mye, så derfor har jeg ikke gått opp så mye nå. Har store planer for etter-graviditeten hihi :) Prøvde Grete Roede for gravide/ammende, men synes d var litt for vanskelig å motivere seg når vekta sto stille/gikk oppover uansett. Så GR here we come til våren!!

 

Huff litt kjedelig å være sykemeldt, men det er riktig som du sier-helsa først!! man kan jo ikke risikere noe! Slitsomt med hodepine og flimring...!! Greier jo ikke konsentrere seg om jobb da.. Du får bruke dagene til å pusle og planlegge, og jula krever jo sitt den også :)

Håper formen går seg til !!

 

Jeg kan ikke si jeg har store planer om å vagge rundt på kjøpesenter i 8.måned, så det får bli snart!!

Nå er jeg heeelt inni utstyrsjungelen, det er alt for mye å velge mellom!!

 

Hadde vært kjekt å treffes da!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei igjen!!

 

Hvordan går det med dere? regner med at du har født??

Lyst å dele didne erfaringer? Jeg går nå enda her og tripper. har termin nå på mandag som kommer. Jeg hadde jo håpet på at han skulle komme litt før da, men ikke noen tegn til at han vil komme ut.. haha....

Hadde du fødselen på Ahus? Er så spent, kjenner at jeg gruer meg også.. Fint om jeg hører fra deg:O))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

 

Jeg mener å huske fra 3. trimester at Mandrogora hadde keisersnitt i romjulen så hun er kanskje ikke innom her.

Jeg bor på Hagan og er gjerne med på noe trilleturer utover våren el.l.

Jeg fikk en gutt 17. januar.

 

Kanskje man kan prøve å sende Mandrogora en PM?

 

Lykke til i dagene som kommer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...