Gå til innhold

Når gjøre hva? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 32 uker på vei, i dag faktisk... og lurer litt på når dere gjorde klart/ skal gjøre klart? :) jeg innbiller meg fortsatt at jeg har ekstremt god tid nemlig. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, godt å se d er fler som mener dem har godt med tid;-) Vi har alt klart... sånn at det er i hus, eller vi vet hvor det skal hentes... men ingenting satt opp og på plass da... å de neste tre ukene skjer det ingenting på den fronten. Skal prøve å få stabla veden på riktig sted denne uka, og de neste to ukene tenker jeg å surre rundt å bare besøke folk som bor 100 til 200 mil unna meg... altså folk jeg ikke ser så ofte... For frustrasjonene over å ikke ha energi til å gjøre på langt nær så mys som jeg pleier er STOR!! Håper dermed at det blir enklere å bare surre rundt på besøk... å når jeg da kommer meg hjem, så er det vel på tide å få de siste tingene i hus, og opp og på plass... å plutselig er lille her;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, godt vi er fler! jeg tror jeg har alt i hus, men har ikke pakka fram noe, så alt står stuet sammen i kasser.. vi skal flytte før jeg orker å gjøre noe særlig, og da er vi jo i beg av desember alt, så da tenker jeg det er på tide å begynne å vaske kle, pakke sykehusbag og sørge for at alt er der.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...