Gå til innhold

fødselhistorie.


cecca85

Anbefalte innlegg

torsdag den 27.10.2011 våknet jeg kl 03:30 me noen tak i magen tenkte ikkje så mye på d. når æ stod opp kl 6 på mårran me han på 6 år så va d ca 15 min i mellom rien. fikk han på skola og d var fortsat 15 min mellom. når kl va 11 så ringer æ føden. jordmora sir at d va bare i starten ennda ring te bake om 1 time sir hun. æ gjør d da e ca 8-10 min i mellom riene. men hun sir at d ikkje skjer noe ennda,og æ skal se d ann sia æ e 3 gangs fødene. når kl e 14 så ringer æ gubben å sir han må komme hjem.. da e d ca 6-7 min mellom. spiste litt mat og ringte føden. da sir ho at æ kan komme inn te en skjek for ho trude d ikkje va mere en 4 cm åpning. kommer inn på føden kl 15:40. jordmora tar å skjekker mæ og sir du har 7 cm åpning. da blei d full fart inn på føde stua kl 16. når kl va 17 hadde man 9 cm åpning og da måtte dem ta vannet, da gikk d bare 40 min så va prinsessa kommet. ho va 3660g og 50 cm. helt perfekt. en rask og enkel fødsel. ho kom 2 daga før termin.da sender æ føde støve videre te neste. samme som e på 3 trimester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

 

Må kommentere at historien din var veldig vanskelig og knotete å lese; helt blottet for store bokstaver og avsnitt! At du skriver på dialekt og med forkortelser gjør det heller ikke lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...